تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817082509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصطفوي در تمرين پرسپوليس:قطبي هيچ نقشي در شكست ها ندارد / آينده پرسپوليس سياه نيست


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مصطفوي در تمرين پرسپوليس:قطبي هيچ نقشي در شكست ها ندارد / آينده پرسپوليس سياه نيست
مدير عامل باشگاه پرسپوليس با ابراز اميدواري نسبت به آينده تيم فوتبال اين باشگاه گفت: افشين قطبي در شكست هاي اخير مقصر نيست و بازيكنان بايد خواسته هاي او را به درستي در زمين پياده كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، داريوش مصطفوي با بيان اين مطلب درجمع خبرنگاران حاضر در زمين شماره 2 ورزشگاه اكباتان تهران افزود: به شخصه اعتقاد دارم در فوتبال هيچ تيمي برنده مطلق نيست. تمام تيم هاي دنيا حتي بزرگترين تيمها نيز در پاره اي از اوقات شرايطي بحراني پيدا مي كنند. امروز هم تيم ما شرايط بحراني دارد. بيش از يك ماه است كه در اين شرايط به سر مي بريم. به گواه شما پرسپوليس يكي از آماده ترين و بهترين تيم هاي ليگ برتر بود همين شما پيش بيني مي كرديد اين تيم در دربي 65 استقلال را با اختلاف گل زياد شكست مي دهد اما در اين بازي اتفاقي ديگر رقم خورد و تا دقيقه 88 با يك گل از اين تيم عقب بوديم.

وي ادامه داد: ما تا پايان مسابقات ليگ برتر راهي طولاني در پيش داريم و بايد اين راه طولاني را با مديريت زمان طي كنيم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص نشست امروز خود با بازيكنان تيم فوتبال اين باشگاه گفت: از شب گذشته تا به امروز از سوي هواداران بارها با من تماس گرفته شده و علت شكست پرسپوليس را جويا شده اند، مردم به من مي گويند پرسپوليس دفاعش مشكل دارد و چرا در بازي مقابل فولاد خوزستان شكست خورد. من امروز به محل تمرينات تيم آمدم تا به بازيكنان بگويم جواب مردم را چطور بدهند و به آنها چه پاسخي بدهند.

مصطفوي در ادامه به دفاع از عملكرد افشين قطبي پرداخت و گفت: ما مي دانيم افشين قطبي هيچ نقشي در شكستها و ناكامي هاي تيم ندارد. متاسفانه بازيكنان تا روز گذشته خواسته هاي او را به درستي اجرا نمي كردند. امروز در محل تمرين از بازيكنان خواستم تا خواسته هاي مربي را به خوبي اجرا كنند آنها نيز قول دادند از روز چهارشنبه پرسپوليسي ديگر را در مسابقات ليگ برتر شاهد باشيم.

وي در اين رابطه از هواداران ، رسانه هاي گروهي كمك خواست تا با همراهي پرسپوليس اين تيم را در راه موفقيت ياري رسانند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در ادامه مدعي شد اين تيم در پايان نيم فصل عنوان قهرماني را از آن خودخواهد كرد .

مصطفوي با تاكيد بر اين موضوع افزود: من اعتقاد و ايمان دارم كه پرسپوليس مي تواند قهرمان نيم فصل شود و در پايان قهرماني خود در ليگ برتر را تكرار كند. من به اين بازيكنان و توانايي آنها اميدواري زيادي دارم. تيم ما از هيچ كجا از زمين نقطه ضعف ندارد. بازيكنان خوبي داريم ، در بحث فني و مديريتي هيچ كمبودي احساس نمي كنيم با اين شرايط مي توانيم باز هم قهرمان ليگ برتر شويم.

وي غيبت 5 بازيكن اصلي تيم پرسپوليس در مصاف با فولاد را از عوامل شكست اين تيم عنوان كرد و افزود: 5 بازيكن ما در اين بازي غايب بودند كه يكي از آنها كريم باقري بود. كريم سنبل و سرمايه بزرگ پرسپوليس است من حضور او را براي موفقيت و پيروزيهاي تيم پرسپوليس لازم و ضروري مي دانم.

عضو هيئت مديره باشگاه پرسپوليس با اذعان به اينكه آينده پرسپوليس سياه نيست، گفت: از امروز بازيكنان تيم فوتبال پرسپوليس منسجم تر از قبل و با شرح وظايفي مشخص خود را آماده مسابقات ليگ برتر مي كنند. بدون شك مشكلات تيم ما در آينده نزديك به حداقل مي رسد و در بازي با برق شيراز پرسپوليسي ديگر را شاهد خواهيم بود. به اعتقاد من شكست مقابل ابومسلم و فولاد تلنگري بود تا بازيكنان با توجهي بيشتر در ادامه مسابقات ليگ برتر به ميدان بروند.

وي در ادامه از نشست شب گذشته خود با افشين قطبي ياد كرد و گفت: من در اين نشست از سرمربي تيم خواستم تا شرح وظايف بازيكنان را مطابق با توانايي آنها مشخص كند. اما او اعتقاد داشت بازيكنان دقيقا با شرايطي بازي مي كنند كه تواناييش را دارند.

مصطفوي ياد آور شد: من سابقه بازي در تيمهاي كوچك و بزرگ ايران را دارم و مي دانم بازيكني كه از يك تيم كوچك به تيم بزرگ مي آيد نيازمند زمان است تا توانايي هاي خود را به صورت كامل بروز دهد. مطمئنا بازيكنان جديد تيم فوتبال پرسپوليس نيز با گذشت زمان به شرايط ايده آل و آنچه كه پيش از اين در تيم هاي خود بوده اند خواهند رسيد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: من به بازيكنان جديد پرسپوليس گفته ام خودتان باشيد و به اندازه توانايي هايتان بازي كنيد. به طور مثال به مازيار زارع گفتم تو سال گذشته در تيم ملوان بيش از 50 بار به سمت دروازه ها شوت مي زدي اما تا به امروز 10 بار هم براي ما شوت زني نكردي.

خبرنگاري از مصطفوي در خصوص حضور رحمان رضايي در اين تيم پرسيد كه وي گفت: مديريت بحث حضور رحمان رضايي در پرسپوليس با افشين قطبي است هر زمان كه وي نظرش را در اين خصوص بگويد من نيز نظرات خود را اعلام مي كنم. به اعتقاد من تيم ما در حال حاضر كمبود بازيكن ندارد بهترين نفرات براي تيم ما بازي مي كنند اما متاسفانه برخي بازيكنان به اندازه كافي به خود فشار نمي آورند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با اذعان به اينكه به نظرات قطبي به عنوان سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس احترام مي گذارد ، افزود: قطبي علاوه بر اينكه مربي تيم پرسپوليس است همچون پدري دلسوز براي بازيكنان است. پدري كه راه درست را به فرزندانش نشان مي دهد.

وي در خصوص گفتگوي امروز خود با علي كريمي گفت: من نظر كريمي را در خصوص نتيجه بازي ديروز مقابل فولاد خوزستان جويا شدم و از او پرسيدم چه شد كه اين نتيجه رقم خورد؟ علي به من گفت تيمي همچون آث ميلان نيز شكست مي خورد و با چند شكست متوالي در بحران فرو مي رود. علي هم اعتقاد داشت تيم ما در مصاف با فولاد حقش شكست نبود و اگر موقعيتهاي ما به ثمر مي رسيد مي توانستيم 5 يا بيشتر از آن گل بزنيم.

مصطفوي با بيان اينكه از قطبي نظر فني نخواسته است افزود: من در كار قطبي دخالت نمي كنم . من سالها به عنوان رئيس فدراسيون فوتبال ايران ، دبير فدراسيون و مدير عامل باشگاه تجارت در فوتبال حضور داشتم. با اين شرايط شرح وظايف يك مدير را به خوبي مي دانم. اين را مي دانم كه يك مربي براي هدايت تيمش اختيار تام مي خواهد و شرح وظايفش چيست. امروز هم نقش اصلي فني تيم ما با افشين قطبي است اما من به عنوان مدير عامل فقط برخي موارد را به عنوان يك اظهار نظر فني با وي در ميان مي گذارم.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس ادامه داد: هنوز احساس نمي كنم كه بايد در كار قطبي دخالت كنم. تازه 10 هفته از مسابقات ليگ گذشته و 24 هفته به پايان اين مسابقات باقي مانده است . راه طولاني تا پايان ليگ باقي است و نبايد به همين زودي در كار سرمربي ورود كنم.

وي در خصوص غيبت ابراهيم توره در تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس گفت: ما به توره 4 روز مرخصي داديم تا به ديدن خانواده اش در سنگال برود اما 12 روز گذشته و او هنوز سر تمرينات نيامده است . منتظر او هستيم تا به ايران باز گردد تا در خصوص تنبيه و يا جريمه اش تصميم گيري كنيم. اگر اين مهاجم آفريقايي توانست ما را قانع كند از تخلفش چشم پوشي مي كنيم در غير اين صورت با وي برخورد مي كنيم اگر هم به ايران نيامد، از وي به فيفا و اي اف سي شكايت مي كنيم.

مصطفوي با ابراز رضايت از عملكرد دي كارمو در تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر من دي كارمو مهاجم بدي نيست او انگيزه فراواني براي درخشش در پرسپوليس دارد. اين مهاجم برزيلي در ورزشگاه آزادي و مقابل تماشاگران پرسپوليس قطعا نمايشي متفاوت با دو بازي گذشته خواهد داشت. در حال حاضر تنها مشكل دي كارمو برقراري ارتباط با بازيكنان است. او زبان فارسي و انگليسي نمي داند و براي صحبت كردن با مربي و هم تيمي هايش مشكل دارد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس از حواشي ديدار تيم فوتبال اين باشگاه مقابل فولاد خوزستان در ورزشگاه تختي اهواز ياد كرد و گفت: در اين بازي شاهد پرتاب اشيا از سوي تماشاگران به داخل زمين بوديم مشكلي كه در تمام شهرستانها وجود دارد. متاسفانه در جايي كه حفظ امنيت مسابقه با تيم ميزبان است تيم فولاد خوزستان در خصوص تخلف تماشاگرانش رفع مسئوليت كرده است.

وي ادامه داد: با اينكه در شهرستانها هواداران تيم فوتبال پرسپوليس بيشتر از تيم ميزبان هستند اما باز هم ما مورد بي مهري قرار مي گيريم. ديروز تماشاگران تيم فولاد برخورد خوبي با ما نداشتند. در اين بازي باز هم يك پنالتي ما از سوي داور ناديده گرفته شد. خوشبختانه فيلم بازي هست و فدراسيون در خصوص تخلفات پيرامون مسابقه تصميم گيري خواهد كرد.

مصطفوي در خاتمه تصريح كرد: اگر نياز شد نماينده باشگاه پرسپوليس در خصوص تخلفات صورت گرفته در بازي مقابل فولاد خوزستان به كميته انضباطي مراجعه خواهد كرد. حتما اين كميته با استناد به گزارش ناظران بازي در اين زمينه تصميم گيري خواهد كرد.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن