تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816884714




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

95 درصد انحرافات دانش آموزان در اوقات فراغت رخ مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 95 درصد انحرافات دانش آموزان در اوقات فراغت رخ مي دهد
كرج - خبرگزاري مهر: قائم مقام سازمان دانش آموزي كشور گفت: طبق آمار محققان، 95 درصد انحرافات رخ داده توسط دانش آموزان در اوقاف فراغت و مواقع بيكاري آنان رخ مي دهد.

به گزارش خبرنگار مهر در كرج، غلامرضا عسكري پيش از ظهر امروز در افتتاحيه دوره هاي آموزشي ضمن خدمت تشكلهاي دانش آموزي 31 استان كشور در مركز تربيت معلم حكيم ابوالقاسم فردوسي كرج اظهار داشت: اين آمار طبق يافته هاي علمي پژوهشگران به دست آمده است و در اين راستا سازمان دانش آموزي در نظر دارد با برگزاري برنامه ها و اردوهاي مختلف اوقات فراغت دانش آموزان را پر كند.

وي افزود: در سازمان دانش آموزي تشكلهاي پيشتاز و فرزانه، خبرگزاري پانا و عمره دانش آموزي و مجلس دانش آموزي فعاليت مي كنند كه هركدام از آنها با برگزاري برنامه هاي خاص اوقات فراغت دانش آموزان را پر مي كند.

اين مسئول خاطرنشان كرد: اميد است با برگزاري اين دوره ها، سازمان دانش آموزي به اهداف خود در سند چشم انداز 20 ساله و برنامه پنجم توسعه برسد.

عسكري بيان داشت: با توجه به نامگذاري سال نوآوري و شكوفايي توسط رهبر معظم انقلاب، بايد در راستاي اهداف برنامه ريزي شده گام برداريم و با نهادينه كردن بسياري از فرهنگها و آموزشها در بخشهاي مختلف دانش آموزان را به سوي پله هاي پيشرفت سوق دهيم.

قائم مقام سازمان دانش آموزي كشور عنوان كرد: هم اكنون تمدن و انقلاب اسلامي به مرحله نوزايي و افكارزايي رسيده است و پس از طي اين مراحل به تعميق و پرورش افكار مي پردازد.

وي يادآور شد: دانش آموزي فعلي كشور ما بايد در سند چشم انداز 20 ساله در تمامي زمينه در منطقه حرف اول را بزنند و پيشرفتها و دستاوردهاي آنان در رديف اول قرار بگيرد.

اين مسئول متذكر شد: نوآوري ايجاد ظرفيتهاي جديد است و شكوفايي تكميل آن ظرفيتهاست، بايد در جامعه ظرفيتهاي جديدي ايجاد شود تا بارش افكاري صورت گيرد.

عسكري تصريح كرد: دانش آموزان در سازمان دانش آموزي بايد ايده هاي نو و كارآمد ارائه دهند تا پس از جمع آوري آنها نوآوري ايجاد شود.

قائم مقام سازمان دانش آموزي كشور اذعان داشت: هم اكنون زمان فراگيري علم و دانش است و زمان زورگويي و قدرت گذشت، بايد براي آموزش هزينه شود زيرا هزينه در بخش آموزش هدر رفت اعتبار نيست بلكه سرمايه گذاري است.

وي ادامه داد: طبق بررسيها در جهان 100 كشور سازمان و ارگاني هم وظايف سازمان دانش آموزي با عناوين مختلف دارند كه انجمنهاي مختلف علاوه بر آموزش، غني سازي اوقات فراغت دانش آموزان را بر عهده دارند.

اين دوره آموزشي با حضور 31 تن از روساي سازمانهاي دانش آموزي 31 استان كشور در مركز تربيت معلم حكيم ابوالقاسم فردوسي كرج به مدت پنج روز برگزار مي شود و در آن رووساي سازمان دانش آموزي با گذراندن دوره هاي ضمن خدمت، تمامي آموزشها را به سازمانهاي استان خود منتقل مي كنند.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن