تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803130113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش آيين تقدير از دو سريال «روز حسرت»و«مثل هيچ كس» مقدم: تغيير ذائقه‌ مردم در حال عملي‌شدن است برزيده: تلويزيون حساب شده‌تر به موضوعات مختلف بپردازد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: گزارش آيين تقدير از دو سريال «روز حسرت»و«مثل هيچ كس» مقدم: تغيير ذائقه‌ مردم در حال عملي‌شدن است برزيده: تلويزيون حساب شده‌تر به موضوعات مختلف بپردازد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

معاون سيما در مراسم تقدير از سازندگان سريال‌هاي «روز حسرت» و «مثل هيچ‌كس» به تاكيد سازمان صدا‌وسيما به پرداختن به موضوعات اجتماعي، دركنار موضوعات ماورايي - مذهبي و هم‌چنين پرهيز از تكرار در موضوعات اشاره كرد؛ همچنين سازندگان اين دومجموعه در حضور عزت‌الله ضرغامي به ارائه صحبت‌هايي درباره‌ي سريال‌ها و تاثير تلويزيون برروي مخاطبان پرداختند.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون ايسنا، در اين مراسم دكتر مرتضي ميرباقري هم‌چنين از برنامه‌هاي نمايشي به‌عنوان بخشي از سبد توليدات تلويزيوني درماه مبارك رمضان ياد كرد كه مورد اقبال مردم است.

معاون سيما ادامه داد: در سنوات قبل اين گونه‌ تصميم‌گيري شد كه به موضوعاتي بپردازيم كه تكراري نباشند و مكمل ساير موضوعات باشند؛ در سال جاري نيز بنا را بر اين گذاشتيم كه حتما يك سريال با موضوع ماورايي داشته باشيم و دركنار آن تصميم گرفتيم به يك موضوع جدي اجتماعي دركنار طنزهاي مفرح بپردازيم كه خوشبختانه هردو اين موارد پاسخ مثبت گرفتند.

مرتضي ميرباقري سپس با اشاره به معدل 17 و 88 صدم براي «روزحسرت» و معدل 17‌ونيم براي سريال «مثل هيچ‌كس»، اظهار كرد: دوستان ما در «مثل هيچ‌كس» از ظرفيت‌هاي ديني براي تقويت ابعاد هويتي مردم خصوصا نسل جوان استفاده كردند و با يك فاصله اندكي نسبت به «روز حسرت» در رتبه‌ي دوم قرار گرفتند.

به گزارش ايسنا، دراين مراسم هم‌چنين سيروس مقدم با ابراز خرسندي نسبت به حضور دراين مراسم گفت: از اين‌كه در سازمان صدا‌وسيما كارهاي عالي، خوب‌تر و خوب ارزش‌گذاري مي‌شوند، بسيار خوشحالم و معتقدم اين مساله باعث روحيه‌بخشي به گروه‌هايي مي‌شود كه روز و شب ندارند تا به تعهدات‌ آنتن عمل كنند؛ آنها مثل يك سرباز درخدمت سازمان صدا‌وسيما هستند.

وي با اشاره به شكل‌گيري تغيير ذائقه‌ دربين مخاطبان، دراين باره گفت: تغيير ذائقه‌ دربين مردم كم‌كم به شكل جدي‌تر درحال عملي‌شدن است و حتي ذهنيت مردم نسبت به كارهايي كه ارزش‌هاي ديني و اعتقادي را مطرح مي‌كنند تغيير كرده است.

سيروس مقدم درادامه به مهدي فرجي(مديرشبكه دو) و سازندگان «مثل هيچ‌كس» خسته نباشيد گفت‌ و از معاون سيما و عليرضا برازش(مدير شبكه‌ اول) كه درتمام اين مدت سريال «روز حسرت» با حمايت‌هاي آنان پيش رفت، تشكر كرد.

عبدالحسن برزيده نيز در ادامه اين مراسم، خواهان صحبت در جمعي تخصصي‌تر شد و صحبت‌هايي دراين باره را از نگاه مردم و در عين حال كارشناسانه‌تر خواستار شد.

برزيده درعين حال گفت: سريال «مثل هيچ‌كس» در زمره‌ي مجموعه‌هاي مناسبتي بود كه براي اولين‌بار در زمان نسبتا مناسبي ساخته شد. تيمي كه ساخت سريال را برعهده گرفتند به موقع كارشان را انجام دادند و متشكرم كه به من به‌عنوان كارگردان اعتماد كردند و اميدوارم توانسته باشم اداي دين كنم.

اين كارگردان سينما و تلويزيون سپس با اشاره به تاثير‌گذاري بسيار رسانه ملي برمردم، دراين باره اظهار كرد: تاثير‌گذاري تلويزيون به حدي است كه حتي شبكه‌هاي ماهواره‌اي و ساير وسايل ارتباط جمعي نمي‌توانند رقيب تلويزيون باشند. مردم ما هم مردم بسيار خوبي هستند به نحوي كه با يك تلنگر دلهايشان مي‌لرزد و به مسيري كه براي آنها تبيين كرده‌ايم برمي‌گردند. اين درحالي است كه گاه تلويزيون برنامه‌هايي را پخش مي‌كند، كه باعث خنثي‌شدن نكات و ارزش‌هايي مي‌شود كه در برنامه‌هاي ديگر مطرح كرده‌است و اين مساله اتفاق خوبي نيست.

برزيده در پايان ابراز اميدواري كرد كه رسانه‌اي كه بيشترين تاثير‌گذاري را روي مردم دارد، حساب شد‌ه‌تر به مقولات و موضوعات مختلف بپردازد.

به گزارش ايسنا، سپس افسانه بايگان نيز جملاتي كوتاه را درباره حضور در سريال مناسبتي «روز حسرت» بيان كرد.

وي كه در اين سريال نقش «نرجس» را بازي مي‌كرد، نسبت به اين مساله كه برايش فرصتي فراهم شده بود تا نقشي كمال گرايانه و آرمان‌گرايانه را بازي كند، ابراز خوشحالي كرد.

پروانه معصومي نيز پس از افسانه بايگان مطالبي را در خصوص حضور در «مثل هيچ كس» بيان كرد.

وي كه دراين سريال نقش «بي‌بي» را بازي مي‌كرد، با اشاره به اين‌كه تا به‌حال در 8 - 9 سريال بازي كرده است، گفت: «مثل هيچ كس» باتمام سريال‌هايي كه پيش از اين بازي كرده بودم، متفاوت بود و اصلا تصور نمي‌كردم تا اين حد تاثير‌گذار بوده باشد.

معصومي كه در شهر كوچكي زندگي مي‌كند، به تاثير‌گذاري سريال «مثل‌هيچ‌كس» دربين مردم اشاره كرد و گفت: درشهر كوچكي كه زندگي مي‌كنم برخي به من گفتند كه اين سريال تمام كار و زندگي ما را گرفته بود و تمامي قسمت‌هاي آن را دنبال مي‌كرديم؛ حتي راننده‌اي كه مرا امروز به اينجا آورد به من گفت كه سريال «مثل‌ هيچ‌كس» باعث شد كه نفاق موجود دربين خانواده‌شان از بين برود.

به گزارش ايسنا، دربخشي از اين نشست سيد عزت‌الله ضرغامي به طرح اين مطلب با عبدالحسن برزيده پرداخت كه شما با اين‌كه اهل جنوب بوديد اما به خوبي حال‌وهواي تهران و فرهنگ و اصطلاحات اين شهر را به تصوير كشيديد.

رييس سازمان صدا‌وسيما هم‌چنين با خطاب قراردادن مهرآوه شريفي‌نيا بازي او در سريال‌هاي «روزحسرت» و همچنين «ساعت‌شني» را خوب توصيف كرد و گفت: البته والدين شما از جمله بازيگران حرفه‌يي سينماي ايران هستند و حتما شما را راهنمايي مي‌كنند.

به گزارش ايسنا، دراين مراسم هم‌چنين اسماعيل خلج كه تا به‌حال دوبار نقش روحانيون را بازي كرده است، مطالبي را درباره‌ي نحوه‌ي ساخت سريال‌هاي مناسبتي سيما بيان كرد.

او گفت: دراين چندسال كه در تلويزيون فعاليت كردم، به خوبي مي‌دانم كه پركردن 7 - 8 كانال آن هم به‌صورت 24 ساعته چه دشواري‌هايي به همراه دارد. اين‌ها از اجبارهاي كار است؛ اما سيستمي كه براي نگارش متن و ساخت سريال‌هاي ماه مبارك رمضان سيما طي امسال و سال گذشته درنظر گرفته شد، به نظرم تا حدودي ناخوشايند بود.

وي ادامه داد: عهد و پيمان‌هايي كه دربين خودمان و تماشاگر داريم، دراين سيستم به‌دليل تعجيل گاه شكسته مي‌شود و به‌همين دليل بود كه هردو سريال‌ ماه رمضاني كه من امسال و سال گذشته در آنها بازي كردم، يعني «روزحسرت» و «اغماء» پس از ماه رمضان هم ادامه پيدا كردند.

اسماعيل خلج تصريح كرد: اين درحالي است كه در ماه رمضان تماشاگر خاصي به تماشاي اين سريال‌ها مي‌نشيند كه پس از ماه رمضان شايد ديگر فرصت تماشاي ادامه‌ي قسمت‌ها را نداشته باشد. اين كار باعث مي‌شود كه تماشاگر به مرور حساسيت تماشا و دنبال كردن تمام قسمتها را درخود تعديل كند.

اسماعيل خلج هم‌چنين نسبت به بدقولي اغلب تهيه‌كنندگان براي پرداخت دستمزدهاي عوامل انتقاد كرد و از آنان خواست كه به همان تاريخي كه ابتدا در قرارداد مي‌نويسند پاي‌بند باشند.

به گزارش ايسنا، سپس سيروس مقدم با اشاره به عدم حضور فرامرز قريبيان دراين نشست از همكاري وي با سريال «روز حسرت» تشكر كرد و گفت: ايشان با تمام قدرت خصوصا درروزهاي آخر كه كار دشوارتر بود، درخدمت پروژه بودند.

دراين نشست هم‌چنين نفيسه روشن بازيگر نقش «اشرف» از زحمات عبدالحسن برزيده تشكر كرد و به سيروس مقدم و همكارانش كه سال گذشته در پروژه «اغماء» با آنان همكاري داشت، خسته نباشيد گفت.

وي در پايان ضمن تشكر از حمايت‌هاي مهدي فرجي و عزت‌الله ضرغامي خاطرنشان كرد كه حضور درچنين مراسم‌هايي وظيفه‌ي او را به‌عنوان بازيگر دشوارتر مي‌كند.

انتهاي پيام
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 278]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن