تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812887500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وفاداران به آل پاچينو بخوانند


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: وفاداران به آل پاچينو بخوانند
طرفداران پر و پا قرص و خوش ذوق آل پاچينو بدانند، اين بازيگر برجسته و دوست داشتني كه با صداي درخشان و بازي توانمندش در وكيل مدافع شيطان خيره كننده و شگفت انگيز ظاهر شد، در حال حاضر نقشي متفاوت را بر عهده دارد.

همان طور كه مي دانيد بازي كردن نقش و چهره هاي منفور و به قول معروف بد و منفي فيلم كاري بسا مشكل تر و تكنيكي تر از ايفاي نقش يك كاراكتر مثبت است، او در وكيل مدافع شيطان با ظرافتي مثال زدني و اعتماد به نفس ملموس توانست به خوبي و كامل نيروي اهريمني شيطان را در شخصيت و كاراكتر شيطان به طوري عميق، باورپذير و گسترده نشان دهد.

او در اين فيلم اسطوره بدي و زشتي (شيطان) است، مطمئنا ايفاي نقش يك اسطوره بدي آن هم شيطان، قدرت و توانمندي هاي يك هنرمند قدر را مي طلبد.

آل پاچينو در اين فيلم مانند هميشه فوق العاده بوده از حاشيه ها و معرفي اين چهره آشنا و مشهور كه بگذريم، هدف از اين مقدمه و ستايش قدرت اين بود كه به اطلاع برسانيم، آل پاچينو اين روزها قصد دارد نقش سالوادور دالي را بازي كند.

*نكته: سالوادور دالي: نقاش ديوانه و اما نابغه اسپانيايي كه هنوز مفهوم بعضي از آثارش درك و كشف نشده است.

اگر دفترچه آثارش را ديده باشيد نوعي ابهام و تعليق در كارهايش موجود است كه به نظر بسياري از منتقدان پيشينه علمي و قانوني دارد.

در تابلوي گذر زمان اين نقاش سياليت و نوعي جريان يافتن موجود است كه انسان را دچار وحشت همراه تفكر مي كند.

حالا زندگي يك شاهكار توسط يك شاهكار مسلم بازي مي شود، مطمئنا كسي غير از او نمي تواند اين نقش را آن طور كه شايسته است ايفا كند.

نقش آل بزرگ را در بي خوابي به خاطر داريد، انساني سرگردان، عصبي و قدرتمند كه دچار تضادي در زندگي اش مي شود.

او در اين نقش عصيان را به خوبي به تصوير كشيده است و او در بوي خوش زن نقش نابينا را نيز به خوبي ايفا كرده است و اما بي صبرانه منتظر حضور و ظهور او در نقش يك ديوانه و بيماري روحي و البته نابغه هستيم مطمئنا او مي تواند به خوبي از پس اين تضاد با ظرافت مخصوص خودش بربيايد و قادر است اين دو مقوله جدا و كاملا متفاوت را كنار هم و به صورتي ملموس در قالب كاراكتر جاي دهد.

قبل از او تنها كسي كه توانسته از پس اين تضاد و خلق كاراكتري دو شخصيتي (نابغه و اما كم توان ذهني) برآمده داستين هافمن استاد آل پاچينو بوده كه در مرد باراني فوق العاده ظاهر شده است.

*نكته: هر دو نفر داستين هافمن و آل پاچينو در يك مدرسه بازيگري در سيسيل اين حرفه را آموخته اند.

اميدواريم شاهد قدرت نمايي ديگر از آل پاچينو باشيم كه خط بطلاني باشد بر نظريه بعضي ها كه فرموده اند آل ديگر پير شده است
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 339]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن