تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815700328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اکبر آقا استاد شکست مصطفی افندی


واضح آرشیو وب فارسی:تبیان: اکبر آقا استاد شکست مصطفی افندی

جمعه 08/08/1385ورزشگاه: آزادىپرسپولیس: یكگل: احسان خرسندى (44)پاس گل: مهرداد اولادىراه آهن: 2گل: داود حقى (8 ) ، هادى اصغرى (80 )پاس گل: احمد جمشیدیان ( پاس گل)داور: مسعود مرادىكمك ها: حسین خانبان، نیك فر نیك نهاداخطار: اولادى، نیكبخت (پرسپولیس)، انتظارى، كریمى، اصغرى (راه آهن)اخراج: شیث رضایى(2+90) (پرسپولیس)، حامد شیرخانلو(2+90) (راه آهن)تماشاچى :15 هزار نفرپرسپولیس: فرشید كریمى، پژمان نورى، شیث رضایى، مسعود زارعى (محمد پروین 83 )، رابرت ساها، فرزاد آشوبى، ابراهیم اسدى، احسان خرسندى (حسین بادامکی 81 ) ، علیرضا واحدى نیكبخت، مهرداد اولادى، مهرزاد معدنچى (داریوش رضاییان 84 )سرمربى: مصطفى دنیزلىراه آهن: مهدى ثابتى، علیرضا محمد، محرم حبیبى، داود حقى (هادى اصغرى56 ) ، مهدى تارتار، احمد تقوى، احمد جمشیدیان، على یحیى نژاد، حمید سرآبادانى (حامد شیرخانلو 84 ) ، ابراهیم كریمى (داود مهابادی 70 ) ، سهراب انتظارىسرمربى: اكبر میثاقیاناكبر میثاقیان با تیم عجیب و غریبش، این بار با انگیزه دومین شکست پرسپولیس به ورزشگاه آزادى آمده بود. او كه پیروزى اول فصلش، البته با ابومسلم سبب شده بود به غلط تصور كند همیشه مقابل دنیزلى پیروز بوده در آخر كار به مقدار زیادى به این ادعا نزدیك شد. راه آهن در حالى كه دنیزلى تك ستاره اول فصلش را اسیر نیمكت سرد آزادى كرده بود، كار را بسیار بهتر آغاز كرد.

گاه به نفوذهاى كور و بى هدف اولادى و معدنچى پاسخ داده مى شد، حركت جمشیدیان از راست، جایى كه ساها، یك در میان دفاع را فراموش مى كرد، حقى را در 6 قدم پرسپولیس صاحب موقعیت كرد كه او چاره اى جز رساندن توپ به دروازه نداشت. پس از گل هم تحولى در بازى پرسپولیس ایجاد نشد و به نوعى مى توان گفت در یك سوم ابتدایى بازى، راه آهن تیم برتر میدان بود.در 15 دقیقه پایانى حركات اولادى كه با كمك هاى معدنچى و نیكبخت همراه مى شد، چندین موقعیت گل ایجاد كرد كه فقط یكى از آنها در واپسین لحظات بازى توسط خرسندى جوان به گل رسید.با آغاز نیمه دوم پرسپولیس شروع بهترى داشت و جدا شدن تناوبى اولادى و معدنچى از كمند دفاع پرتعداد و محكم زردپوشان، باعث شد اندك فرصت هایى براى باز كردن دروازه ثابتى براى سرخپوشان ایجاد شود اما همچنان پاس هاى غلط و حركات انفرادى آفت حملات و بازى میزبان بود. ثابتى خیلى هم به دردسر نیفتاد و فقط یك بار تیر دروازه به یارى اش آمد.میثاقیان كه تخصص اش در طرح ریزى ضد حملات تك نفره به دروازه حریف است با تعویض تك مهاجم خود ، اصغرى را به میدان آورد تا با اشتباه نورى به گل دوم خود دست یابد .

پرسپولیس در لحظات آخر بازى با به میدان آوردن بادامكى و پروین سعى كرد به دروازه راه آهن فشار بیشترى وارد كند كه فقط یك بار آن هم با سانتر پروین و روى ضربات سر توانست خلق موقعیت كند.پرسپولیس با حركات ناشایست شیث و اولادى نشان داد ظرفیت پذیرش باخت را هم ندارد و اگر این تساوى هاى قبلى تبدیل به باخت شده بود، هم اكنون پرسپولیس با این تعداد مصدوم، اصلاً بازیكنى براى ادامه مسابقات نداشت. پرسپولیس تا وقتى مدافعان تخصصى و آماده نداشته باشد و هافبك هاى طراحش مثل بادامكى در افت فاحش به سر مى برند، باید منتظر ادامه این نتایج باشد.در حاشیه بازی پرسپولیس و راه آهنتیم فوتبال پرسپولیس در حالی دومین شکست خود در ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر را متحمل شد که تماشاگران حاضر در ورزشگاه از عملکرد این تیم راضی نبودند.این دیدار در شرایطی برگزار شد که تیم فوتبال پرسپولیس تنها در دیدار ابتدای فصل خود برابر ابومسلم شکست خورده بود و در هفت دیدار نیز به تساوی دست یافته بود. حاشیه های دیدار عصر امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و راه آهن را در زیر می خوانید:

* سردی هوا و بارش برف در چند روز اخیر باعث شده بود که تماشاگران زیادی از این دیدار استقبال نکنند. کمتر از 10 هزار تماشاگر امروز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.* سهراب انتظاری و مهدی تارتار بازیکنان سابق پرسپولیس در ابتدای این دیدار با یاران سابق خود احوالپرسی کردند.* حسین بادامکی هافبک مشهدی تیم فوتبال پرسپولیس برای اولین بار در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفت و در نیمه دوم به میدان آمد.* مسعود مرادی داور این بازی به ابراهیم کریمی ، علیرضا نیکبخت واحدی ، هادی اصغری و مهرداد اولادی کارت زرد نشان داد و شیث رضایی و حامد شیرخانلو را در دقایق وقت اضافه با کارت قرمز از بازی اخراج کرد.* تماشاگران ناراضی پرسپولیس در دقایق پایانی این بازی شعارهایی مبنی بر « پرسپولیس بی غیرت نمی خوایم » و اعتراض به عملکرد نیزلی سر دادند.* برخی بازیکنان راه آهن در بین دو نیمه حین گرم کردن به تماشاگران پرسپولیس توهین کردند که واکنش آنها را به همراه داشت.* افشین پیروانی مدافع سابق پرسپولیس و محمد حسن انصاریفرد مدیرعامل این باشگاه با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.* تماشاگران پرسپولیس در پایان این بازی نسبت به عملکرد مسعود مرادی به وی اعتراض کردند.* اکبر میثاقیان که موفق شده است دومین شکست پرسپولیس در یک نیم فصل را به این تیم تحمیل کند، در طول بازی ایستاده بود و با حرکات ویژه خود بازیکنانش را راهنمایی می کرد.* این نخستین پیروزی راه آهن در ششمین دوره رقابتهای لیگ برتر بود.

دنیزلی : نتوانستیم از موقعیتهای خود استفاده کنیمسرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شكست تیمش مقابل راه‌آهن گفت: به تیمی‌ باختیم كه حتی دو موقعیت گل نیز روی دروازه ما ایجاد نكرده بود.مصطفی دنیزلی پس از شكست دو بر یك تیمش به خبرنگاران گفت:‌ متاسفانه بازیكنان در جایی كه باید ضربه‌ی آخر را می‌زدند این كار را نكرده و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده كنیم. در چنین شرایطی حتی اگر مانند این بازی نیز 90 دقیقه تیم برتر باشیم، فایده‌ای ندارد.وی ادامه داد: انتظار چنین باختی را نداشتیم؛ این شكست برای ما غیر قابل تصور بود. با وجود آن كه تیم برتر میدان بودیم، در نهایت از برتری خود استفاده نكردیم.دنیزلی تاكید كرد: این بازیكن است كه باید گل بزند در این شرایط كاری نمی‌توانستیم بكنیم؛ اگر بازیكنان انگیزه و روحیه‌ی كافی برای پیروزی نداشته باشند، رسیدن به این هدف تقریبا غیر ممكن خواهد بود.سرمربی پرسپولیس در مورد بازی دفاعی حریف به خبرنگاران گفت: عادی بود كه راه آهن از رسیدن به گل این چنین بازی كند. اگر موقعیت‌های خود را به گل تبدیل می‌كردیم، شرایط تغییر می‌كرد.

میثاقیان : تساوی عادلانه تر بود .سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران پس از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت:‌ با این پیروزی از بحران خارج شدیم. اكبر میثاقیان در جمع خبرنگاران اظهار كرد: یاری خدا بود كه بر این دیدار پیروز شده و سه امتیاز بازی را به دست آوردیم، بازیكنان ما در این دیدار تلاش زیادی داشته و با انگیزه و روحیه بالایی زمینه‌ساز این پیروزی شدند.وی ادامه داد: از بازیكنان خود متشكرم كه جواب اعتماد من را به خوبی دادند. آن‌ها صادقانه زحمت كشیده و سه امتیاز با ارزش را به نام راه‌آهن ثبت كردند.میثاقیان تاكید كرد:‌ پرسپولیس در این دیدار بسیار خوب و روان بازی كرد. به نظر من تساوی عادلانه‌ترین نتیجه برای این دیدار بود. به هر حال بازیكنان ما از جان مایه گذاشته و بسیار خوب بازی كردند.سرمربی راه‌آهن درباره‌ی دفاعی بازی كردن تیمش گفت: این طبیعی است كه تیم پیروزی برای حفظ نتیجه دفاعی بازی كند. در فوتبال به تیمی‌كه نتیجه بگیرد امتیاز می‌دهند.وی درباره‌ی وضعیت تیمش به خبرنگاران گفت: با این پیروزی راه آهن از شرایط بحرانی خارج شد و مطمئنم در پایان فصل جزو 10 تیم برتر لیگ خواهیم بود. هر چند تنها 10 روز است كه هدایت راه آهن را برعهده گرفته‌ام؛ اما، به ‌آینده‌ی این تیم بسیار امیدوارم.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تبیان]
[مشاهده در: www.tebyan.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 588]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن