تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816649569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه فيروزكوه: بهره برداري از دو واحد آموزشي نوساز در فيروزكوه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اخبار كوتاه فيروزكوه: بهره برداري از دو واحد آموزشي نوساز در فيروزكوه
فيروزكوه- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس آموزش و پرورش فيروزكوه طي مصاحبه اي از بهره برداري دو واحد آموزشي نوساز با اعتبار بيش از 12 ميليارد ريال در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روز يكشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سيد محمود حسيني نيا با اشاره به اين مطلب كه بيش از پنج هزار دانش آموز در 56 واحد آموزشي شهرستان در حال تحصيل هستند گفت: بيشتر اين مدارس قدمت ساخت 30 تا 40 ساله دارند كه اجراي طرح تخريب، نوسازي و مقاوم سازي بسيار ضروري است.
وي ابراز اميدواري كرد با تخريب و نوسازي مدارس فرسوده شهرستان محيطي امن براي تحصيلي براي دانش آموزان فراهم شود.

**بهره برداري از طرح به سازي محور فيروزكوه- سمنان
طرح بهسازي و تكميل ابنيه فني محور فيروزكوه- سمنان به طول 18 كيلومتر به بهره برداري رسيد.
رييس اداره راه و ترابري شهرستان فيروزكوه با اشاره به اينكه 26 كيلومتر از اين محور در محدوده حوزه استحفاظي راه و ترابري استان تهران واقع شده است گفت: تاكنون 18 كيلومتر از اين راه با اعتباري بيش از 15 ميليارد ريال بهسازي و به بهره برداري كامل رسيده است.
زكريا صفر زاده افزود: پس از اتمام روكش جاده، خط كشي و نصب علائم ايمني در اين محور نيز به پايان رسيده است.
وي ابراز اميدواري كرد: با تلاش بيشتر پيمانكاران هشت كيلومتر باقي مانده نيز از اين مسير تا قبل از شروع فصل سرما به بهره برداري برسد.

** برگزاري مانور زلزله در شهرستان فيروزكوه
همزمان با هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، مانور زلزله با حضور اعضاي ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه شهرستان فيروزكوه برگزار شد.
فرماندار و رييس ستاد حوادث و سوانح غير مترقبه شهرستان فيروزكوه هدف از برگزاري اين مانور را بررسي و ارزيابي امكانات فعلي و ايجاد هماهنگي ميان اعضاي اين ستاد در مواقع بحران اعلام كرد.
ابراهيم كسائيان افزود: اين اعضا با شركت در دوره هاي آموزشي ويژه مديريت بحران به صورت تئوري با نحوه امداد رساني در زمان زلزله آشنا شدند و امروز به صورت عملي آن را اجرا كردند.
علي محمد تبار رييس جمعيت هلال احمر فيروزكوه گفت: امدادگران اين جمعيت با حضور به موقع در محل حادثه پس از انجام كمك هاي اوليه و حمل مجروحان عمليات اسكان افراد را انجام دادند.

**تيم فوتسال شهرستان فيروزكوه فاتح رقابت هاي جام رمضان شد
در ديدار نهايي مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان فيروزكوه كه دو هفته پس از پايان ماه مبارك رمضان برگزار شد تيم سرخ پوشان با نتيجه دو بر يك از سد تيم قدرتمند بانك رفاه كارگران عبور كرد.
همچنين تيم هاي فوتسال بامپوش كياني و آفاق تفريگاه ميلاد پس از تيم سرخ پوشان و رفاه به ترتيب در سكوي سوم و چهارم اين رقابت ها جاي گرفتند. در پايان به قهرمان اين دوره از رقابت ها جام و لوح اهدا شد. همچنين تيم ثارا... جام اختلاق را در اين مسابقات از آن خود كرد.

**اجراي رزمايش عاشقان سيد الشهدا (ع) در شهرستان فيروزكوه
رزمايش تاكتيكي عاشقان سيد الشهدا (ع) با حضور پنج گردان عاشوراي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فيروزكوه در اردوگاه قدس اين شهرستان با موفقيت كامل اجرا شد.
فرمانده عمليات رزمايش عاشقان سيد الشهدا (ع) فيروزكوه طي مصاحبه اي هدف از برگزاري اين رزمايش بزرگ را گسترش توان دفاعي- نظامي و انسجام گردان هاي عاشورا و الزهرا شهرستان اعلام كرد.
سرهنگ اصغر سراج افزود: اين رزمايش در سه مرحله با انجام عمليات هاي سرزميني، دفاع از كوي و برزن و تاخير به مدت يك هفته در اردوگاه قدس اين شهرستان برگزار شد.
وي تصريح كرد: در مرحله پاياني اين همايش نيز گردان الزهرا ناحيه مقاومت بسيج با حضور در اردوگاه قدس عمليات امداد و نجات را به خوبي اجرا كرد.

** هزار و 470 نفر واجد شرايط دريافت مسكن مهر در شهرستان فيروزكوه
رييس سازمان مسكن و شهرسازي استان تهران گفت: پس از تعيين صلاحيت سه هزار نفر از ثبت نام شدگان طرح مسكن مهر فيروزكوه هزار و 470 نفر واجد شرايط دريافت مسكن مهر در اين شهرستان شناخته شدند.
ابوالفضل مشكيني در حاشيه نشست شوراي مسكن شهرستان فيروزكوه كه در فرمانداري اين شهرستان تشكيل شد اظهار داشت: پس از اتمام تعيين صلاحيت اين افراد 60 هكتار زمين واقع در دشت ناصر طي تفاهم نامه اي تحويل اتحاديه هاي مسكن اين شهرستان شده و تا 10 روز آينده عمليات آماده سازي زمين آغاز مي شود.
وي در ادامه از بهره برداري چهار طرح عمراني مسكن و شهرسازي در اين شهرستان خبر داد و افزود: اين چهار طرح عمراني با اعتباري بيش از 12 ميليارد ريال تا قبل از شروع فصل سرما به بهره برداري مي رسد.
مسكيني ابراز اميدواري كرد: با تامين اعتبار مورد نياز، ساير طرح هاي مسكن و شهرسازي در اين شهرستان نيز به بهره برداري برسد./06/120
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن