تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير بازرگاني:توليد نان صنعتي به معناي حذف كامل نان‌‏هاي سنتي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: وزير بازرگاني:توليد نان صنعتي به معناي حذف كامل نان‌‏هاي سنتي نيست
تهران- خبرگزاري كار ايران
دومين نمايشگاه بين‌‏المللي صنعت نان با حضور وزير بازرگاني صبح امروز در محل نمايشگاه‌‏هاي بين‌‏المللي تهران آغاز به كار كرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا، در مراسم گشايش اين نمايشگاه، مسعود ميركاظمي، وزير بازرگاني با بيان اين كه فرهنگ‌‏سازي براي توليد نان صنعتي در كشور آغاز شده، اظهار داشت: وزارت بازرگاني براي توليد نان صنعتي اقدامات مناسبي را انجام داده كه اين فعاليت‌‏ها در راستاي اجراي طرح ساماندهي نان، آرد و گندم انجام مي‌‏شود، البته روي آوردن به توليد نان صنعتي به مفهوم حذف كامل نان‌‏هاي سنتي از چرخه توليد نيست.
ميركاظمي با تاكيد بر اين كه توجه به توليد نان‌‏هاي صنعتي آينده روشني در سه سال آينده پيش روي صنعت نان و آرد كشور قرار خواهد داد، اظهار داشت: افتتاح اولين واحد رسمي توليد نان به روش صنعتي از سوي رييس جمهوري، سرمايه‌‏گذاري در حوزه توليد نان به روش صنعتي را در كشور به ويژه در شهرهاي بزرگ تحت شعاع خود قرار خواهد داد؛ چرا كه با گسترش اين روش، شاهد كاهش ضايعات، بهداشتي شدن توليد نان و ماندگاري بهتر آن خواهيم بود.
وي افزود: با اجراي موفق طرح نان صنعتي برخي از توليدكنندگان نان مي‌‏توانند جنبه صادراتي اين كالا را نيز تقويت كنند و حتي نتيجه آن در اعطاي يارانه‌‏ها نيز هدفمند عمل شود.
وزير بازرگاني تصريح كرد: نان سال‌‏هاي سال است كه در كشور به صورت سنتي توليد مي‌‏شود، در حالي كه روش توليد نان در ساير كشورهاي دنيا از رشد مناسبي برخوردار بوده است.
ميركاظمي با اشاره به استقبال سرمايه‌‏گذاران در توليد نان صنعتي خاطرنشان ساخت: رشد توليد نان‌‏هاي صنعتي به ميزان استقبال سرمايه‌‏گذاران بستگي دارد. بنا داريم با 9 ميليون تن آرد سالانه‌‏اي براي توليد نان در كشور مصرف مي‌‏شود، 60 درصد توليد نان به روش صنعتي انجام گيرد كه با اين كار طي مدت 5 سال آرد مصرفي در اين حوزه و يارانه‌‏هايي كه پرداخت مي‌‏شود نيز تحت تاثير قرار مي‌‏گيرد.
گفتني است
اين نمايشگاه در سالن هاي35 B و 38 B برگزار شده و به ارائه نان و آرد صنعتي به همراه كليه ماشين‌‏آلات مربوط به صنعت نان، آنزيم‌‏ها و بهبود دهنده‌‏ها با حضور 23 شركت خارجي، 11 كشور خارجي و 65 شركت داخلي مي‌‏پردازد.
كشورهاي آلمان، فرانسه، انگلستان، تركيه، سوييس، چين ، دانمارك، امارات، هلند و ايتاليا ماشين‌‏آلات و تكنولوژي‌‏هاي مربوط به توليد نان را در اين نمايشگاه عرضه كرده‌‏اند.
پايان پيام

كد خبر: 452462
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن