تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815413928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قطبي:همه مي خواهند مهاجم باشند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: قطبي:همه مي خواهند مهاجم باشند
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش در ديدار برابر برق شيراز گفت: يكي از دلايلي كه ساختار دفاعي پرسپوليس مشكل دارد اين است كه در فوتبال ايران همه مي خواهند مهاجم باشند و مدافع ايده ال نداريم.

به گزارش مهر، افشين قطبي پس از پيروزي 3 بر يك تيمش برابر برق شيراز در جمع خبرنگاران گفت: از هواداران پرسپوليس و انرژي كه به ما مي دهند تا پيروز شويم تشكر مي كنم. اگر حمايت آنها نبود ما نمي توانستيم در اين ديدار به پيروزي برسيم.

وي به تمجيد از تيم فوتبال برق شيراز پرداخت و گفت: برق در نيمه دوم فشار زيادي به تيم ما آورد و نشان داد كه بي دليل تيم بدون شكست ليگ برتر نبوده است. مطمئن باشيد كه اين تيم آينده خوبي در ليگ برتر خواهد داشت.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در مورد دلايل افت برخي بازيكنان پرسپوليس گفت: برخي از بازيكنان براي اولين بار است كه در پرسپوليس بازي مي كنند و به همين خاطر استرس و فشار رواني دارند و گاهي خوب بازي مي كنند و گاهي بد. با اين حال تصور مي كنم هر چه زمان بگذرد آنها عملكرد بهتري خواهند داشت.

افشين قطبي ادامه داد: متاسفانه در فوتبال باشگاهي و حتي تيم ملي يك ايراد بزرگ وجود دارد و آن اينكه وقتي تيمي با يك يا دو گل جلو مي افتد بازيكنان دست از تلاش برمي دارند و اين به تيم لطمه مي زند. ما بايد تلاش كنيم عادت بازيكنان را تغيير دهيم و آنها را شجاع تر از قبل به ميدان بفرستيم.

قطبي در مورد مشكلات خط دفاعي پرسپوليس گفت: مشكلات دفاعي ما از زمان بازيسازي شروع مي شود كه در اين ميان برخي بازيكنان اشتباه مي كنند و با يك حركت اشتباه فرصت را به حريف مي دهند. اين اشتباهات باعث مي شود تيم ما سازماندهي لازم را از دست بدهد و گل بخورد.

وي افزود: ما در ايران دفاعي نداريم كه خوب بازيسازي داشته باشد و سرعتي كار كند. در ايران همه مي خواهند گل بزنند و مهاجم باشند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در پاسخ خبرنگاري كه از وي پرسيد" آيا واقعا دي كارمو برزيلي است ؟" گفت: او يك بازيكن 21 ساله جوان است . فشار زيادي روي دوشش است اما غيرت دارد و مي خواهد به خاطر پولي كه از پرسپوليس مي گيرد بازي كند. در حال حاضر مشكلش اين است كه استرس دارد. از هواداران پرسپوليس خواهش مي كنم به او وقت بدهند.

وي افزود: در همين پرسپوليس هستند بازيكناني كه ايراني هستند اما براي بازي براي پرسپوليس استرس دارند. مطمئنم دي كارمو همان 10 گلي كه گفتم را مي زند. شما خبرنگاران با چهار بازي در مورد او تصميم گرفتيد. در همين بازي امروز اگر در گل اول و دوم درگير نمي شد ما اصلا گل نمي زديم. دي كارمو يك مهاجم رويايي نيست. در تمرينات گل هم مي زند اما در مسابقات استرس دارد. شما نسبت به دي كارمو مهربان نبوديد و مثل مهمان رفتار نكرديد.

افشين قطبي در مورد ديدار آينده تيمش برابر سپاهان گفت: سپاهان تيم خوبي است و به نظر من اين دو تيم با هم يك بازي دربي را برگزار مي كنند كه يادآور قهرماني فصل گذشته است و اميدوارم دوباره بتوانيم اين تيم را شكست دهيم.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با ابراز خرسندي از آشتي علي دايي و علي كريمي گفت: از اين اتفاق خوشحال شدم اما درك نمي كنم چرا بين دو نيمه بايد اين اتفاق مي افتاد. زماني كه يك بازيكن دارد تمركز مي كند و مي خواهد براي شروع نيمه دوم آماده شود نبايد او را براي چنين كارهايي دعوتش كنند. با اين حال خوشحالم كه اين دو بزرگ فوتبال ايران با هم آشتي كردند واميدوارم اين دو بتوانند از اين پس به كارشان برسند.
 پنجشنبه 2 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن