تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816715440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور وزيرعلوم؛ سومين جشنواره ملي علمي كاربردي با رونمايي از تمبر يادبود دانشگاه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: با حضور وزيرعلوم؛ سومين جشنواره ملي علمي كاربردي با رونمايي از تمبر يادبود دانشگاه برگزار شد
سومين جشنواره ملي علمي كاربردي با حضور وزير علوم تحقيقات و فناوري، رئيس دانشگاه جامع علمي كاربردي و جمعي از

مسؤولان و معاونان وزارتخانه هاي مختلف كشور در پژوهشگاه نيرو برگزار شد.
به گزارش ايسنا، در اين جشنواره، 6 كارآفرين نمونه، يك كارآفرين قابل تقدير، چهار مدرس نمونه، سه مدير تلاشگر نظام علمي كاربردي، 13 دانشجوي نمونه و پنج مركز نمونه دانشگاه جامع علمي كاربردي از بين 1123 كانديدا معرفي و تقدير شدند.
بنابراين گزارش، در اين مراسم از تمبر يادبود دانشگاه جامع علمي كاربردي نيز رونمايي شد.
دكتر حيدرعلي شايانفر معاون پژوهشي دانشگاه جامع علمي كاربردي و دبير علمي سومين جشنواره ملي علمي كاربردي در اين مراسم از انتخاب افراد برگزيده در بخشهاي دانشجوي نمونه، مدرس نمونه، مديران تلاشگر، كارآفرين برتر، كارآفرين قابل تقدير و مركز نمونه در اين جشنواره خبر داد و گفت: در مجموع 12 هزار 300 نفر ساعت كار كارشناسي و تخصصي براي انتخاب برگزيدگان انجام شد.
وي با بيان اينكه اين جشنواره در راستاي رشد وشكوفايي استعدادها و خلاقيتها، گسترش ابعاد تلاش و ابتكار ومعرفي توانمنديها و برترينهاي نظام علمي كاربردي براي سومين سال متوالي برگزار شد، گفت: اين جشنواره در راستاي معرفي و تشويق مراكز، مدرسان، دانشجويان، مبتكران و كارآفرينان برتر دانشگاه و فعالان نظام علمي كاربردي كشور در زمينه انجام فعاليتهاي مرتبط با فناوري پژوهشي، آموزشي و ارزش بخشيدن به دستاوردهاي علمي، فني و فرهنگي جوانان برگزار شده است.
وي افزود: اهداف انتخاب دانشجوي نمونه از طريق اين جشنواره، ارتقاي سطح تحصيلي دانشجويان، شناسايي نخبگان و برترينها، معرفي نظام علمي كاربردي از طريق معرفي دانشجويان برتر، تشويق و ترغيب دانشجويان به تهذيب و پايبندي به اصول والاي انساني و گرايشهاي علمي، سالم سازي فضاي مراكز آموزشي علمي كاربردي، ايجاد روحيه رقابت سالم بين دانشجويان و رشد كيفي آن مي باشد.
شايان فر با بيان اينكه ترويج و توسعه فرهنگ كارآفريني، تغيير تفكر استخدام شوندگي به استخدام كنندگي از جمله اهداف انتخاب كارآفرين نمونه است، عنوان كرد: حركت به سمت دانشگاه كارآفرين و اشتغال پايدار و شغل محور بودن، ارتقاي بهره وري و دانش فني و خلاقيت و نوآوري در نظام علمي كاربردي از ديگر اهداف اين بخش است.
وي افزود: مدرسان نيز به عنوان عالماني عامل محسوب مي شوند و لذا با توجه به اهميت جايگاه آنها شناسايي و قدرداني از مدرسان برتر نظام علمي كاربردي نيز در اين جشنواره مدنظر قرار گرفته است كه ايجاد انگيزه، علاقه و تعهد كاري در مدرسان، ايجاد رقابت سالم در امور تعليم و تربيت در راستاي ارتقاي سطح علمي مراكز، ارتقاي سطح علمي مدرسان و متعاقب آن دانشجويان، سوق دادن مدرسان به فعاليتهاي علمي پژوهشي و فراهم سازي بستر مناسب رقابتي در راستاي پيشبرد اهداف دانشگاه از جمله اهداف انتخاب مدرس نمونه در سومين جشنواره علمي كاربردي است.
دكتر شايان فر با بيان اينكه در انتخاب مركز نمونه نيز ارتقاي كيفيت آموزشي نظام علمي كاربردي در مؤسسات و مراكز رتبه بندي شده و آشكار كردن جنبه هاي مختلف عوامل تشكيل دهنده و شناساندن وضعيت اين مراكز به جامعه دانشگاهي و مقامهاي دست اندركار از جمله اهداف انتخاب در اين بخش است، گفت: اشاعه فرهنگ ارزيابي و ضرورت توجه به كيفيت در نظام علمي كاربردي، ايجاد جو رقابتي سالم در ميان مراكز هم سنخ نظام علمي كاربردي و تشويق مراكز به ارتقا و تضمين كيفيت نظام آموزشي از ديگر اهداف انتخاب مركز نمونه است.
دبير علمي سومين جشنواره علمي كاربردي با اشاره به ارسال 683 پرونده براي انتخاب دانشجوي نمونه به دبيرخانه جشنواره، گفت: اين تعداد در مقايسه با 97 پرونده جشنواره سال 86، 600 درصد رشد داشته و در كل در جشنواره امسال 13 نفر به عنوان دانشجوي نمونه در بخشهاي مختلف صنعت، كشاورزي، مديريت، خدمات اجتماعي و هنر معرفي و تأييد شدند.
دكتر شايانفر با اشاره به دريافت 182 كاربرگ براي انتخاب مدرس نمونه و رشد 65 درصدي آن نسبت به جشنواره قبل، گفت: از اين تعداد چهار نفر به عنوان مدرس نمونه و چهار نفر نيز به عنوان مديران تلاشگر انتخاب شدند.
وي افزود: 165 نفر نيز به عنوان كارآفرين نمونه علمي كاربردي بررسي شدند كه از اين تعداد 6 نفر به عنوان كارآفرين برتر و يك نفر نيز به عنوان كارآفرين قابل تقدير انتخاب شد.
دكتر شايانفر در خاتمه با اشاره به فعاليت 30 مركز علمي كاربردي در تهران و 63 مركز در ساير استانها، خاطرنشان كرد: پس از تشكيل چهارگروه ارزياب در تهران به منظور بازديدهاي دقيق از سي مركز و دسته بندي 63 مركز واقع در ساير استانها در مجموع از بين 93 مركز داوطلب، پنج مركز به عنوان مراكز نمونه تأييد و انتخاب شدند.
 سه شنبه 30 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن