تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816690173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// اين عمليات رواني را آن رواني كليد زد// سمبه پر زور ايران و زيركي اوباما// مالزي شيرين عبادي را ديپورت كرد// همكاري با تروريست ها در پوشش مدني// هريك از گوشه اي فرا رفتند!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// اين عمليات رواني را آن رواني كليد زد// سمبه پر زور ايران و زيركي اوباما// مالزي شيرين عبادي را ديپورت كرد// همكاري با تروريست ها در پوشش مدني// هريك از گوشه اي فرا رفتند!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (1 آبان)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

اين عمليات رواني را آن رواني كليد زد ( خبر ويژه )

سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب، گزارش سايت تابناك در خصوص ناكامي سازمان مجاهدين انقلاب در جلب نظر مراجع و علما براي حمايت از نامزد آنان را مجعول و در راستاي عمليات رواني دانست.

آرمين در توضيح عدم انتشار گزارش ديدار يك ماه و نيم پيش با برخي از علما در قم ادعاي خنده داري را مطرح كرده و گفت: سازمان از آنجا كه قصد بهره برداري تبليغاتي از اين ملاقات ها را ندارد(!!) و به دليل رعايت موقعيت خاصي كه براي آيات عظام قائل است، در انعكاس خبر اين ديدارها با احتياط ويژه اي عمل مي كند. در سال هاي گذشته نيز ما همواره اين احتياط ويژه را رعايت مي كرديم، اصل بر اين است كه خبر اين ديدارها با دفتر مراجع محترم و همچنين با هماهنگي دفاترشان منتشر شود و در ديدارهاي اخير هم،اين رويه رعايت شد و اصل خبر بايد به تأييد دفتر مراجع برسد تا مبادرت به انتشار آن كنيم.

وي اضافه كرد: بلافاصله پس از آن ملاقات ها اخباري دريافت كرديم كه برخي محافل درصدد تنظيم سناريو هاي تبليغاتي از اين ملاقات ها هستند و قصد دارند با اين موضوع از حضور خاتمي جلوگيري كنند.

صرف نظر از محتواي مذاكرات ياد شده و سؤال برانگيز بودن عدم انتشار گزارش ديدارها، آنچه قطعي است اين كه عضو ارشد سازمان (آغاجري) چند سال پيش جانب «احتياط» را كنار گذاشت و در دانشگاه همدان علناً به ساحت مرجعيت و فراتر از آن جسارت كرد كه متأسفانه با جانبداري برخي از اعضاي همين سازمان مواجه شد و طبيعي است كه حمايت چنين سازماني از آقاي خاتمي، صرفاً وي را در موضع اتهام قرار دهد. البته در آن سال ها به خيال اينكه دوره گفتمان انقلاب به سر آمده و به قول برخي از سازماني ها «بايد با موج روز حركت كرد وگرنه تاريخ مصرف حزب تمام مي شود (سخنان آرمين)» اقدام آغاجري شجاعانه و خط شكنانه معرفي شده بود غافل از اينكه بعدها اسباب دردسر و شرمندگي تلقي خواهد شد.

سمبه پر زور ايران و زيركي اوباما ( خبر ويژه )

آشفتگي سياست خارجي دولت بوش در قبال اقتدار ايران و بهره برداري دموكرات ها از اين موضع در پوشش لزوم گفت وگو با ايران، نومحافظه كاران آمريكا و محافل قدرت حاكم در رژيم صهيونيستي را نگران ساخته است.

جمهوريخواهان در اين زمينه كه قافيه را باخته مي بينند به سياست تبليغاتي و تاكتيكي مشابه دموكرات ها مبني بر آمادگي مذاكره با ايران روي آورده اند كه همين امر ذائقه صهيونيست ها را تلخ تر كرده است.

ابراز تمايل اخير رايس در گفت وگو با بي بي سي مبني بر آمادگي مذاكره با ايران - البته با شرط هاي هميشگي- و نيز تمايل به احياي مذاكرات سه جانبه بر سر عراق، بيش از آن كه تمايل جدي به مذاكره را برساند نگراني جمهوريخواهان از متهم شدن به فقدان ابتكار عمل و تلاش براي احياي وجهه خود- در قياس با دموكرات ها- در مقابل افكار عمومي آمريكا و در آستانه انتخابات رياست جمهوري ارزيابي مي شود.

رايس البته در گفت وگوي اخير ضمن مشروط كردن مذاكره، تأكيد مي كند: در اين زمينه بايد با هوشياري عمل كنيم.

ابراز تمايل تاكتيكي به مذاكره با ايران از سوي رايس پس از آن صورت گرفت كه نظرسنجي ها نشان داد مناظره باراك اوباما با مك كين و به دست گرفتن ابتكار عمل در آن مناظره با محوريت لزوم گفت وگو با ايران براي حل مشكلات آمريكا، عملاً منجر به افزايش راي دموكرات ها شده است.

در همين زمينه روزنامه هلندي ان.آر.اس مي نويسد: اسرائيل معتقد است كه با انتخاب باراك اوباما به رياست جمهوري، ايالات متحده تماس هاي مستقيمي باايران خواهد داشت و به اين خاطر اسرائيل سرگرم كار روي يك كمپين ديپلماتيك براي تأثيرگذاري بر اين روند است.

احساس نياز نومحافظه كاران به ابراز تمايل نسبت به مذاكره با ايران- ولو مشروط- در حالي است كه دولتمردان مبتكر آمريكا در آغاز قشون كشي به افغانستان و عراق اعلام مي كردند هيچ مذاكره اي با ايران عنصر محور شرارت نخواهند داشت!

مالزي شيرين عبادي را ديپورت كرد ( خبر ويژه )

دولت مالزي از سخنراني شيرين عبادي به بهانه حقوق بشر در كوالالامپور جلوگيري كرد.

به گزارش منابع خبري دولت مالزي خطاب به گروه سبز حقوق بشري دعوت كننده عبادي نوشت: سخنراني وي در مالزي روابط حسنه دولت هاي ايران و مالزي را دچار تنش مي كند و از اين رو به شما به طور جدي توصيه مي شود دعوت خود را از او پس بگيريد.

اين اقدام دولت مالزي، حاميان غربي عبادي و برخي گروه هاي جعلي و غرب ساخته مدعي حمايت از حقوق بشر را خشمگين كرد به گونه اي كه رسانه هاي وابسته به آنها نظير راديو زمانه، راديو فردا، دويچه وله و بي بي سي، ناخرسندي شديد خود را از موضع دولت مالزي نشان دادند. آمريكايي ها اخيراً با هدايت عبادي، اقدام به تاسيس گروهكي تحت پوشش حقوق بشر در ايران كردند و جايزه مالي هم به وي اعطا شد. غربي ها همزمان تاكيد كردند كه اين جايزه به خاطر حمايت وي از بهائيان و گروه ها و افراد مخالف جمهوري اسلامي پرداخت مي شود.

در همين حال راديو فردا با اشاره به توجه ويژه غرب به برخي زنان ايراني نظير عبادي و2 بازيگر سينمايي كه اخيراً به هاليوود رفته اند، آنها را «صداي ديگر» خواند. عبدالكريم لاهيجي(بغدادي) مزدور مشترك منافقين و صدام، در گفت وگو با راديو فردا، عبادي را مدافع سرسخت حقوق بشر معرفي كرد.

راديو فردا همچنين با اشاره به بازيگران جذب شده به هاليوود نوشت: اين زنان ايراني در خارج از مرزها مدام دنبال درهاي ديگري هستند نظير شهره آغداشلو]بهايي[ و گلشيفته- ف و ميترا- ح كه وارد هاليوود اين كارخانه رؤياسازي جهان شده اند. هاليوود به بازيگران زن ايراني علاقمند شده است.

غرب بايد به غرور ايرانيها احترام بگذارد ( خبر ويژه )

روزنامه انگليسي گاردين خواستار بازنگري غرب در نگرش به برنامه هسته اي ايران و احترام به غرور ايرانيان شد.

اين روزنامه مي نويسد ما بايد بپذيريم كه اگر همكاري ايران را مي خواهيم بايد براي اهداف جاري صنعتي برنامه هسته اي ايران احترام بيشتري قائل شويم.

ما فقط زماني مي توانيم اهداف واقعي هسته اي ايران را درك كنيم كه آنها را در تعاملاتمان شريك كنيم نه آنكه آنها را به گوشه اي برانيم. لازمه ورود به صحبت موثر با ايران دانستن ارزشها و تفكرات اين كشور است. در ميان ايرانيان يك حس ارشديت و مهمتري موج مي زند. اگرچه اين حس، هرگز برتري طلبي نيست، بلكه زاييده فرهنگ غني است.

گاردين اضافه مي كند: ايرانيان با توجه به تاريخ قدرتمند گذشته احساس افتخار و قدرت را حفظ كرده اند. اين احساس امروز هم با وجود حضور نيروهاي آمريكايي در غرب و شرق ايران همچنان زنده نگاه داشته شده است. ايراني ها به انگيزه هاي ديگران بدبينند و به صورت بالنده و متكي به منابع خودي، خود را در مذاكرات زيرك و سرسخت مي دانند. آنها بارها اعلام كرده اند كه شرافتمندانه آماده عمل به تعهداتشان هستند و درها را به روي ناظران ان پي تي باز مي گذارند. ايرانيان حاملان ايمان وغرور ملي هستند.

گاردين وجود ايران مسلح به سلاح هسته اي را هم تصور ناپذير خوانده و مي نويسد: راه خروج از اين معماي غامض، درك اين است كه ايراني ها چه مي خواهند و سپس خود را با آن تطبيق دهيم بدون اينكه امنيت هيچ كس به خطر بيفتد. غني سازي با مصارف صنعتي حق ايران است و مي توان با سازوكارهاي بين المللي و حاضر بر آن نظارت كرد... غرب نبايد در مواجهه با احساس غرور و سربلندي ايرانيان دچار انحراف شود. جهان بايد در قضاوت هاي خود نسبت به انگيزه ها و فعاليت هاي آنها بازنگري كند.

هريك از گوشه اي فرا رفتند! ( خبر ويژه )

تنش چين با آمريكا به خاطر مشكلات تايوان هم بر گرفتاري هاي واشنگتن در اعمال تحريم هاي جديد عليه ايران افزوده است.

در حالي كه منابع خبري از بن بست گفت وگوهاي تازه 1+5 خبر مي دهند، دويچه وله آلمان اعلام كرد مذاكرات 1+5 از 6مهر كه قطعنامه 1845 به تصويب رسيد، هيچ پيشرفتي نداشته و غير از مخالفت هاي روسيه، اين بار مذاكرات با امتناع چين هم مواجه شده كه با موضع امتناع يا عدم شركت در مذاكرات در اصل نارضايتي خود را از آمريكا به خاطر فروش 6.4 ميليارد دلار سلاح به تايوان نشان مي دهد.

دويچه وله مي افزايد: نارضايتي چين تا حدي است كه روابط ديپلماتيك پكن و واشنگتن دچار مخاطره شده و يك سخنگوي وزارت خارجه چين جو مناسبات با آمريكا را «مسموم» توصيف مي كند. رابرت وود از سخنگويان وزارت خارجه آمريكا چين را متهم به مانع تراشي مي كند و اين در حالي است كه قطعنامه اخير هم حاوي هيچ مجازات و تحريم جديدي عليه ايران نبود.

رسانه آلماني اضافه مي كند: حتي اگر تماس ها، به صورت عادي هم درآيند، به نظر مي رسد از آنها اتفاق ويژه اي حاصل نشود. همه منتظر نتيجه انتخابات رياست جمهوري در آمريكا هستند. مرحله بعدي در تاريخ كشمكش بر سر برنامه اتمي ايران، پس از مشخص شدن تركيب آينده قدرت در واشنگتن آغاز مي شود.

همكاري با تروريست ها در پوشش مدني ( خبر ويژه )

نگين - ش از اعضاي گروهي كه خود را كمپين يك ميليون امضا معرفي مي كردند هفته گذشته به اتهام عضويت در گروهك تروريستي پژاك دستگير شد. پيش از اين نيز دو عضو اين گروهك تروريستي به نام هاي روناك- ص و هانا- ع كه در كمپين ياد شده نيز فعاليت مي كردند در سال گذشته به اتهام ارتباط با اين گروهك تروريستي و همچنين اقدام به بمب گذاري در شهرستان سنندج دستگير شده بودند.

به گفته يك مقام آگاه، براساس اسناد به دست آمده از اين متهمين مشخص گرديد برخي از عناصر و مرتبطين اين گروهك در داخل كشور با پوشش فعاليت هاي مدني و به صورت خاص در حوزه مسائل زنان، اهداف و منويات اين گروهك تروريستي را پيگيري مي كردند.

اين مقام آگاه افزود: برخورد با ساير اعضاء اين گروهك تروريستي كه خود را فعال حقوق بشر و مسائل زنان معرفي مي نمودند در دست پيگيري است.

نگين- ش در سال هاي 79 و 81 نيز به اتهام عضويت و فعاليت در گروهك تروريستي پژاك دستگير شده بود كه به همين اتهام در سال 81 به يك سال حبس تعليقي براي مدت 4 سال محكوم شد. انتشار اخبار و حمايت سايت هاي وابسته به برخي از عناصر فعال در حوزه زنان از اعضاي اين گروهك تروريستي حاكي از ارتباط سازماني و تشكيلاتي وي با اين گروهك است.

اين هم شد حكم؟! ( خبر ويژه )

روزنامه كارگزاران نسبت به كارآمدي «شوراي حكميت» براي حل موضوع تعدد نامزدهاي اصلاح طلبان ابراز ترديد كرد.

اين روزنامه ضمن اشاره به مشخص نبودن ساز و كار شوراي حكميت مي نويسد: هر شوراي حكميتي قاعدتاً بايد از يك حكم نهايي برخوردار باشد تا ضمن برخورداري از توان ايجاد اجماع در درون آن، از تشتت و اختلافات احتمالي جلوگيري كرده و به سبب مقبوليت عمومي، نتيجه نهايي اعلام شده از جانب او مورد پذيرش همگان باشد. با نگاهي به ساختار جريان اصلاحات و واقعيت هاي دروني آن مي توان ادعا كرد سه نفر هستند كه مي توانند چنين نقشي را در شرايط كنوني برعهده بگيرند؛ سيد محمد خاتمي، مهدي كروبي و محمد موسوي خوئيني ها. خاتمي و كروبي كه خود يك پاي ماجرا و در آن ذينفع هستند پس تنها آيت الله موسوي خوئيني ها باقي مي ماند كه او نيز از هم اكنون حمايت قاطع خود از نامزدي خاتمي را اعلام كرده است. با اين اوصاف تكليف چيست؟

در همين حال مرعشي سخنگوي كارگزاران قريب الوقوع بودن اعلام عدم حضور خاتمي در انتخابات را رد كرد و شايعه نامزدي ميرحسين موسوي را نادرست خواند. وي همچنين گفته است: ما بنا را بر تكثر نامزدها گذاشته ايم و قرار است گروه ها به رقابت بپردازند و در نهايت در تاريخ معيني كه توافق شده و محرمانه است]![ كانديداي واحد و نهايي را اعلام كنيم
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 253]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن