تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816714305




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رویا بینی:این بحر بیکرانه ماورا


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: خواب دیدن..رویا...خواب نما..بختک..کابوس ...اینها لغاتی هستند که همه ما کم و بیش با آنها آشناییم و یکی از موضوعات ساده زندگی ماست.همه ما این منبع عظیم را ساده می انگاریم.خیلی از ما نمی دانیم که اطلاعاتی که در برخی خواب ها به به ذهن ما می آید هشدار های آینده هستند. می خواهم به گونه ای جدید به صورت فهرست وار نکاتی را در باره خواب و رویا بگویم هر یک از بندهای زیر خود دنیایی مطلب است لیک مجال یک مطلب را حوصله ای محدود است لذا به همین بسنده می کنم:

1-همه ما هر شب خواب میبینیم و در چند دقیقه اول بعد ا ز خواب تقریبا تمام اطلاعات فراموش می شود.توصیه همه مکاتب باطنی مبتنی بر رویا بینی حفظ و احترام به رویاست.روان شناسان می گویند کنار تخت خود قلم و کاغذ بگذارید و بعد از بیدار شدن هر چه که می توانید بنویسید.این عمل یعنی یادداشت خواب بسیار روش خوبی است و نتایج خوبی دارد.

2-رویا حامل اطلاعاتی از جهان ما و جهان های موازی و زمان های مختلف است که به ضمیر ناخود آگاه ما می آید.این اطلاعات از سطوح بالا تر آگاهی جهانی به ما القا می شوند اگر بهره بگیریم و بفهمیم معجزاتی شگرف را می توانیم در زندگی بوجود آوریم.

3-تمام ادیان ابراهیمی جایگاهی خاص برای رویا بینی دارند و همواره در کتب آسمانی اشاراتی به رویا بینی شده است و در بسیاری موارد رویا بینی یکی از ویژگی های الهی انسان و راهی برای ارتباط با ملکوت است.در اسلام جایگاه خاصی برای رویا های صادقه قرار داده شده است و در برخی موارد از آن در حد وحی به مومنین اشاره شده است.

4-مکاتب باطنی و اسرار گرا عمیقا به رویا بینی و دریافت رویا تاکید دارند.مکتب تولتک که توسط کارلوس کاستاندا در سطح جهانی منتشر شد و مذهب اکنکار که توسط پال تویچل جهانی شد دو مورد از مکاتب اسرار گرا هستند که رویابینی جز لاینفک دریافت باطنی افراد در آنها می باشد.

5-از لحاظ روان شناسی خواب پیام های ضمیر ناخود آگاه است که حاصل از سر برآوردن امیال سرکوفته و پس زده است که به زبان سمبل و نشانه در خواب نشان داده می شوند.یافته های اخیر روان شناسان و فراروان شناسان حاکی از این مطلب است که رویا فراتر از آنی است که قبلا توسط فروید شرح داده شده است.در بسیاری از موارد روان شناسان نمی توانند ویژگی های ماورایی رویا را با تئوری ها ی کنونی شرح دهند.خواب هایی که می بینیم باید تعبیر شود.به نظر من از کنار هیچ رویایی نباید آسان گذشت.کتب تعبیر خواب متعددی در دسترس هست و برخی افراد نیز در این باب تخصص دارند انچه مهم است این است که معمولا تعبیر های روان شناسانه تعبیر هایی مادی هستند و فاقد قدرت و نفوذ تعبیر خواب های مبتنی بر درک دینی و ماورایی..به همین دلیل سعی کنیم از تعبیر های پیامبران و ائمه استفاده کنیم.

6-تحقیقات متخصصان مغز و اعصاب در سراسر جهان برای یافتن ماهیت الکترو-شیمیایی مغز در خواب و رویا هر چند پیشرفت زیادی کرده است اما بسیاری از سوالات در این باب و ایجاد ارتباط و پل بین ماورا خواب و رویا و عملکرد مغز هنوز در پس پرده ابهام است.

7-بررسی کابوس در هر سه جهت(بررسی ماورایی-روان شناسی-مغز و اعصاب )ادامه دارد و هر یک نظر به خصوص دارد ولی همه بررسی های نتایج تقریبا مشابهی دارد :کابوس بستگی مستقیمی به شیوه زندگی انسان دارد .کابوس از استرس واپس زدگی و عقده ها ناشی می شود.یک نسخه بسیار جالب و کار آمد این است : (( هر گاه در خواب با جانور یا موضوعی ترسناک مواجه شدی به جای فرار با او مقابله کن)) قبیله سنوی در اندونزی هیچ گونه بیماری روانی ندارند چرا که روش بالا را از کودکی به فرزندان یاد می دهند.آن جانور و آن اتفاقات عقده ها و مسائل درونی ما هستند. آنها لشگر های بیگانگان هستند(با احترام به این تعبیر از خانوم فلورانس اسکاول شین)آنها لهیب های خفته در خاکستر ضمیر ناخود آگاه هستند.اگر با انها بجنگی برای همیشه از سراچه درونت بیرون می روند.با این جنگ خودت را از هرگونه مشکل روانی رها خواهی کرد.

8-رویا بینی کنترل شده گونه خاصی از رویا دیدن است که شخص در آن آگاه هست که خواب می باشد و اعمل ارادی انجام می دهد و می داند تمام سناریو دروغین است.رویا بینی کنترل شده یکی از مباحث فوق العاده جالب در موضوع رویاست که طرفداران بسیاری دارد.تجربه شخصی این مسئله به من نشان داد رویا بینی کنترل شده در برخی موارد می تواند ترسناک باشد و در برخی حالات تقریبا می شود گفت کشف مرز بیداری و خواب بسیار دشوار می شود.تجربه ارتباط با روح یک متوفی که در گذشتن او در ذهن ما حک شده است به ما کمک می کند بفهمیم خواب هستیم.خیلی نشانه هست که بفهمیم خوابیم: ! ساعت ها در خواب معمولا یا از کار افتاده اند یا این که فقط یک عقربه دارند !! به هر نوشته بنگری و سرت را برگردانی و دوباره ببنی نوشته تغییر میکند !!! دستشویی و توالت در خواب فاقد حریم پوششی است !!!! حرکت در خواب به کندی صورت میگیرد.انگار در خواب داری در آب راه می روی. !!!!! تغییر مکان در خواب به سرعت انجام می شود و مکان و زمانی متفاوت از لحظه ای قبل می روی و...... می توانی بسیاری از موارد بالا را از کتب رویا بینی و افرادی که در این باب کار کرده اند یاد بگیری.

9-برخی رویا ها انرژی شفا بخشی دارند.بسیاری از ارواح متعالی در عالم خواب بر بیماران وارد می شوند و آنان پس از بیداری شاهد شفا یافتن بیماری خود بوده اند. بسیاری از موارد فوق در بین شیعیان دیده شده است .ارواح متعالی خود را معرفی نمی کنند به همین دلیل افراد اسامی مورد نظر خود را می گذارند .استاد رویا ارواح متعالی هستند که در رویا بر افراد نازل می شوند و برای بهبود زندگی یا ایمان افراد پیام هایی قوی می دهند و یاد آنها همیشه در ذهن فرد می ماند .ارواح متعالی و استادان رویا یکی از نعمت های خداوند متعال برای ماست.همان طور که ارواح شیطانی و مس آنها مصائب بی شماری را برای ما به وجود می آورند.تجربه درک هر دو این ارواح به من نشان داد که مس روح شیطانی تا چه حد وحشتناک و درک ارتباط با ارواح متعالی تا چه حد زندگی ما را بهشتی می کند.

10-هر برنامه ای که قبل از خواب به ضمیر ناخود آگاه داده شود به نحو اعجاب انگیزی در آینده اجرا می شود.جملات تاکیدی و تصویر سازی قبل از خواب از فعالیت های فردا و یا در نظر داشتن ساعت بیدار شدن بدون کوک کردن ساعت به دقت مورد قبول ضمیر ناخود آگاه قرار می گیرد و اجرا می شود.

11-قبل از این که به خواب کامل برویم و یا این که کامل از بستر برخیزیم حالتی بین خواب و بیداری هست که حواس ما تقریبا در مرحله اگاهی و هوشیاری بیداری قرار دارد اما رویا هایی کوتاه و منقطع همراه با صدا می بینیم که معمولا مشوش و پراکنده است و گاهی همراه با تنش هست.در این مرحله معمولا درک این که خواب هستیم یا بیدار بسیار دشوار است.شاید بسیاری از رویا ها را در این مرحله ببینیم که ناشی از پردازش اتفاقات پیرامون ما باشد(مثلا برنامه رادیویی که اطراف ما روشن است)

12-بنا بر عقیده مکاتب مبتنی بر متافیزیک روح ما از در زمان خواب از بدن جدا می شود و به پرواز در جهان های بالا تر حرکت می کند و کسب اگاهی می کند اما به واسطه وجود تار های نقره ای که قابلیت گستردگی بینهایت دارند به بدن متصل اند و اگر این رشته ها قطع شود شخص می میرد.کالبد اختری(همان روح )اگر به واسطه تحریک حواس شخص خوابیده نیاز به برگشت سریع به بدن داشته باشد شخص در خواب می بیند که از جایی سقوط می کند و قبل از برخورد بر زمین از خواب بر می خیزد که همراه با عرق کردن و تپش قلب است.در این حالت اضطراری کالبد اختری به بدن وارد می شود و احساس بدی به فرد دست می دهد.

13-گاهی اوقات در خواب می بینیم که بیدار شده ایم و لی بعد از چند دقیقه می بینیم که آن موضع رویا بوده است و ما به واقع خواب بوده ایم.انگار دوبار از خواب بیدار شده ایم.در برخی موارد تشخیص این که در خواب دیده بودیم که از خواب بیدار شده ایم بسیار دشوار است.در این حالت کالبد اختری خارج از بدن بوده است به بلند شدن از جا پرداخته است و ما یقینا احساس بیداری کرده ایم . ما در کالبد اختری حواس کاملی داریم.به همین دلیل باور داریم بیدار شده ایم.گاهی اوقات می بینیم بیداریم ولی نمی توانیم حرکت کنیم.علت آن است کالبد اختری هنوز کاملا وارد بدن نشده است.به همین دلیل آگاهی داریم اما توان حرکت نداریم.بسیاری از موارد این حالت همراه با سنگینی قفسه سینه و کتف و پشت همراه است که تقریبا در تمامی ملل از آن تعبیر یکسانی می شود همان چیزی که در فرهنگ ما به ((بختک)) تعبیر می شود.

14-اگر قبل از خواب از دیدن کابوس هراس داری یک بار سوره کافرون را بخوان.مطمئن باش دیگر کابوس نمیبینی.من این کار را تجربه کرده ام همیشه جواب داده است.

15-ارتباط با دیگران در رویا و یا ورود به رویای دیگران و کلا تاثیر بر رویا های دیگران امری است که نباید از پوشش و استتار اهل صدق خارج شود و به دست نا اهلان بیفتد به همین دلیل در این باب نمی نویسم.

16-با تمریناتی خاص می شود کالبد اختری را آگاهانه از بدن خارج کرد و در حالت هوشیاری به سفر با روح پرداخت که به آن (( برون فکنی کالبد اختری)) گفته می شود .سایت های متعددی در باب تمرینات برون فکنی وجود دارد .من شخصا این تمرینات را توصیه نمی کنم چون ممکن است برای برخی خطرناک باشد و موجب اختلالات روانی شود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 511]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن