تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815652020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علي احمدي:بايد زمينه هاي تفويض اختيار به دانش آموزان فراهم شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: علي احمدي:بايد زمينه هاي تفويض اختيار به دانش آموزان فراهم شود
وزير آموزش و پرورش گفت:بايد زمينه هاي تفويض اختيار به دانش آموزان فراهم شود، اگر امروز دانش آموزان عرصه هاي مختلف زندگي را آزمون و خطا كنند براي مسئوليت هاي آينده آماده مي شوند و در اين صورت در آينده جامعه اي موفق تر خواهيم داشت.


به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا،"عليرضا علي احمدي" روز چهارشنبه در مراسم نمادين انتخابات شوراهاي دانش آموزي كه در دبيرستان دخترانه شهيد محمود زاده منطقه 11 تهران برگزار شد، افزود: آيا تاكنون فرزندان خود را باور كرده ايم كه به آنان آزادي عمل دهيم و آيا آنها را در كوچكترين فعاليت هاي مدرسه و خانه مشاركت داده ايم ؟
وي اظهارداشت: امروز مدارس ما زمينه همكاري و مشاركت دانش آموزان را فراهم نياورده اند و همه امور را فداي كنكور و كلاس هاي تقويتي و دانشگاه كرده اند، آيا آموزش و پرورش آنها را براي زندگي مطلوب در آينده آماده كرده است؟
وي تصريح كرد: كتاب هاي درسي و در كل نظام تعليم و تربيت ما به گونه اي نيست كه دانش آموزان را براي آينده آموزش دهد، ما امروز در اين زمينه احساس خسران مي كنيم، چرا كه فعاليت هاي ما دچار مشكلات عديده اي است.
علي احمدي تصريح كرد: اگر تمرين مشاركت و مسئوليت پذيري دانش آموزان را امروز در محيط مدرسه و خانه فراهم نكنيم فردا وقتي پايشان به محيط دانشگاه، خوابگاه و محل كار رسيد ممكن است رفتارهايي را از خود نشان دهند كه هر يك از ما به عنوان معلم و والدين آنها قبول نداريم.
وي، شوراهاي دانش آموزي را مكاني براي قبول مسئوليت پذيري و تمرين عنوان كرد و گفت: در عرصه مديريت، اصلي با عنوان اصل اغماض وجود دارد كه اگر مسئولي خطايي را انجام داد بايد آن را ناديده گرفت. بنابراين بايد در برخورد با فعاليتهاي اعضاي شوراهاي دانش آموزي نيز چنين برخوردي را داشته باشيم .
وزير آموزش و پرورش گفت: مچ گيري از دانش آموزان ناخوشايند و بي هنري مسئولان مدارس است، به هر حال دانش آموزان در سنين هاي مختلف شيطنت هاي خاص خود را دارند و ما بايد آنها را به رسميت شناخته و همچون امور عادي با آن برخورد كنيم چرا كه به هر حال اين شيطنت ها چاشني امور مدارس است.
وي با بيان اينكه كارگروه هاي شوراهاي دانش آموزي در 18 عنوان فعاليت مي كنند، اظهار داشت: اين فعاليت ها اعم از اردوهاي دانش آموزي ، فعاليتهاي بهداشتي ، نظارت بر بوفه مدارس ، انضباط ،اجراي مراسم هاي مذهبي و مناسبتي است.
وزيرآموزش و پرورش در پايان از اعضاي شوراي دانش آموزي خواست تا در امور مختلف به مسئولان مدرسه خود، ياري رسانند تا آنها با فراغ بال به فعاليتهاي ديگر مدارس رسيدگي كنند.
وي، آگاهي بخشي و فراهم كردن زمينه هاي رشد و شكوفايي استعدادهاي دانش آموزان را از وظايف آموزش و پرورش دانست و اظهارداشت: نظام تعليم و تربيت بايد زمينه كسب آگاهي هاي لازم را براي دانش آموزان فراهم آورد تا آنها خود مكتب ديني و فكري شان را انتخاب كنند.
علي احمدي افزود: چرا به عنوان مسئولان آموزش و پرورش نمي خواهيم اين موضوع را بپذيريم كه دانش آموزان ما به سن بلوغ رسيده اند و ما مي توانيم مسئوليت هايي را بر عهده آنها بگذاريم در حالي كه خداوند با قرار دادن سن مشخصي براي بلوغ دختران و پسران اين اصل را مهم عنوان كرده است.
يازدهمين دوره انتخابات شوراي هاي دانش آموزي امروز چهارشنبه در همه مدارس دوره هاي ابتدايي، راهنمايي و متوسطه سراسر كشور برگزار شد.
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن