تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816760227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مخفيگاه آدمرباي فراري را اطلاع دهيد


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: پليس آگاهي از شهروندان خواست تا مخفيگاه مرد آدم رباي فراري را شناسايي و اطلاع دهند.







عصر 30 مرداد سال 87 زن جواني با مراجعه به شعبه 5 بازپرسي دادسراي امور جنايي تهران بازپرس را از وقوع يك حادثه با خبر كرد.
اين زن مدعي شد كارگر شوهرم به نام جاويد مقداري پول به شوهرم بدهكار بود اما در عوض پرداخت بدهي خود، با ربودن فرزند 14 سالهام به نام جانعلي با خانه ما تماس گرفت و درخواست 20 ميليون تومان پول نقد كرد و تهديد كرد اگر اين مبلغ را تا ظرف مدت يك هفته برايش تهيه نكنيم، جانعلي را خواهد كشت.
با طرح شكايت توسط اين زن، به دستور بازپرس توكلي، پرونده جهت رسيدگي تخصصي در اختيار كارآگاهان اداره يازدهم مبارزه با آدم ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.
زن جوان با حضور در پليس آگاهي، به كارآگاهان اداره يازدهم گفت: روز دوشنبه 28 مرداد همان سال جهت شركت در مراسم ختم يكي از بستگان به همراه شوهرم از منزل خارج شدم اما پس از بازگشت به منزل، دخترم به ما گفت: يكي از كارگران ساختماني بابا به در منزل مراجعه كرد و پس از خوردن چاي، با طرح اين موضوع كه ميخواهد جانعلي را نزد پدرش ببرد، به همراه جانعلي از منزل خارج شد اما جانعلي تاكنون به خانه مراجعه نكرده است.
اين زن در ادامه اظهارات خود به كارآگاهان گفت: پس از گذشت چند ساعت، ساعت 9 شب جاويد با منزل ما تماس گرفت و گفت كه جانعلي را دزديده است و پس از آن نيز طي 3 تماس تلفني از ما درخواست 20 ميليون تومان پول نقد كرد و تهديد كرد كه پسرم را خواهد كشت.
با آغاز تحقيقات كارآگاهان اداره يازدهم، پس از گذشت چند روز مجدداً مادر جاويد به همراه همسرش به اداره يازدهم مراجعه كرد اما اين بار به همراه فرزند ربوده شده خود جانعلي به پليس آگاهي مراجعه كرد.
كارآگاهان با مشاهده جانعلي تحقيقاتشان را از وي در خصوص ربوده شدنش توسط جاويد آغاز كردند كه جانعلي به آنها گفت: روز حادثه به همراه جاويد از منزل خارج شدم و پس از آن سوار يك دستگاه خودروي سواري شدم كه در ابتداي كوچه ايستاده بود و جاويد مدعي شد كه از دوستانش است، سوار شديم اما بعد از گذشت چند دقيقه و دور شدن از منزلمان ناگهان جاويد يك دستمال را در مقابل بيني و دهان من گرفت كه پس از آن ديگر متوجه هيچ چيز نشدم.
جانعلي مدعي شد پس از آنكه به هوش آمدم خود را دست و پا بسته در ميان جاويد و 2 نفر ديگر در داخل يك ساختمان نيمه كاره مشاهده كردم.
به محض به هوش آمدن، در خصوص علت اين كار از جاويد سؤال كردم كه او نيز مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و عنوان كرد كه اگر پدر و مادرم به او پول ندهند مرا خواهد كشت.
جانعلي در خصوص نحوه آزادي خود به كارآگاهان گفت: از دوشنبه تا پنجشنبه در داخل ساختمان متروكهاي، توسط جاويد و دوستانش كه اسامي آنها نورمحمد و احمد بود، نگهداري شدم.
پنجشنبه شب، جاويد و دوستانش شروع به كشيدن مواد مخدر و مصرف مشروبات الكلي كردند و تا دير وقت بيدار ماندند و پس از آن، هر 3 نفر خوابيدند.
وي ادامه داد: من كه ميدانستم تمام آنها به شدت مست هستند و تا دير وقت نيز بيدار ماندهاند با تلاش بسيار زيادي توانستم دست و پاي خود را باز كنم و از دست آنها فرار كنم.
پس از خروج از ساختمان، به سر خيابان آمدم و مقابل يك ماشين را گرفتم و موضوع را با راننده در ميان گذاشتم كه راننده نيز به من كمك كرد و ضمن سوار كردن در ماشين شخصي خود، اجازه داد تا با تلفن همراهش با خانوادهام تماس بگيرم كه پس از تماس با پدرم، وي به من گفت كه يك ماشين دربست گرفته و به منزل بازگردم.
با توجه به اظهارات جانعلي، كارآگاهان اداره يازدهم اقدام به شناسايي محل نگهداري جانعلي در شهرستان شاهينشهر كردند و پس از اخذ نيابت قضايي به اين محل رفتند و در بررسيهاي انجام شده متوجه شدند كه در حال حاضر اين ساختمان به علت توقف عمليات ساختماني فاقد هرگونه نگهبان است و احتمالاً آدم ربايان نيز از محل متواري شدهاند.
با ادامه تحقيقات توسط كارآگاهان چندين نقطه به عنوان مخفيگاههاي احتمالي جاويد مورد شناسايي قرار گرفت اما در زمان حضور كارآگاهان در اين محلها و بررسيهاي صورت گرفته مأموران متوجه جابهجايي متهم متواري از اين محلها شدند اما سرانجام در بررسيهاي انجام شده، در يكي از اين محلها موفق به پيدا كردن تصوير چهره متهم شدند.
با توجه به اينكه جاويد از كارگران فصلي است و هيچگونه نشاني مشخصي از وي وجود ندارد بازپرس پرونده، دستور انتشار بدون پوشش چهره متهم را صادر كرد تا در صورت شناسايي متهم توسط شهروندان، موضوع به اداره يازدهم مبارزه با آدم ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ اعلام شود تا اقدامات لازم در خصوص شناسايي و دستگيري وي انجام شود.
از شهروندان درخواست شدهاست تا هرگونه اطلاعات خود را در خصوص اين متهم از طريق شماره تلفن 55388012 ( اداره يازدهم مبارزه با آدم ربايي پليس آگاهي تهران بزرگ ) در ميان گذاشته يا با مراجعه به شعبه 5 بازپرسي دادسراي جنايي تهران و يا اداره يازدهم پليس آگاهي تهران واقع در خيابان وحدت اسلامي، اطلاعات خود را در خصوص متهم و مخفيگاه وي در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي قرار دهند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن