تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816734871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دومين نمايشگاه و جشنواره‌ي ملي رسانه‌هاي ديجيتال افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: دومين نمايشگاه و جشنواره‌ي ملي رسانه‌هاي ديجيتال افتتاح شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: رسانه

دومين نمايشگاه و جشنواره‌ي ملي رسانه‌هاي ديجيتال، عصر امروز - اول آبان‌ماه - با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي‌ در محل مصلاي تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار رسانه‌ي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، نمايشگاه و جشنواره‌ي امسال با اهدافي از جمله ايجاد جايگاهي رسمي جهت ارايه و ارزيابي سالانه‌ي آثار توليد شده در حوزه‌ي رسانه‌هاي ديجيتال در كشور، فرهنگ‌سازي و جريان‌سازي جهت ايجاد و توسعه‌ي محتواي منطبق بر فرهنگ بومي، ملي و اسلامي در حوزه‌ي رسانه‌هاي ديجيتال، فراهم كردن محيطي به منظور ايجاد همدلي و هم‌افزايي بين پديدآورندگان آثار در حوزه‌ي رسانه‌هاي ديجيتال، توسعه‌ي خط و زبان فارسي در محيط رايانه وابزارهاي ديجيتال، كاهش هزينه و توسعه‌ي دسترسي عمومي به ميراث مكتوب تاريخي، علمي، فرهنگي ديني و هنري كشور از 1 تا 10 آبان‌ماه در مصلي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

بخش‌هاي اصلي اين نمايشگاه كه موسسات و مراكز فعال حوزه‌ي رسانه‌هاي ديجيتال توليدات محتوايي و نرم‌افزاري خود را در آن به نمايش مي‌گذارند، شامل نرم‌افزارهاي چندرسانه‌يي، نرم‌افزارهاي تلفن همراه، بازي‌هاي رايانه‌يي، پايگاه اينترنتي و وبلاگ‌ها، هنرهاي ديجيتال و بخش ويژه‌ي انقلاب اسلامي، به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران است.

بنا بر اعلام در كنار بخش‌هاي ياد شده هم‌چنين بخش‌هاي جانبي چون خانواده و فن‌آوري اطلاعات، آثار فرهنگي و هنري با موضوع رسانه‌هاي ديجيتال، مركز برگزاري مسابقات رايانه‌يي ويژه‌ي كودكان و نوجوانان و مركز خدمات به خبرنگاران در نمايشگاه امسال به فعاليت خواهند داشت.

بر اساس اين گزارش بيش از 500 غرفه با حضور بخش‌هاي دولتي و خصوصي و همچنين حدود 140 پايگاه اينترنتي، وبلاگ فعال و رسانه‌هاي ديجيتالي شامل پايگاه‌هاي خبري در جشنواره حضور داشته و بيش از يك صد نشست‌ تخصصي و كارگاه‌ آموزشي با محوريت اينترنت و فضاي مجازي، كودك و خانواده در نرم‌افزارهاي چند رسانه‌يي و تلفن همراه، هم‌چنين هنرهاي ديجيتالي و بازي‌هاي رايانه‌يي نيز برگزار مي‌شود.

به گفته‌ي صرامي - قائم مقام جشنواره و نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال - در نمايشگاه امسال هم‌چنين50 هزار بن كارت هوشمند در بين اقشار مختلف جامعه بويژه در ميان دانشجويان، طلاب و دانش‌آموزان توزيع شده كه اين كارت‌ها فقط در زمان برپايي نمايشگاه قابل استفاده است.

اين بن كارت‌ها با هماهنگي موسسات اعتباري و توسط نمايشگاه به اسم شخص صادر مي‌شود و با اعتبار 10 تا 40 هزار تومان در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد.

بنا بر اعلام متقاضيان بن كارت اعتباري هوشمند مي‌توانند براي ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني www.dmf.ir مراجعه كرده و براي دريافت كارت خود نيز به باجه‌ي مربوطه در نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال مراجعه كنند.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن