تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):روز غدیر در آسمان مشهورتر از زمین است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816349727




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از چهار گوشه جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: از چهار گوشه جهان
درخشش مصرى ها در «اسكواش قهرمانى جهان»

سه بازيكن از مصر با غلبه بر رقباى خود به مرحله نيمه نهايى مسابقه هاى اسكواش قهرمانى مردان جهان ۲۰۰۸ كه در شهر منچستر انگليس جريان دارد، رسيدند. آنها رامى آشور، امرشابانا و كريم درويش هستند. تنها بازيكن غير مصرى صعودكننده به نيمه نهايى ديويد پالمر استراليايى بود كه با نتيجه ۲ ـ۳ بر جيمز ويلستروپ انگليسى غلبه كرد. انگليسى ها به رغم ميزبانى روز بدى را در مرحله يكچهارم نهايى سپرى كردند زيرا رامى آشور هم در راه صعود يك انگليسى ديگر همچون نيك متيو را با حساب ۱ـ۳ قربانى و مغلوب كرد.

رويارويى تيم هاى كنونى و قبلى «پائو گاسول»

ديروز در مسابقه اى دوستانه لس آنجلس ليكرز يكى از تيم هاى حاضر در ليگ حرفه اى بسكتبال امريكا (N.B.A) در برابر اف.سى بارسلوناى اسپانيا به برترى نزديك ۱۰۴ـ ۱۰۸ رسيد. اين به واقع ديدارى بين تيم هاى كنونى و قبلى پائو گاسول ملى پوش بسكتبال اسپانيا بود كه تيم كنونى او با درخشش كوبى برايانت معروف (كه ۲۸ امتياز اندوخت) بر تيم سابق وى سايه انداخت. خود گاسول نيز كه سابقه ۵ سال عضويت در بارسلونا را دارد در ديدار ديروز در تالار استيپلز سنتر شهر لس آنجلس ۱۳ امتياز و ۵ ريباند را طى ۱۹ دقيقه حضور در ميدان به ثبت رساند. گاسول بعداً گفت: «بازى مفرح و خاصى براى من بود، چرا كه بايد در برابر تيمى مى ايستادم كه در آن رشد كردم و به شهرى تعلق دارد كه در آن به دنيا آمده ام.»
در تيم بارسلونا، خوان كارلوس ناوارو تنها نماينده اين باشگاه در تيم اعزامى اسپانيا به المپيك پكن طى ۴۱ دقيقه حضور در ميدان ۳۴ امتياز اندوخت.

پيروزى هاى بزرگان در ليگ فوتبال انگليس

تيم هاى بالانشين ليگ برتر فوتبال انگليس، اين هفته در دور هشتم اين پيكارها جملگى حريفان خود را شكست دادند. چلسى كه با امتيازى برابر با ليورپول و با تفاضل گل بهتر صدرنشين است براى اين كه آمار گل هاى خود را باز هم بهتر كند، در زمين ميدلزبرو به پيروزى عالى ۰ـ ۵ رسيد كه دو گل از ۵ گلش را سالومون كالوى ساحل عاجى به ثمر رساند. ليورپول نيز در شرايطى «ويگان ۱۰ نفره» را در آنفيلد ۲ـ۳ برد كه در پايان نيمه اول از رقيب خود با حساب ۱ـ۲ عقب بود. براى سرخ هاى آنفيلد، درك كوييت هلندى زننده دو گل بود. آرسنال هم ۱ـ۳ بر اورتون چيره شد تا برخى توقف ها و ناكامى هاى اين فصل خود را جبران كند. منچستر يونايتد نيز با استفاده از فرم خوب وين رونى كه يك گل زد و در به ثمر رسيدن ۳ گل ديگر نقش داشت، ميهمانش وست برومويچ البيون را ۰ـ۴ شكست داد.

رونالدو و مسى، بهترين هاى جهان!

ستاره اسبق فوتبال برزيل و جهان ديروز گفت: كريسيتانو رونالدو و ليونل مسى بهترين بازيكنان كنونى جهان هستند.ادسون آرانتس دوناسيمنتو، ملقب به په له اظهار داشت: از نظر من هيچ كس به رونالدو و مسى نمى رسد. اين دو در رقابت هاى يك سال اخير درخشش خيره كننده اى داشتند. اگر حق انتخاب براى دادن توپ طلا در پايان فصل را داشتم، حتماً يكى از اين دو را انتخاب مى كردم.
وى افزود:«البته بازيكنان ديگرى نظير كاسياس يا تورس نيز درخشان بودند و در كنار مسى و رونالدو خود را كاملاً مطرح كردند.» گفتنى است سال گذشته كاكا، بازيكن برزيلى تيم آ.ث ميلان اين عنوان را بدست آورد.
 دوشنبه 29 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن