تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817160765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در انتخابات رياست جمهوري ائتلاف آبادگران با محوريت چمران فعال خواهد شد/ بهترين مكانيزم اصولگرايان را تشكيل كميته ائتلافي مي دانم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: در انتخابات رياست جمهوري ائتلاف آبادگران با محوريت چمران فعال خواهد شد/ بهترين مكانيزم اصولگرايان را تشكيل كميته ائتلافي مي دانم
سخنگوي جمعيت آبادگران جوان با تاكيد بر اينكه فعلا سياست اين ائتلاف حركت به صورت چراغ خاموش است افزود: اما در زمان انتخابات با محوريت چمران وارد صحنه خواهد شد.
حسين بيادي، سخنگوي جمعيت آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از حضور فعال ائتلاف آبادگران ايران اسلامي در انتخابات دهم رياست جمهوري خبر داد و گفت: فعلا سياست اين ائتلاف حركت به صورت چراغ خاموش است اما در زمان انتخابات با محوريت چمران وارد صحنه خواهد شد، البته كميته ائتلافي كه در آن گفتمان اصولگرايي اصلاح طلبانه و اصلاح طلبي اصولگرايانه در نظر گرفته شود را نيز به عنوان بهترين مكانيزم اصولگرايان در انتخابات مي دانيم.

وي با تاكيد بر اينكه هنوز آبادگران جوان به كانديداي واحدي نرسيده و در حال بررسي انتخاب گزينه ها مي باشد افزود: البته ظرفيت شناسي در انتخابت را شروع كرده ايم كه چه كساني براي تصدي رياست جمهوري ظرفيت هاي لازم را دارند، بنابراين در اين راستا با برخي از بزرگان انقلاب، نظام و مسئولين اجرايي به مذاكره و گفتگو نشسته ايم و اين تماس ها همچنان ادامه دارد.

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان با اشاره به اينكه در انتخابات پيش رو بنا را بر آن گذاشته ايم تا با مجموعه اصولگرايان هماهنگ باشيم خاطرنشان كرد: معقديم در راستاي وحدت اولا بايد كميته ائتلافي تشكيل شود و ثانيا سياست هاي به كار رفته و نا موفق گروه 6+5 در انتخابات مجلس در اين دوره از انتخابات تكرار نشود.

*ارايش گروه هاي سياسي را مثبت ارزيابي نمي كنم

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان همچنين درباره آرايش گروه هاي سياسي گفت: در زمينه آرايش سياسي هر دو جناح به بن بست رسيده اند در صورتي كه از ديد ما در آبادگران جوان بن بستي وجود ندارد و دوستاني كه به بن بست رسيده اند بايد بيشتر تفكر كنند و از مسائل شخصي و جناحي به تعالي نظام و حقوق مردم بينديشند.

وي ادامه داد: با اين اوصاف آرايش گروه هاي سياسي را مثبت ارزيابي نمي كنم.

*تشكيل كميته ائتلافي را نبايد منحصر به يك جريان خاص دانست

اين فعال سياسي با بيان اين مطلب كه اصولگرايي در عمل به اهداف اصولگرايي آشكار مي شود، تشكيل كميته ائتلافي را فقط منحصر به يك جريان خاص ندانست و با تاكيد بر اينكه تمام احزاب و گروهها و افراد مستقل دلسوز و معتقد به ارزشهاي انقلاب مي توانند درقالب اين كميته دو يا سه نامزد را به عنوان نامزدهاي قطعي به مردم معرفي كنند تا مردم تصميم نهايي را بگيرند گفت: در اين صورت دولت منتخب تشكيل مي شود و در آرامش كامل بايد همه از آن حمايت كنيم البته دايره كميته ائتلافي بايد بر اساس برنامه، متمركز شود و دور از هر گونه شائبه و سهم خواهي تشكيل شود و اعضايي كه كميته ائتلافي را تشكيل مي دهند بايد بر همين اساس و مبنا را در دستور كار قرار دهند تا افرادي كه از اين دايره به عنوان نامزد قطعي مشخص مي شود نيز به برنامه محوري تاكيد داشته باشد و خود محوري و انجام كارهاي غير قانوني و غير كارشناسي را در كارنامه اجرايي خود نداشته و توجه جدي به سرمايه هاي نيروهاي انساني متعهد و متخصص داشته باشند.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا با معرفي دو يا سه نامزد در كميته ائتلافي آراء شكسته نمي شود و پيروزي كاهش نمي يابد افزود: فقط بايد مشاركت حداكثري مردم مورد توجه قرار گيرد از اينرو نبايد به اين وسيله نظامي را به تحميل كرد چرا كه سليقه مردم ايران و فرهنگ انتخابات ديگر كشورها متفاوت است مردم و سلايق مختلف زور گفت.

*ويژگي هاي كميته ائتلافي اصولگرايان

بيادي در ادامه اين گفتگوي تفصيلي، متخصص و خبره بودن، همراه و هميار با انقلاب و حمايت از ولي امر مسلمين را از ويژگي هاي اعضا كميته ائتلافي در انتخابات دهم رياست جمهوري دانست.

*مذاكرات انتخاباتي آبادگران جوان با شخصيت هاي شاخص اصولگرا

وي با اشاره به اينكه علاوه بر چهره هايي همچون قاليباف و احمدي نژاد ، چمران نيز ظرفيت لازم را براي رسيدن به پست رياست جمهوري دارد افزود: البته آبادگران جوان با اشخاصي همچون پور محمدي و ابوترابي نيز براي حضور در صحنه انتخابات گفتگوهايي را انجام خواهد داد كه نتيجه قطعي آن سه يا چهار ماه مانده به انتخابات مشخص مي شود.

*چمران محور ائتلاف آبادگران ايراني اسلامي است

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان درباره اينكه آيا مي توان چمران را پدر معنوي تشكل سياسي متبوعش دانست گفت: محوريت ائتلاف آبادگران ايران اسلامي بر عهده چمران است.

*در انتخابات رياست جمهوري ائتلاف آبادگران فعال خواهد شد

اين فعال سياسي در پاسخ به سوال خبرنگار ما كه از وي پرسيد آيا ائتلاف آبادگران باز در فعاليت هاي سياسي نقش ايفا مي كند يا خير آيا قرار است محوريت آن بر عهده چمران باشد گفت: اما فعلا چراغ خاموش حركت مي كنيم.

*آبادگران جوان از تشكلهاي حامي منتقد دولت است كه نقد منصفانه و مشفقانه مي كند

وي جمعيت آبادگران جوان را از تشكل هاي حامي دولت معرفي كرد كه نسبت به برخي از عملكردهاي آن منتقد است و در ادامه درباره نقد عملكرد دولت نهم از سوي جامعه روحانيت مبارز تصريح كرد: نقد جامعه روحانيت را مي توان حمايت از دولت دانست و البته تشكل متبوع ما هم از همان اول انتقادات خود از دولت را بيان كرد اما هيچگاه از نقد منصفانه براي تخريب استفاده نخواهيم كرد. و معتقديم دولتها در جمهوري اسلامي ايران در طول هم هستند و بايد مكمل هم باشند نه مخرب يكديگر لذا بسياري از مقايسه هاي دولت با دولت به صلاح نيست.

*اعتقادي به موج سوم در فضاي انتخابات نداريم

اين عضو ائتلاف ابادگران خاطرنشان كرد: از آنجا كه بستر و زمينه حضور و فعاليت براي تمام فعالان سياسي در عرصه وجود دارد اعتقادي به تشكيل موج سوم در فضاي سياسي انتخابات ندارم چرا كه مردم ايران در زمينه بلوغ سياسي رشد چشمگيري داشته اند و ظرفيتهاي لازم هم در اين زمينه فراهم است.

وي همچنين درباره تشكيل حزبي فراگير در جريان اصولگرا افزود: معتقدم اين ائتلاف ابادگران ايراني اسلامي بود كه به همه گروه هاي اصولگرا آبرو داد، آن هم نه در شعار بلكه در عمل زيرا اين ائتلاف توانست با حركت ها و برنامه هاي مشخص، و مردمي اصولگرايي را احياء كند و مي توتند به عنوان حزب فراگير اصولگرايان باشد اما متاسفانه عده اي به خاطر تعلقات حزبي و جناحي خود حاضر نشدند اين ائتلاف را فراگير ببينند.

وي ادامه داد: همانطور كه اذعان داشتم، سياست ها و تابلوي آبادگران براي ما مهم است، حال مي خواهد چمران در راس ائتلاف آبادگران در صورت تشكيل يك حزب فراگير قرار نگيرد اما متاسفانه جمعي بنا دارند حزب فراگير را در محدوده تعريف شده خود و با بزرگان حزب و تشكل متبوع خود تعريف نمايند. در حاليكه ما در صورت تشكيل يك حزب فراگير،اهداف ائتلاف آبادگران در ميان اصولگرايان اگر چمران هم رئيس قرار نگيرد به همه قرارها متعهد و پايبند خواهيم بود.

*وزارت كشور مي تواند با پويا كردن احزاب، نشاط سياسي را محقق كند

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان با اشاره به اينكه احزاب به دليل تفرق و تفاوت در اهداف، قدرتي پيدا نكرده اند افزود: اما وزارت كشور مي تواند با پويا كردن احزاب نشاط سياسي را محقق كند.

بيادي كه در اين گفتگو همواره بر تشكيل كميته ائتلافي در انتخابات آينده تاكيد مي كرد، پيشنهاد خود مبني بر حضور فعال تر در انتخابات را باز در كميته ائتلافي عنوان و خاطرنشان كرد: بنده كميته ائتلافي را قبول دارم كه در آن گفتمان اصولگرايي اصلاح طلبانه نهفته باشد.

وي درباره اينكه به نظر شما با اعلام آمادگي كروبي در انتخابات پيش رو، انشعابي در بين اصلاح طلبان به وجود نمي آيد تصريح كرد: اگر كميته ائتلافي تشكيل شود اين اختلافات و انشعاب ها برطرف خواهد شد.

*چرخش قدرت در انتخابات در اختيار مردم است

سخنگوي جمعيت آبادگران جوان كه نايب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران نيز است، با تاكيد بر اينكه چرخش قدرت در انتخابات در اختيار مردم است نه گروه هاي سياسي گفت: همانطور كه گفتم احزاب نمي توانند بدان شكل تاثير گذار باشند اما ائتلاف آبادگران را موفق ترين ائتلاف مي دانم آن هم به اين علت كه اين ائتلاف هميشه بر مسيري كه مقام معظم رهبري ترسيم نموده اند، حركت كرده است علاوه بر ائتلاف آبادگران جمعيت ابادگران جوان نيز اخلاق در فعاليت هاي سياسي و حزبي را رعايت نموده هيچگاه به دنبال ايجاد تخريب و تهمت در فضاي سياسي كشور نبوده است.

وي افزود: آبادگران جوان هيچگاه به دنبال سهم خواهي نبوده و نيست بلكه همواره بر ارتقا نظام حمايت دولت تاكيد داشته است .

*بخاطر برخي اختلاف سليقه هااز همراهان و نزديكان رئيس جمهور فاصله گرفته ام

بيادي تصريح كرد: زماني كه در تبليغات انتخاباتي رياست جمهوري دوره نهم به صورت جدي وارد صحنه شديم با تاكيد بر خرد جمعي به اهدافي دست يافتيم اما متاسفانه امروز به آن اهداف خدشه وارد شده است بنابراين دوستان مدتي است كه از هم انديشان فاصله گرفته ام.

*دليل مخالفت وزارت كشور با آبادگران جوان فقط بر سر نام آن است

همچنين وي در پاسخ به اين سوال كه چرا هنوز پروانه اي از طرف وزارت كشور براي جمعيت آبادگران جوان صادر نشده است گفت: وزارت كشور و كميسيون ماده ده احزاب يك دليل قانع كننده نمي توانند در اين باره ارائه دهند، فقط اعلام كرده اند كه بايد تغيير نام دهيد كه ما هم قبول نداريم زيرا انجمن ها، تشكل ها و جمعيت هاي ديگري پيدا مي شوند كه تشابه اسمي دارند پس چرا بايد آبادگران فقط مورد توجه قرار گيرد.

وي همچنين تغير و تحولات در دولت بخصوص در معاونت سياسي وزارت كشور را مبارك و ميمون ندانست.

*روحيه خدمتگزاري بايد در انتخابات رياست جمهوري به عنوان مهمترين اصل شناخته شود

بيادي با اشاره به اينكه روحيه خدمتگزاري بايد در انتخابات دهم رياست جمهوري به عنوان مهمترين اصل به آن توجه داشت، درباره اينكه آيا احتمال دارد باز در اين دوره از انتخابات شهردار تهران نامزد انتخابات ريست جمهوري شود تاكيد كرد: روحيه خدمتگزاري به مردم و توجه جدي مردم به مسئولين پر كار و صادق باعث مي شود افرد وارد عرصه انتخابات شوند و هميشه بر شعار خود پايبند هستيمم و عمل به اين شعار را براي هر گروه و حزبي و خرد مستقلي لازم و ضروري مي دانيم به همين دليل آنها در تهران موفق عمل كردند./ني
 شنبه 27 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن