تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خاطر خداى سبحان از چيزى بگذرد، خداوند بهتر از آن را به او عوض خواهد داد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817013657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار صحنه : پروژه هاي مصوب شهرستان صحنه 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: فرماندار صحنه : پروژه هاي مصوب شهرستان صحنه 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است
خبرگزاري موج - فرماندار صحنه گفت : به جزء پروژه سد قشلاق 13 مصوبه به شهرستان صحنه تعلق گرفته است كه 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته است .
به گزارش خبرنگار موج ؛ دهنوي گفت : اعتبارات عمراني سال 87 شهرستان كه در قالب اعتبارات استاني ، ملي ، خشكسالي و ساخت و ساز مي باشد 13 ميليارد و 600 ميليون تومان بوده است .
وي گفت : شهرستان صحنه داراي دانشگاه آزاد اسلامي با 654 دانشجو و دانشگاه پيام نور با 132 دانشجو مي باشد ، تعداد كل مدارس 276 واحد كه 160 هزار و 79 نفر دانش آموز و يك هزار و 291 نفر آموزگار در اين مدارس مشغول به فعاليت مي باشند .
وي از پروژه هايي كه به تصويب رسيده است اشاره كرد و افزود : احداث سد قشلاق با اعتبار بالغ بر 500 ميليون تومان ، راه اندازي دانشگاه پيام نور ، احداث و تجهيز پايگاه امداد جاده اي دينور با اعتبار 20 ميليارد با 80 درصد پيشرفت فيزيكي ، ايجاد مجموعه گردشگري در سطح استاندارد با 100 ميليون تومان اعتبار اعتبار داشته است ، شهرستان صحنه با گازرساني به 50 روستا جزء شهرستان هاي سبز استان شناخته شده است .
وي ادامه داد : تجهيزات و نوسازي اراضي ، احداث ناحيه صنعتي ، تعيين مناطق نمونه گردشگري دربند صحنه با عتبار 84 ميليون تومان ، بازسازي دبستان دو كلاسه كله جوب ، احداث پايگاه درون شهري كه در دست پيگيري مي باشد از جمله طرح هايي مي باشند كه به تصويب دولت رسيده است .
دهنوي از طرح بنگاه هاي زود بازده اين شهرستان خبر داد و افزود : اعتبار سهميه براي شهرستان 51 ميليارد تومان مي باشد براي بخش كشاورزي ، صنعت و خدمات مبلغ 37 ميليارد و 500 ميليون تومان اعتبار به تصويب رسيده است 31 ميليارد تومان اين اعتبار اعقاد قرار داشته ايم كه بانك موظف به پرداخت تسهيلات شده است از 31 ميليارد تومان ، 30 ميليارد و 500 ميليون تومان آن به صورت ارز پرداخت شده است 3972 نفر اشتغال زايي داشته است كه بعد از شهرستان كرمانشاه مقام دوم را كسب كرده است .
وي در ادامه اظهار داشت : اين شهرستان فاقد سينما مي باشد اما بمنظور اجراي برنامه هاي هنري داراي 5 سالن آمفي تئاتر و 5 كتابخانه عمومي با حدود 23 هزار جلد كتاب مي باشد .
فرماندار صحنه به طرح مسكن مهر اشاره كرد و افزود : 630 واحد مسكوني براي اين شهرستان در نظر گرفته شده است كه زمين و مجوز ساخت به اين طرح اختصاص داده شده است كلنگ زني اين طرح در 2 روز آينده زده خواهد شد ، 2510 واحد روستا هم مقاوم سازي و تعداد 1530 واحد روستا هم در دست ساخت مي باشد .
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن