تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820368497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تبليغات و فروش فيلم‌ها ـ 8/تلويزيون نبايد به سينما مانند كالاي تجاري نگاه كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تبليغات و فروش فيلم‌ها ـ 8/تلويزيون نبايد به سينما مانند كالاي تجاري نگاه كند
حسن توكل‌نيا با اشاره به بالا بودن تعرفه آگهي‌هاي تبليغات سينمايي تاكيد كرد مسئولان تلويزيون نبايد به سينما مانند كالاي تجاري نگاه كنند.

تهيه‌كننده فيلم‌هاي سينمايي "باج‌خور" و "چند مي‌گيري گريه كني؟" به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه تعرفه تبليغات سينمايي در تلويزيون بالاست و به نظر مي‌رسد مسئولان فيلم‌ها را با كالاهاي مصرفي مقايسه مي‌كنند. سينماي ايران بي‌بضاعت است و بنيه مالي‌اش آنقدر قوي نيست كه از عهده چنين مخارجي برآيد. به همين دليل تهيه‌كننده‌ها از تبليغات تلويزيون فاصله گرفته‌اند.

توكل‌نيا با اشاره به اينكه يك فيلم بيش از هر ابزار تبليغي از ماهيت و ذات خود انرژي مي‌گيرد، افزود: مردم با ديدن فيلم تماشاي آن را به ديگران توصيه و آنها را تشويق مي‌كنند به سينما بروند. در جامعه ما كه چندان به تبليغات متكي نيست، مردم نقشي مهم در معرفي فيلم دارند، اما اين جنس تبليغات نياز به زمان و شرايط دارد.

وي ادامه داد: بهترين رسانه تبليغي پس از تعريف‌هاي مخاطب تيزرهاي تلويزيوني هستند كه متاسفانه يكسان در اختيار همه فيلم‌ها قرار نمي‌گيرند. محصولات سينمايي تلويزيون در شرايطي نابرابر به دفعات تبليغ مي‌شوند و "مريم مقدس" كه قبل از پخش تيزر روزانه 900 هزار تومان مي‌فروخت، با شروع تبليغات به 9 ميليون تومان رسيد، اما "روز واقعه" اين حمايت را نداشت.

اين تهيه‌كننده گفت: در دهه 70 آگهي‌هاي تجاري به بخشي واگذار شد كه سياستگذاري و تعريف جديد از تيزر فيلم‌هاي سينمايي داشت، شرايطي نسبتا عادلانه كه براي تهيه‌كننده هم مقرون به صرفه بود. اما اين جريان ادامه پيدا نكرد. در آن مقطع تيزرهاي سينمايي در باكس تبليغات پخش نمي‌شد و در ساعت‌هاي خالي به دفعات روي آنتن مي‌رفت.

توكل‌نيا در پايان گفت: متخصصان شيوه‌هاي تبليغات بايد دنبال راهكارهاي تازه براي تبليغ و معرفي فيلم‌ها باشند، شايد از اين طريق بتوان فضايي تازه را تجربه كرد و به نتايج مثبت رسيد.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن