تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان‏اند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819002140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از پيروزي پيام در دربي پرحاشيه مشهد تا استعفاي پيرواني استقلال به جمع مدعيان پيوست


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: از پيروزي پيام در دربي پرحاشيه مشهد تا استعفاي پيرواني استقلال به جمع مدعيان پيوست
پيروزي پرگل استقلال تهران مقابل پاس همدان (2-4)، شكست تيم ابومسلم در دربي پرحاشيه و پربرخورد مشهد و همچنين شكست تيم مقاومت سپاسي در مصاف با ذوب آهن كه با استعفاي غلامحسين پيرواني توأم شد از جمله نتايج و حوادث مهمي بود كه در آغاز هفته يازدهم ليگ برتر رقم خورد.
هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي ايران از عصر ديروز با برگزاري پنج ديدار آغاز و عصر امروز با انجام چهار بازي ديگر به پايان خواهد رسيد.
در يكي از مهم ترين بازي هاي ديروز تيم فوتبال استقلال با پيروزي پرگل برابر پاس همدان علاوه بر كسب سه امتياز، طلسم نبردن در خارج از تهران را نيز شكست.
در اين ديدار كه در ورزشگاه قدس همدان و به قضاوت محسن تركي، در حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد، تيم فوتبال استقلال موفق شد نيمه اول را با تنها گل دقيقه 29 علي عليزاده به سود خود به پايان برساند.
در شروع نيمه دوم تيم فوتبال پاس همدان در دقيقه 48 توسط محمد غلامي به گل تساوي دست پيدا كرد اما درخشش مجتبي جباري و سياوش اكبرپور در اين نيمه پيروزي را نصيب شاگردان امير قلعه نويي كرد. استقلالي ها در نيمه دوم دو بار در دقايق 72 و 74 توسط مجتبي جباري و يك بار در دقيقه 90 توسط آرش برهاني به سه گل ديگر دست پيدا كردند.
در حالي كه اين ديدار پنج دقيقه وقت اضافه در نيمه دوم داشت حنيف عمران زاده موفق شد در دقيقه 94 دومين گل پاس همدان را به ثمر برساند اما در پايان اين استقلال بود كه با پيروزي 4 بر 2 خود را به صدر جدول نزديك كرد.
در اين ديدار تركي به محمدرضا ماماني، جوزف اديشون، اويس كردجهان و اسماعيل نظري از پاس همدان و حسين كاظمي و خسرو حيدري در استقلال كارت زرد نشان داد.
استقلال با اين پيروزي 18 امتيازي شد و با يك پله صعود به رده چهارم جدول رده بندي صعود كرد. اين نخستين پيروزي خارج از خانه اين فصل استقلال بود. استقلال در سه ديدار قبلي كه درخارج از خانه برگزار كرده بود برابر تيم هاي صباباتري، پگاه گيلان و مس كرمان شكست خورده بود.
در ديگر ديدار حساس ديروز كه نخستين دربي شهر مشهد در تاريخ رقابت هاي ليگ برتر بود تيم پيام با تك گل اشپيتين آرفي كه در دقيقه 88 از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد از سد همشهري خود ابومسلم گذشت تا با 12 امتياز به رده دهم جدول صعود كند. شاگردان خداداد عزيزي در حالي به اين پيروزي شيرين دست يافتند كه از دقيقه 27 به علت اخراج سيروس سنگچولي دروازه بان خود با 10 بازيكن به بازي ادامه مي دادند، ضمن اينكه آرفي قبل از به ثمر رساندن گل برتري پيام در دقيقه 74 يك بار هم ديرك دروازه ابومسلم را به لرزه درآورده بود. اين ديدار علاوه بر اخراج سنگ چولي هشت بازيكن اخطاري ديگر هم داشت.
تيم هاي راه آهن شهرري و صباباتري قم هم در ورزشگاه اكباتان به تساوي يك بر يك رضايت دادند. در اين ديدار كه هر دو گل دو تيم در نيمه اول به ثمر رسيد احمد تقوي(6) براي راه آهن غلامرضا رضايي(38) براي صباباتري گلزني كردند. راه آهن كه نسبت به دو بازي گذشته اش عملكرد بهتري داشت با اين تساوي هفت امتيازي شد و با سه بازي بيشتر نسبت به سايپا به رده هفدهم جدول صعود كرد. صباباتري هم با اين تساوي 15 امتيازي شد.
تيم ذوب آهن در شيراز دست به كار بزرگي زد و با دو گل ايگور كاسترو(47) و محمدرضا خلعتبري(85) با نتيجه دو بر صفر از سد تيم مقاومت سپاسي گذشت. اين نتيجه از يك سو تيم ذوب آهن را 24 امتيازي كرد و موقتاً به صدر جدول رساند و از طرف ديگر تيم مقاومت را وارد بحران كرد. مديرعامل مقاومت كه اعلام كرده بود كه پس از بازي با ذوب آهن در خصوص ناكامي هاي تيمش تصميم مي گيرد در پايان اين ديدار با استعفاي غلامحسين پيرواني روبرو شد. پيرواني بعد از قبول چهارمين شكست تيم مقاومت اعلام كرد كه ديگر به اين تيم بازنمي گردد. در آخرين ديدار روز اول از هفته يازدهم بازي هاي ليگ برتر تيم هاي استقلال اهواز و ملوان انزلي در ورزشگاه تختي اهواز به مصاف هم رفتند كه طي آن تيم استقلال اهواز موفق شد با نتيجه سه بر صفر تيم ملوان را در هم بكوبد. مهدي دغاغله (31)، ناصر شكرون (84) و حميدرضا رجبي (2+90) گلزنان تيم استقلال اهواز در اين ديدار بودند.
برق طلسم شش ساله را مي شكند؟
هفته يازدهم ليگ برتر امروز (چهارشنبه) با برگزاري چهار بازي به اتمام مي رسد. حساس ترين بازي امروز رويارويي پيروزي بحران زده با برق شيراز، تنها تيم بدون باخت ليگ است. پديده امروز مسابقات ليگ پنج روز پس از متوقف كردن استقلال در تهران باز هم در ورزشگاه آزادي مقابل ديگر تيم بزرگ تهراني مي ايستد. برقي كه از دوره اول ليگ برتر تا به امروز هيچ وقت در آزادي مقابل پيروزي به پيروزي نرسيده است، اين بار به ورزشگاه بزرگ تهران مي آيد تا اين طلسم شش ساله را بشكند. براي رسيدن به اين هدف يك تيم بحران زده با اوضاعي آشفته انتظار برق را مي كشد. برق مي تواند پيروزي را قرباني كند يا خود قرباني خروج پيروزي از بحران شود. ادامه برنامه ديدارهاي هفته يازدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه هاي كشور به شرح زير است:
چهارشنبه 87.8.1
¤ پگاه گيلان- فولاد خوزستان (ساعت 15-وزرشگاه سردار جنگل رشت)
داور: رحيم رحيمي مقدم
¤ سپاهان اصفهان- پيكان قزوين (ساعت 15- وزرشگاه فولادشهر اصفهان)
داور: خداداد افشاريان
¤ مس كرمان- سايپا كرج (ساعت 15-وزرشگاه شهيد باهنر كرمان)
داور: نويد مظفري زاده
¤ پيروزي تهران- برق شيراز (ساعت 16.45- ورزشگاه آزادي )
داور: يدالله جهانبازي
 چهارشنبه 1 آبان 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن