تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816957625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد مايلي كهن: حرف هاي علي دايي تضاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: محمد مايلي كهن: حرف هاي علي دايي تضاد دارد
محمد مايلي كهن عملكرد تيم ملي فوتسال در رقابت هاي جام جهاني برزيل را مورد تقدير قرار داد.
اين كارشناس كه همواره نظرات خاصي نسبت به مسايل فوتبال كشور دارد، در گفت وگو با ايسنا، پيرامون موفقيت هاي تيم ملي فوتسال، وضعيت تيم ملي فوتبال و باشگاه پرسپوليس سخن گفت.
مايلي كهن كه نخستين بار با هدايت او فوتسال ايران مقام چهارم جهان را به دست آورده است، درباره عملكرد تيم ايران در جام جهاني برزيل گفت: از نظر من تيم فوتسال ايران فوق العاده بود چرا كه تمامي بازيكنان به معناي واقعي فوتسال بازي كردند و حتي وحيد شمسايي نيز به طور كامل در خدمت تيم ملي ايران بود. به نظر من تمامي بازيكنان خيلي خوب كار كردند، همان طور كه مشاهده كرديد، با آنكه تيم ملي فوتسال نتوانست به مرحله نيمه پاياني راه پيدا كند، مردم ناراحتي همراه با ابراز رضايت از بازيكنان داشتند و در واقع با وجود ناراحتي از نتيجه، اما هيچ انتقادي نسبت به بازيكنان وجود نداشت. عامل به دست آمدن اين نتيجه هيچ چيزي به غير از كوشش، زحمت و ممارست اعضاي تيم ملي فوتسال نبوده است. البته طبيعي است كه فوتسال جايگاهي همانند فوتبال ندارد و شايد بسياري از فوتبال دوستان نام مطرح ترين بازيكنان فوتسال را ندانند. در حالي كه بازيكنان درجه دو، سه فوتبال دنيا را نيز مي شناسيم.
وي افزود: البته در طول برگزاري اين رقابت ها كم لطفي هايي نيز به تيم فوتسال ايران كه مقام چهارم جام جهاني 1992 را بدست آورد، صورت گرفت. چرا كه گزارشگر تلويزيون عنوان مي كرد در آن زمان فوتسال چندان شناخته شده نبوده است. در حالي كه در همان زمان برزيل، اسپانيا و پاراگوئه داراي ليگ فوتسال بوده و امكاناتي كه در آن موقع براي فوتسال ايران بود، به هيچ عنوان قابل مقايسه با شرايط فعلي نبود. در آن سال ها ايران ليگ فوتسال نداشت و ما بازيكنان را از تيم هاي فوتبال چمني انتخاب كرديم كه البته گزينش خوبي صورت گرفت و با وجود آنكه تمرين چنداني نداشتيم، اما در نهايت موفق شديم كه البته اين كم لطفي ها همواره وجود دارد.
مايلي كهن گفت: تاكتيك تيم ملي فوتسال بسيار خوب بود و من با اينكه معتقدم شمس سرمربي تيم زحمات بسيار زيادي براي تيم ملي فوتسال كشيده است، با اين حال در بازي مقابل برزيل و در حالي كه يك بر صفر عقب بوديم، در يكي، دو دقيقه آخر بايد با تمام توان به دروازه حريف حمله مي كرديم همان طور كه ايتاليا مقابل ما اين كار را انجام داد و در 50 ثانيه پاياني با پنج نفر به دروازه ايران حمله كرد و به گل رسيد. بي ترديد ما بايد مقابل برزيل اين كار را انجام مي داديم و مي توانستيم از اين كار نتيجه بگيريم.
در هر صورت شرايط فوتسال با آنچه كه ما در ذهن مان مانند مسابقات گل كوچك تصور مي كنيم، تفاوت دارد. در هر زمينه اي نياز به تلاش و تمرينات بسيار است اما، يقين بدانيد كه فوتسال ايران شايستگي راهيابي به جمع چهار تيم برتر جهان و عملكردي موفق تر را نيز داشت.
وي در ادامه گفت: من پرسپوليس را تيم خود مي دانم و زماني كه در ميان تماشاگران تمرين پرسپوليس بودم كماسي، قطبي و پيرواني لطف كردند و من را به درون زمين دعوت كردند كه فرصتي پيش آمد تا من و قطبي پيرامون برخي مسايل با هم صحبت كنيم. قطبي به من گفت اين موضوع كه از سوي وي اعلام كرده بودند مايلي كهن را نمي شناسد، شيطنت رسانه ها بوده و منظور اصلي او اين بوده است كه من را از نزديك نديده و اين نخستين بار بود كه من را از نزديك مي ديد. من نيز در همان جا به قطبي گفتم كه اگر مواردي بوده كه سبب شده است شما ناراحت بشويد، من عذرخواهي مي كنم.
وي افزود: من تاكنون يك جلسه از تمرينات قطبي را هم نديده بودم و روز پنج شنبه براي نخستين بار در تمرينات حضور داشتم. بي ترديد مطالب منتشر شده در خصوص نقد تمرينات قطبي از طرف من صحت ندارد. هر مربي مي تواند تمرينات مربي ديگر را نقد كند اما، اين نقد نبايد غيرمنصفانه باشد. به عنوان نمونه مطالبي كه پيرامون «ليتبارسكي» سرمربي سايپا بيان مي شود، به گونه اي است كه گويا ليتبارسكي از كشوري فاقد فوتبال به ايران آمده است و من نمي توانم بپذيرم اين موضوع كه عنوان مي شود او روز قبل از مسابقه بازيكنان را 30 تا 100 متر دوانده باشد، صحت داشته باشد. چرا كه در روستاهاي كشورهاي جهان نيز مي دانند كه يك مربي روز پيش از بازي بازيكنانش را چنين مسافتي وادار به دويدن نمي كند و من به عنوان يك مربي نمي توانم چنين ادعايي را باور كنم.
در اين باره كه مي گويند سرمربي سايپا عمدا به دنبال شكست خوردن اين تيم است، نيز معتقدم سرمربي يك تيم آبروي خود را در گرو پيروزي و شكست تيمش مي داند. به هيچ عنوان چنين كاري را انجام نخواهد داد.
محمد مايلي كهن درباره مصاحبه هاي اخير پس از حكم دادگاه مبني بر ممنوع المصاحبه بودنش و احتمال برخورد با او نيز گفت: اول بايد بگويم كه هنوز اين حكم به من ابلاغ نشده است و ديگر آن كه اگر هم مشكلي برايم ايجاد شد، جريمه اش را پرداخت مي كنم.
وي درباره اظهارات علي دايي كه از تمايلش براي حل مشكلات با مايلي كهن خبر داده بود نيز گفت: در صحبت هاي علي دايي تضاد زياد ديده مي شود. دايي در آستانه مسابقات چهره عوض مي كند همان طور كه ديديد در 48 ساعت مانده به بازي ايران و كره شمالي در برنامه 90 ظاهر شد و بسيار خوب عمل كرد و در انظار عمومي مطالب مختلفي را عنوان كرد. اما، گويا علي دايي مطالبش را فراموش مي كند. او در انظار عمومي به گونه اي رفتار مي كند كه گويا مشكلي با كسي ندارد. اما، كافي است به وبلاگ مازيار ناظمي مراجعه كنيد تا ببينيد او چه حرف هايي درباره من زده است. صحبت هايي كه هيچ فردي درباره دشمنش نيز انجام نمي دهد. چگونه مي توان اين تضاد را باور كرد. من به راحتي در تمرينات پرسپوليس حاضر شدم و از قطبي عذرخواهي كردم. اما، علي دايي در عمل برخلاف صحبت هايش كار مي كند. من نيز از حرف هايي كه زدم كوتاه نمي آيم چرا كه صحبت هاي من دقيقا عين واقعيت ها بوده است.
 جمعه 26 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن