تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816790091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلاميدر جلسه علني شوراي شهر اصفهان خواستار شدتبيين هنرمندانه مباني انقلاب اسلامي در سي امين سالكرد پيروزي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلاميدر جلسه علني شوراي شهر اصفهان خواستار شدتبيين هنرمندانه مباني انقلاب اسلامي در سي امين سالكرد پيروزي
خبرگزاري موج - مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان اصفهان با اشاره به اهميت سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي، خواستار انجام سرمايه گذاري بيشتر در ابعاد مختلف شد.
به گزارش خبرگزاري موج از اصفهان، جعفر عسگري روز شنبه در جمع اعضاي اين شورا با اشاره به تشكيل دو جبهه توحيدي حق طلبان به رهبري حضرت امام خميني(ره) و جبهه كفر با محوريت آمريكا پس از پيروزي انقلاب اسلامي و تقابل اين دو جبهه گفت: جبهه كفر و الحاد با توجه به جهان بيني حاكم در طول سي سال عمر انقلاب ، هجه هاي خود را در ابعاد مختلف فرهنگي، سياسي و نظامي طرح ريزي نموده كه كماكان ادامه دارد.
وي راهكار مقابله با نابساماني ها و نفوذ در لايه هاي مختلف جامعه را نياز به قدرت نرم يا همان قدرت انديشه برمبناي اسلام دانست و گفت: در مقابله با قدرت سخت كه قدرت زور و تزوير است نياز به بهره گيري از قدرت نرم داريم و لازمه شكل گيري اين قدرت در كشور و جامعه كنار آمدن تمامي انديشمندان عرصه علم و فرهنگ و سياست و اقتصاد است.
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي افزود: داشتن برنامه و بهره گيري از مديريت معتقد به نظام و متخصص و دلسوز در جهت ارتقاي فرهنگي، ايجاد رفاه و آرامش و امنيت جامعه و رسيدن به نشاط ملي ما را قوي تر و مستحكم تر در مقابله با جبهه الحاد و كفر خواهد نمود.
عسگري در ادامه با تشكر از همراهي و همكاري شوراي اسلامي شهر و شهردار اصفهان در بزرگداشت مناسبت هاي ملي و مذهبي خاطرنشان كرد: نسل جوان و نوجوان ما كه گروه هدف و مخاطب اصلي ما مي باشند در نظر خواهي ها انتظار خود را بيش از اين اعلام كرده اند و انتظار است با توجه به اهمييت سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي سرمايه گذاري بيشتري د رابعاد مختلف انجام شود.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به تبيين 6 هدف عمده ترسيم شده براي گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي پرداخت و گفت: تكريم و تعظيم شخصيت امام خميني( ره) و تجليل از مقام شامخ شهيدان و ايثارگران، ارائه تصويري هنرمندانه از انقلاب اسلامي و دستاوردها، پاسخگويي به شبهات و تنوير افكار عمومي جهانيان نسبت به انقلاب اسلامي، هدفمندي و غني سازي كيفي و محتوايي آيين نامه و برنامه هاي دهه فجر، تمايل سازي مشاركت و حضور مردم در مراسم گراميداشت سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و معرفي اصول و ارزشها و آرمانهاي انقلاب اسلامي، 6 هدف عمده مي باشد.
مسئول ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در همين راستا خواستار تصويب جانمايي سي نقطه از اماكن وقايع دوران انقلاب، مشاركت جدي شهرداري در بزرگداشت اين ايام، برگزاري جشنواره فيلم هاي كوتاه و مستند، تئاتر و سرود، ارائه عملكرد نظام در قالب هاي نمايشگاهي، چاپ كتاب دستاوردها ، اختصاص 3 پروژه و افتتاح آن در اين ايام و جمع آوري آثار انقلاب و ارائه آن در محلي مناسب شد.
وي در پايان بر ساماندهي حركت هاي فرهنگي شهر در ابعاد مختلف تأكيد كرد.
رئيس كميسيون فرهنگي اجتماعي شوراي شهر اصفهان نيز با اشاره به طرح اعضاي اين شورا با عنوان سي امين يادمان، سي خاطره به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: بر اساس اين طرح و به منظور تبيين و ترويج افكار و انديشه هاي حضرت امام خميني و زنده نگه داشتن خاطرات غرورآفرين آن دورانها ، شهرداري موظف شد اقداماتي همچون شناسايي، معرفي، بازسازي و مرمت اماكن، ميادين ، خيابان ها و كوچه هايي كه در پيروزي انقلاب اسلامي نقش داشته اند انجام دهد.
سردار كريم نصر اصفهاني به اهميت خاص امور فرهنگي و آيين هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در شوراي اسلامي شهر اصفهان اشاره كرد و گفت: اين شورا و شهرداري اصفهان تاكنون در آيين هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، 8 سال دفاع مقدس و مناسبت هاي ديگر انصافاً نقش اساسي داشته و از هيچ كوششي در با شكوه برگزار كردن آنها دريغ نكرده است.
وي خدمات فرهنگي ارائه شده در 10 سال گذشته توسط شوراي اسلامي شهر و شهرداري را قابل تقدير دانست و گفت: بايد برنامه ريزي شود تا خدمات فرهنگي توسط دستگاه هاي مربوطه هماهنگ و منسجم صورت گيرد.
وي به واگذاري 23 وظيفه خدماتي ، فرهنگي پيش بيني شده در برنامه هاي سوم و چهارم توسعه به شوراهاي اسلامي و شهرداري هاي كلان شهرها اشاره كرد و ارتقاء نقش شوراي اسلامي و شهرداريها را در برنامه پنجم خواستار شد و افزود : درصورت تحقق اين مهم مسائل و مشكلات فرهنگي و خدماتي مردم در اين شهرها در سريعترين زمان ممكن مرتفع خواهد شد.
در اين جلسه همچنين رئيس كميسيون توسعه ، عمران و خدمات شهري شوراي اسلامي شهر اصفهان به ضرورت بزرگداشت و تكريم با شكوه مقام شامخ امام راحل و سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تأكيد كرد و گفت: برگزاري اين آيين ها بايد بيشتر جذب مردم را به دنبال داشته باشد.
دكتر غلامرضا شيران بهترين پروژه فرهنگي را تكريم و احترام مردم و جذب جوانان و نوجوانان بيان كرد و افزود: امروز مديريت پول نقشي در امور فرهنگي نداردو بزرگداشت سالروز پيروزي انقلاب احترام به مردم و خانواده هاي شهداي انقلاب و دفاع مقدس ،برخورد انساني اسلامي مسئولان با مردم و رعايت عدالت نياز به پول نداردو بايد مديريت رفتار و عدالت مورد توجه جدي قرار گيرد.
وي جذب جوانان و نوجوانان در توزيع عكس ها و پوسترها و آيين هاي بزرگداشت پيروزي انقلاب اسلامي را بهترين هديه انقلاب دانست.
دكتر محمود محمدي ديگرعضو شوراي اسلامي شهر اصفهان نيز بر با شكوه تر برگزار شدن آيين هاي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و حفظ دستاوردها و ارزشهاي انقلاب و نظام تأكيد كرد و گفت: دولت و مسئولان دستگاههاي اجرايي كشور بايد در اين زمينهبيشتر سرمايه گذاري كنند.
 يکشنبه 28 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن