تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816160263




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از جديدترين محصولات عرضه شده در نمايشگاه جيتكس ارتقاي تنوع و كيفيت با هدف موفقيت در منطقه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از جديدترين محصولات عرضه شده در نمايشگاه جيتكس ارتقاي تنوع و كيفيت با هدف موفقيت در منطقه
خبرگزاري فارس: نمايشگاه جيتكس از روز گذشته با حضور تعداد زيادي از شركت هاي بزرگ فناوري از نقاط مختلف جهان آغاز به كار كرده است.
به گزارش فارس به نقل از گلف نيوز، ماركت واير و اي ام اي اينفو، بسياري از شركت هاي حاضر در اين نمايشگاه محصولات و فناوري هاي نوين خود را در جيتكس به نمايش گذارده اند. در ادامه اين مطلب تعدادي از اين فناوري ها را مرور كرده و با انها آشنا مي شويم.

سيستم هاي كنفرانس هوشمند

شركت اسمارت نرم افزارهاي ويديو كنفرانس متنوعي را براي مديريت امور مشتركان موسسات مختلف، تسهيل دسترسي كارمندان شركت هاي مختلف تجاري در نقاط مختلف به يكديگر و تعامل آنها به طور مجازي در جيتكس ارائه نموده است. از جمله اين محصولات مي توان به SMART Custom Solution، SMART Meeting Pro، SMART Hub SE ، SMART Hub PEاشاره كرد.
در قالب اين محصولات نمايشگرهاي تعاملي و ديجيتالي نيز گنجانده شده تا كاربران بتوانند فضايي مشابه با فضاي اتاق جلسات واقعي خلق كنند و اطلاعات مورد نظرشان را به راحتي به اشتراك گذارده و از نظرات هم بهره ببرند. اين نمايشگرهاي تعاملي با قلم هاي ديجيتالي نيز سازگار بوده و همين امر نگارش مطالب با استفاده از آنها را ساده تر مي كند.

نرم افزارهاي انيميشن سه بعدي

شركت Packshot Creator كه از جمله شركت هاي مشهور توليدكننده نرم افزارهاي خلق انيميشن سه بعدي است امسال در جيتكس حضور دارد. محصولات تازه اين شركت تهيه خودكار تصاوير ماكرو از سوژه هاي مورد نظر به طور سه بعدي، خلق و كيفيت كنترل تصاوير را تسهيل مي كند. اين شركت نرم افزاري موسوم به PC Photo Studio را به همين منظور عرضه كرده است.

محصولاتي براي مديريت خدمات الكترونيك

شركت HCL نيز در اولين حضور خود در جيتكس مجموعه محصولات خود براي مديريت امور تجاري و اداري در فضاي مجازي و ارائه خدمات الكترونيك را عرضه كرده است. اين محصولات مديريت نحوه ارئه انواع خدمات از طريق اينترنت به مشتريان را تسهيل كرده و در عين حال كنترل شرايط و آگاهي مديران شركت ها از آخرين وضعيت موجود را ممكن مي كند. كمك به تصميم گيري هاي تجاري از جمله ديگر فوايد استفاده از توليدات اين شركت است.

نرم افزارهاي مديريت شبكه

شركت Ubiqube از جمله موسسات حاضر در جيتكس است كه محصولاتي را براي مديريت شبكه هاي رايانه اي و حفظ امنيت آنها عرضه كرده است. يكي از اين محصولات به طور ويژه براي تسهيل مديريت خدمات در شبكه هاي مخابراتي و حفظ امنيت و كارآيي آنها عرضه شده است. شركت مذكور كه براي دومين بار در جيتكس حضور دارد يكي از مشهورترين محصولاتش موسوم به SmartSOC را نيز عرضه كرده است.

محصولات LAN

شركت Nexans نيز كه در جيتكس حضور دارد انواع محصولات خود براي شبكه هاي LAN شامل LANmark 6A, 7A و LANsense Next Generation Analyser (NGA) را در معرض بازديد علاقمندان قرار داده است. اين شركت مدعي است محصولاتش از استاندارد بالايي برخوردار بوده و به خصوص از نظر سازگاري با محيط زيست و عدم آلوده كردن آن در سطح بالايي هستند. اين شركت در جريان برگزاري نمايشگاه جيتكس نشست هايي را هم براي آشنا ساختن مخاطبان با زيرساخت هاي شبكه هاي LAN برگزار مي كند.

گوگل و عرضه برنامه هاي كاربردي به زبان عربي

شرگت گوگل كه براي اولين بار با برپايي غرفه اي در جيتكس حضور دارد، اعلام كرده كه براي جلب نظر كاربران خود در خاورميانه عربي به زودي تعدادي بيشتري از محصولات و برنامه هاي تحت وب خود را به زبان عربي ترجمه خواهد كرد. گوگل همچنين اعلام كرده كه در زمينه ايجاد زيرساخت هاي فناوري در خاورميانه سرمايه گذاري كرده و تعداد كارمندان محلي خود در خاورميانه را افزايش خواهد داد. اين شركت تاكنون نسخه عربي 15 محصول و سرويس پرطرفدار خود را راه اندازي كرده است كه از جمله آنها مي توان به iGoogle، مرورگر كروم، جيميل و Knol اشاره كرد. گوگل مدتي است كه دفاتر خود در مصر، عربستان و امارات را راه اندازي كرده است.

حضور قدرتمند Dell

شركت Dell نيز با طيف گسترده و متنوعي از توليدات خود در جيتكس حضور يافته است. نمايندگان اين شركت در غرفه جيتكس مي گويند قصد دارند بازار كشورهاي منطقه خاورميانه، چين، هند و برزيل را كاملا جدي بگيرند و جديدترين توليدات خود را در اين كشورها نيز در معرض ديد علاقمندان قرار دهند. انواع رايانه هاي شخصي و به خصوص نوت بوك از جمله محصولاتي است كه Dell در جيتكس عرضه نموده است.

سيستم ويژه پيام رساني براي شركت هاي تجاري

شركت هندي RSL با عرضه نرم افزار پيام رسان ويژه خود براي شركت هاي تجاري در جيتكس 2008 حضور دارد. اين نرم افزار به شركت هاي تجاري امكان مي دهد تا تعداد بسيار زيادي پيامك را با قيمت نازل براي مشتركان، كارمندان و مشتريان خود در نقاط مختلف جهان ارسال كنند. اين شركت تاكنون با 50 موسسه اداري و تجاري خاورميانه به خصوص در عربستان و امارات براي فروش محصول خود قرارداد امضا كرده است.

بازار داغ نيمه هادي ها در جيتكس

در حوزه سخت افزار شركت Simmtronics انواع تراشه ها و نيمه هادي ها شامل SDRAM , DDR 266/333/400, DDR2 533/667/800 ، و نيز مادربوردهاي مجهزبه تراشه هاي ساخت اينتل و Nvidia و نيز كارت هاي گرافيك ساخت Nvidia را عرضه كرده است. NVIDIA GTX 260/280 و مادربوردهاي Intel G31 و نيز Nvidia 7150 ، DDR2 800 با 4 گيگابايت ظرفيت از جمله محصولاتي است كه اين شركت در جيتكس به نمايش گذارده است.

سيستم هاي پرداخت سيار

شركت Paybox با عرضه سيستم ها و محصولات پرداخت سيار از طريق تلفن همراه و ... در جيتكس حضور دارد. اين محصولات با استفاده از سرويس هاي متنوع موسسات مالي و اعتباري و بانك ها، تبادل پول و پرداخت صورت حساب با استفاده از گوشي هاي هوشمند را امكان پذير مي كنند. مقامات اين شركت معتقدند بازار خاورميانه در اين حوزه كاملا بكر است و مي توان سود مناسبي در آن كسب كرد.

انتهاي پيام/
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن