تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816894770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از استان تهران


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اخبار كوتاه از استان تهران
نايب رييس هيات تكواندو باقرشهر از توابع شهرستان ري گفت : تيم تكواندو بانوان باقرشهر براي نخستين بار با ليگ تكواندو استان تهران مسابقه مي دهد. سعيده وكيليروز سه شنبه درگفت وگو باخبرنگار ايرنا اظهارداشت:اين تيم باحمايت‌هاي مالي تربيت بدني،شهرداري و شوراي شهر باقرشهر حضور خود را در ليگ تكواندو تهران اعلام كرد.

وي با اشاره به شرايط ورود تيم به ليگ تصريح كرد:داشتن سن بالاي ‪۱۷‬ سال و همچنين كمربند مشكي براي شركت‌كنندگان الزامي است .

وكيلي ادامه داد: تيم تكواندو ‪ ۱۸‬نفره باقرشهر از پنج نفر بانوان ورزشكار اين شهر و مابقي از اعضاي دو منطقه عبدل آباد و جنت آباد مي باشند، كه به اين تيم پيوستند. /‪۷۳۰۲/۱۶۴۴‬

*** درپنجمين روزاز هفته ي تربيت بدني مسابقات فوتسال چهارجانبه روز سه شنبه در كهريزك ري برگزار شد.

رييس هيات فوتسال بانوان گفت:دراين دوره از مسابقات چهار تيم از شهرري، كهريزك،باقرشهر وتهران درمسابقات حضور يافتند.

شيرين نصيريافزود:دراين مسابقات تيم ياس شهرري اول شد وتيم‌هاي مقدم شهرري و كهريزك به مقام‌هاي دوم و سوم دست يافتند.

***

* درپنجمين روز از هفته ي تربيت بدني مسابقات آمادگي جسماني بسيج مناطق تهران روز سه شنبه در سالن شهيد مقدم شهرستان ري برگزار شد.

رييس هيات آمادگي جسماني شهرستان ري گفت : اين مسابقات با حضور ‪۱۰‬ تيم از مناطق مختلف تهران برگزار شد و تيم حوزه ي بسيج آموزش و پرورش استان تهران اول شد و تيم بسيج شهرستان ري و حوزه ي ابوذر دوم و سوم شدند
****

* شهردار منطقه ‪ ۲۰‬گفت : سرانه فضاهاي ورزشي در شهر ري در سه ماه آينده به يك مترمربع خواهد رسيد.

علي كفايي محمدنژاد در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت : به اين ترتيب شهر ري از نظر سرانه فضاهاي ورزشي به استاندارد جهاني كه ‪ ۱۴۳‬سانتي متر است نزديكتر خواهد شد.

وي افزود: شهرداري منطقه ‪ ۲۰‬در بخش ورزش و در چند سال گذشته يك جهش در ساخت و ساز اماكن ورزشي داشته و به افق ‪ ۱۴۰۰‬نزديك شده است .

محمدنژاد اظهار داشت : ورزشگاه بزرگ جانبازان شهرستان ري كه در نوع خود در كشور بي‌نظير است مراحل خوبي را دارد طي مي‌كند و هم اكنون در مرحله سفت كاري قرار دارد.

شهرستان ري بيش از ‪ ۸۵۰‬هزار نفر جمعيت دارد.

***

* شهرري ، كارشناس مسوول پرورشي و تربيت بدني آموزش و پرورش شهرستان‌هاي استان تهران گفت : ورزش و تربيت بدني براي حفظ سلامت جامعه ضروري است .

علي فرهادي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا از جمله دستاوردهاي ورزش در جامعه و در بين دانش آموزان را برانگيختن حس تعامل و مشاركت جويي در بين افراد جامعه بيان كرد.

وي ، ظرفيت شناسي افراد، خود باوري ، حضور در جامعه را از ديگر ثمرات ورزش بر شمرد.

وي با اشاره به كسب مقام‌هاي قهركاني شهرستان‌هاي استان تهران در كشور تصريح كرد: منطق ‪ ۲۷‬گانه استان تهران ‪ ۶۳‬درصد مقام در رشته‌هاي مختلف انفرادي و تميمي كسب كرده است .

وي افزود: نه هزار دانش آموز شهرستان‌هاي استان تهرا در قالب ‪ ۵۰‬رشته پسران و ‪ ۴۰‬رشته دختران در سطح استان شركت كرده‌اند كه از اين تداد ‪۹۰۰‬ نفر در مسابقات كشوري حضور يافته اند.

***

* دارنده مدال نقره المپيك پكن و نائب قهرمان مسابقات جهاني ووشو گفت : زير ساخت‌هاي ورزش بايد در بخش‌هاي مختلف تقويت شود.

حسين اجاقي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: هفته ي تربيت بدني بهترين زمان براي معرفي ورزش ايران به داخل و خارج كشور است .

وي اظهار داشت : ما بايد در اين هفته به بهترين نحو ورزش را معرفي كنيم و جوانان و نوجوانان مشتاق را با ورزش و پيامدهاي مثبت آن آشنا كنيم اجاقي اظهار داشت : بايد در ورزش از سياسي كاري دور شويم و نبايد سياست را در ورزش دخيل كنيم .

وي با اشاره به اينكه در ايران استعدادهاي ورزشي بسياري وجود دارد گفت : بسياري ازاستعدادهاي ورزشي كشور در نقاط محروم هستند كه هنوز آشكار نشدند.

***

* در چهارمين روز از هفته ي تربيت بدني مسابقات شطرنج مردان در چهار گروه سني به روش سوئيسي در خانه شطرنج شهرستان ري برگزار شد.

رييس هيات شطرنج شهرستان ري گفت : در گروه سي نونهالان سينا جعفري به مقام اول دست يافت و مهديار اسماعيل پسند و شايان نوري دوم و سوم شدند.

كيهان هنري افزود: در گروه سني نوجوانان حسين عسگري اول شد و مهدي براوي و دانيال شتي دوم و سوم شدند.

در گروه سني جوانان عليرضا شيرخانلو به مقام اول دست يافت و فريد نظري و امير محمد ترابي دوم و سوم شدند.

در گروه سني بزرگسالان محمد رمضاني اول شد و محمد توسلي و حميدرضا رستمي به مقام‌هاي دوم و سوم دست يافتند.‪۱۶۴۴ /۷۲۹۹/۷۳۰۴/۱۵۴۰‬
****
مربيان و معاونين پرورشي مدارس شهرستان شهريار روزسه شنبه با شركت در يك گردهمايي روشهاي آموزشي و تربيتي را درمدارس مورد بررسي قرار دادند.

رييس آموزش و پرورش شهريار در اين همايش گفت : مربيان پرورشي بايستي به امر ورزش و استعداد يابي دانش آموزان و همچنين ايجاد روحيه معنوي و بسترسازي مناسب براي خلاقيت آنان توجه بيشتري كنند.

ابوالحسن ماهرويي افزود: با توجه به اينكه دانش آموزان بيشترين اوقات خود را پشت ميزهاي درس سپري مي‌كنند توجه به ورزش مي‌تواند سلامت جسماني تضمين كند.

وي گفت : معلمان وظيفه بسيار سنگيني درقبال نسل آينده انقلاب بر عهده دارند.

ماهرويي تاكيد كرد: آموزش قرآن ، احكام و مشاركت دادن دانش آموزان در برنامه‌هايي فرهنگي اجرايي مدارس ضروري است .‪۶۹۱ /۷۴۰۹‬

****
رييس كميته امداد امام خميني (ره ) ملارد شهريار گفت : در نيمه نخست امسال براي مددجويان تحت پوشش اين كميته ‪ ۱۹‬ميليارد و ‪ ۳۰۰‬ميليون ريال هزينه شده است .

سيدرضا شوبيري روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان هزينه نسبت به سال گذشته ‪ ۲۰‬درصد افزايش نشان مي‌دهد.

وي تصريح كرد: اين هزينه‌ها در بخشهايي مانند پرداخت مستمري ،درمان امور فرهنگي ، ايتام ، ازدواج ، تحصيل دانش اموزان و نيز خودكفايي انجام شده است .

وي پرداخت مستمري به مددجويان تحت پوشش كمييته ملارد امداد طي اين مدت بيش از هفت ميليارد ريال ذكر كرد.

وي خاطرنشان كرد: در اين مدت همچنين يك هزار و ‪ ۱۴۰‬مورد هزينه تحصيلي و فرهنگي ، ‪ ۱۲۶‬فقره وام كارگشايي و موردي ويژه ، شش هزار و ‪ ۲۱۰‬فقره هزينه خدمات بهداشت و درماان و ‪ ۲۱‬فقره وام بلاعوض براي ساخت و تعمير مسكن به مددجويان تحت پوشش اين كميته پرداخت شده است .‪۶۹۲ /۷۴۱۸‬

***

* مسوول روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني كرج گفت :
پنجرگيري چرخ يك كاميون در ماهدشت كرج موجب مرگ راننده آن شد.

علي اسكندري روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: اين حادثه زماني رخ داد كه راننده ‪ ۵۵‬ساله كاميون با زدن ضربه به رينگ چرخ قصد خارج كردن تيوپ را از داخل لاستيك داشت كه اصابت رينگ بيروني چرخ با سر راننده سبب مرگ وي شد.

وي براي پيشگيري از تكرار چنين حوادثي به رانندگان خودروهاي سنگين هشدارداد ، گفت :رعايت اصول ايمني وسپردن اين گونه امور به افراد ماهر و واحدهاي خدماتي مربوطه ضروري است .
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن