تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818021194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

11 توصيه زنانه براي جوان به نظر رسيدن


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: جوان ماندن و شاداب به نظر رسيدن، آرزوي خيليهاست و مخصوصا در ميان خانم ها، کم نيستند آنهايي که چنين آرزويي در سر دارند و براي رسيدن به آن تلاش مي کنند...
اگر شما هم از همين گروهايد از 11 توصيه زير غافل نشويد:


عينک مطالعه بنددار خود را دور گردنتان نيندازيد. اگر شما بند عينکتان را دور گردنتان بيندازيد علاوه بر اينکه فراموشکار به نظر ميرسيد، ضعف ديد چشمتان در اثر بالا رفتن سن هم بيشتر خودش را نشان ميدهد اما اگر علاقه زيادي به همراه داشتن عينکتان داريد، ميتوانيد در مواقع غيرضروري آن را روي سرتان قرار دهيد.



رنگ صورتي را براي رژلبتان انتخاب کنيد. يکي از سريعترين راههاي جوان به نظر رسيدن استفاده از آرايشهاي روشن و کمرنگ است. استفاده از يک رژلب صورتي که کمي هم برقلب روي آن ماليده شده است، صورت شما را بسيار روشن و جوان نشان ميدهد و در عوض رنگهاي تيره و مات صورت شما را مسنتر وجذابيتتان را کمتر ميکند.



جلوي موهايتان را کوتاه کنيد. اين کار مخصوصا براي خانمهاي بالاي 50 سال بسيار مفيد است. به جاي يکدست کردن و بستن موي خود از پشت، موهاي قسمت جلوي سرتان را کوتاه کنيد و يک سشوار سطحي هم بکشيد. اثر اين کار در چهرهتان را ميتوانيد در اولين ميهمانياي که شرکت کرديد، ببينيد.



دور مش و هايلايتهاي سفيد، صدفي، استخواني و نقرهاي را خط بکشيد. اگر که به مرور زمان و با بالا رفتن سن رنگ موهايتان به رنگهاي روشن تغير يافت و شما آن رنگ را ميپسنديد که هيچ؛ اما انتخاب کردن رنگهاي خيلي روشن مثل صدفي يا نقرهاي به منزله مسنتر به نظر رسيدن براي يک خانم است. حالا انتخاب با خودتان است. اگر ميخواهيد 10 سال پيرتر از آنچه هستيد به نظر برسيد، ميتوانيد اين رنگها را براي موهايتان برگزينيد!



دندانهاي خود را سفيد کنيد. هرچهقدر دندانهاي سفيد و براق در شاداب به چشم آمدن چهره موثر است، به همان ميزان هم دندانهاي زرد و کدر در زياد نشان دادن سن موثر است. شما ميتوانيد به راحتي و با صرف هزينهاي اندک، دندانهايي زيبا و درخشان و در نتيجه چهرهاي شاداب و بشاش داشته باشيد.



کمترين اما بهترين لباسها را بخريد. پرکردن کمد و کشوهاي خانه از لباسهاي مختلف و رنگارنگ که هيچکدام مناسب يک مجلس هم نيستند، اصلا هنر نيست. هنر اين است که شما کمترين اما بهترين لباسها را بخريد. فقط هنگام خريد به هماهنگ بودن رنگها هم دقت کنيد و سعي نماييد رنگ و طرحي را انتخاب کنيد که عيبهاي ظاهري بدنتان را بپوشاند. بد نيست که با هر دست لباس، يک گردنبند، انگشتر يا دستبند همرنگش را هم تهيه کنيد، اين طوري کلي به روز و جوان به حساب ميآييد!



مناسب سنتان لباس بپوشيد. منظور از اين جمله آن نيست که خانمهاي بالاي 40 يا 50 سال حق پوشيدن لباسهاي روشن را ندارند. منظور اين است که در جواننمايي افراط نکنيد. خب مسلم است که پوشيدن شلوار بگ کتان با يک تاپ گشاد اصلا براي سنين بالا مناسب نيست و فرد با پوشيدن اين لباسها در عوض جوان به نظر رسيدن، خيلي هم مضحک ميشود بنابراين داشتن بهترين و مناسبترين پوشش در سنين مختلف يکي از راههاي جذاب به نظر رسيدن است.



ظاهرتان را تغيير دهيد. يکنواختي باعث کسلي و پيري ميشود. پس براي آنکه به پيري زودرس مبتلا نشويد، هرچند وقت يکبار رنگ و مدل موها و حتي آرايشتان را تغيير دهيد. حتي ميتوانيد با عوض کردن رنگ يا مدل ابرويتان هم يک تغيير اساسي در چهرهتان ايجاد کنيد. اگر بتوانيد سبک لباس پوشيدنتان را هم هر از گاهي عوض کنيد، بد نيست.



کفشها هم در جوان بودن بيتاثير نيستند. درست است که شما با کفشهاي طبي که ظاهر چندان زيبايي ندارند، راحتتريد اما باور کنيد اگر براي شرکت در يک مهماني که قرار است با ماشين برويد و برگرديد، يک جفت کفش پاشنه بلند نگيندار بپوشيد، بسيار شاداب و جذاب به نظر خواهيد رسيد.

10 رنگ لباس و بوي عطرتان را مناسب فصل انتخاب کنيد. اينکه شما در فصل تابستان لباسي روشن به تن کنيد و از عطر خنکي هم استفاده کنيد، بسيار به جذابيت شما ميافزايد و اينطوري اطرافيانتان متوجه ميشوند که روح جواني و شادابي هنوز در شما پايدار است بنابراين حواستان باشد که رنگها و بوها هم در جوان نشان دادن شما بيتاثير نيستند.



عمل جراحي زيبايي. آخرين توصيه براي جوانتر به نظر رسيدن از آنچه هستيد، انجام عمل جراحي زيبايي براي از بين بردن چين و چروکهاي صورت و افتادگي پلک است. فقط براي اين کار بايد مجربترين و بهترين پزشک را انتخاب کنيد تا از کرده خود پشيمان نشويد.

منبع: ريدرزدايجست






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 226]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن