تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چند خبر


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: چند خبر
» استعفاي اربابي از معاونت سينمايي تاييد شد

: سرانجام پس ازچندين بار تاييد و تكذيب شايعه تغيير مديريت نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي متن استعفاي محمود اربابي مدير اداره كل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه اي معاونت سينمايي وزارت ارشاد منتشر شد. اربابي كه در حدود سه سال اخير مدير كل ارزشيابي و نظارت معاونت سينمايي بود و همراه با محمدرضا جعفري جلوه در معاونت سينمايي وزارت ارشاد دولت نهم فعاليت مي كرد پس از حرف و حديث هايي كه بارها مبني بر كناره گيري او از مسووليت شنيده مي شد سرانجام از سمت خود استعفا كرد. متن استعفاي اين مدير سينمايي در حالي منتشر مي شود كه اربابي از هفته پيش در سر كار خود حاضر نمي شد و روز جمعه برخي از خبرگزاري ها خبر بركناري او را منتشر كرده بودند. اما روابط عمومي معاونت سينمايي با تكذيب اين خبر اعلام كرد. او به مرخصي رفته است. براي كناره گيري اربابي از مديريت كل ارزشيابي و نظارت سينماي حرفه اي هنوز دليل يا دلايل مشخصي ذكر و منتشر نشده است اما به نظر مي رسد مجموعه اي از عوامل از جمله اتفاق هايي كه براي فيلم هاي داراي پروانه نمايش از اين اداره در مرحله اكران رخ داده، يكي از دلايل اين استعفا باشد.

» رخشان بني اعتماد:سينماي شهري، بازتاب شرايط و روابط جامعه است

: رخشان بني اعتماد كارگردان صاحب نام سينماي ايران معتقد است: «فيلم شهري اثري است كه با شناخت مجموعه شرايط اجتماعي و ويژگي هاي خاص يك شهر و با توجه به مسائل فرهنگي، بومي و اجتماعي ساخته مي شود و بازتاب شرايط و روابط در يك جامعه است. در سينماي شهر محور نشانه هاي ظاهري ملاك نيست، يعني يك فيلم شهري مي تواند نمادي از شهر را در خود نداشته باشد ولي بازتاب شرايط و روابط و موقعيت افراد و شهروندان جامعه باشد. بني اعتماد با اشاره به اينكه «اگر توجه جشنواره فيلم شهر صرفاً معطوف به نمايش فيلم نباشد و آثار اين رويداد با نگاهي كارشناسانه انتخاب شود»، افزود: «بايد زمينه بررسي مسائل شهري از سوي جامعه شناسان و سياست گذاران اقتصادي و اجتماعي فراهم مي شود. در اين صورت اين جشنواره رويدادي تاثيرگذار خواهد بود.»

» توقف قرارداد خريد هواپيماهاي محيط زيست از «هسا»

ايسنا: در پي توقف قرارداد خريد هواپيما و بالگرد از «هسا» با دستور معاون رئيس جمهوري، سخنگوي سازمان حفاظت محيط زيست علت اين امر را برخي مسائل مالي و امنيتي دانست و گفت: «سازمان بازرسي كل كشور نيز به موضوع ورود كرده است.» جوادي مديركل نظارت و بازرسي سازمان حفاظت محيط زيست در خصوص گشت هوايي سازمان حفاظت محيط زيست با اشاره به اينكه كل مبلغي كه از استان ها و سازمان مركزي براي تجهيز گشت هوايي سازمان حفاظت محيط زيست ابلاغ شد 950 ميليون تومان بوده است، افزود: «هفت استان در برنامه تجهيز گشت هوايي قرار داشتند كه به هر استان بين 100 تا 200 ميليون تومان و به برخي مانند فارس به دليل داشتن مصوبه سفر استاني رئيس جمهوري، 250 ميليون تومان اعتبار اختصاص يافت.» وي با اشاره به اينكه «هر يك از استان ها به صورت مجزا اقدام به عقد قرارداد با «هسا» كردند»، افزود: «كل مبلغ واريزي به حساب هسا براي خريد 17 فروند هواپيماي فوق سبك از 950 ميليون تومان اعتبار تخصيصي تاكنون حدود 300 ميليون تومان بوده است و «هسا» نيز دو فروند هواپيما به فارس و دو فروند نيز به خراسان رضوي تحويل داده است.» مديركل نظارت و بازرسي سازمان حفاظت محيط زيست با اشاره به بروز يكسري تناقضات و اشكالات در طول اجراي قرارداد به «هسا» گفت: «در پي اين امر و با دستور شخص رئيس سازمان حفاظت محيط زيست وارد موضوع شديم كه بررسي ها از بروز برخي مشكلات حكايت داشت به شكلي كه ادامه همكاري با «هسا» امكان پذير نبود.»
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن