تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816870328




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كانديداهاي رياست جمهوري در جبهه اصلاحات؛ همه مي آيند!/ كروبي، خاتمي، روحاني، عارف، نوري، مهرعليزاده، اعلمي و...


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كانديداهاي رياست جمهوري در جبهه اصلاحات؛ همه مي آيند!/ كروبي، خاتمي، روحاني، عارف، نوري، مهرعليزاده، اعلمي و...
خبرگزاري انتخاب : درحالي كه با نزديك تر شدن به انتخابات رياست جمهوري، رقابت ها در طيف هاي مختلف كشور بيشتر شده، بسياري از افراد در جريان اصلاحات، خواستار حضور در انتخابات رياست جمهوري هستند.


درحالي كه با نزديك تر شدن به انتخابات رياست جمهوري، رقابت ها در طيف هاي مختلف كشور بيشتر شده، بسياري از افراد در جريان اصلاحات، خواستار حضور در انتخابات رياست جمهوري هستند.

كروبي ؛ نخستين كانديدا

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري انتخاب، مهدي كروبي به عنوان اولين كانديداي جبهه اصلاحات است كه در گردهمايي حزب اعتماد ملي اعلام كرد كه به صورت قطعي كانديداي انتخابات رياست جمهوري مي شود.

وي همچنين اعلام كرده كه به دنبال طرح جديد اقتصادي به عنوان شعار جديد خود است.

كروبي كه با شعار 50 هزار تومان براي هر نفر در انتخابات دوره قبل، كانديدا شده بود معتقد است كه كساني كه مخالف طرح وي بوده اند و آن طرح را به سخره مي گرفتند، امروز خود از آن طرح براي دولت بهره مي گيرند

حسن روحاني: احزاب مختلفي براي كانديداتوري با من صحبت كرده اند

عضو مجلس خبرگان رهبري در خصوص موضوع كانداتوري رياست جمهوري دهم گفت: هنوز در اين زمينه تصميمي نگرفته ام.

حسن روحاني در حاشيه ديدار با مراجع عظام تقليد در جمع خبرنگاران در خصوص موضوع كانديداتوري گفت: گروه ها و احزاب مختلفي براي كانديداتوري با من صحبت كرده اند.

وي افزود: بنده هنوز هيچ تصميمي نگرفته ام و بايد بيشتر در اين زمينه فكر كنم.

عضو مجلس خبرگان رهبري با اشاره به حضور خاتمي در انتخابات گفت: بنده معتقدم كه بايد تمامي نظرات و گروه ها اعمال شده و انتخابات باشكوه تر برگزار گردد.

روحاني در خصوص سفرش به قم گفت: اين سفر تنها براي ديدار با مراجع است و هيچ گونه ارتباطي با موضوع انتخابات نخواهند داشت.

تصميم خاتمي به آمدن نزديك تر شده است

عضو شوراي مركزي مجمع روحانيون مبارزبا تاكيد بر اينكه اصلاح طلبان مطمئنا به اجماع خواهند رسيد، گفت: سازوكار اجماع اصلاح طلبان در كميته اي كه به رياست آيت الله خوئيني ها تشكيل شده، مورد بررسي است.

حجت الاسلام مجيد انصاري در حاشيه افتتاحيه اولين كنگره حزب اعتماد ملي در جمع خبرنگاران درباره ارزيابي خود از چگونگي حضور اصلاح طلبان در اين مراسم و اينكه آيا حضورشان دليلي بر حمايت از كانديداتوري كروبي است، گفت: ما اعلام كرديم كه جبهه اصلاحات مشتركا در نهايت به كانديداي واحد خواهد رسيد لذا الان بحث فرد مطرح نيست و ما حضورمان براي تقدير از اقدام شايسته تشكيل يك حزب است.

وي با بيان اينكه معتقديم حزب گرايي بايد در كشور تقويت شود، اظهارداشت: اعتماد ملي از احزاب خوبي است كه پا گرفته و حضور ما براي اعلام پشتيباني از كار تشكيلاتي در كشور است .

عضو مجمع روحانيون مبارز در ادامه درباره امكان اجماع اصلاح طلبان بر كانديداتوري كروبي، تصريح كرد: ما فعلا روي احتمالات صحبت نمي كنيم و بايد منتظر بمانيم .

وي درخصوص ميزان اميدواري اصلاح طلبان به حضور خاتمي نيز گفت: تصميم قطعي خاتمي را نمي دانم ولي قراين و شواهدي كه دريافت مي كنم، نشان از آن دارد كه خاتمي به آمدن نزديك تر شده است .

انصاري در پاسخ به سوال ديگري مبني بر اينكه آيا احتمال قرار گرفتن خاتمي و كروبي رودرروي يكديگر وجود دارد يا خير، تصريح كرد: هرگز چنين چيزي نيست؛ خاتمي و كروبي از بزرگان و رهبران اصلاح طلبان هستند و قطعا در انتخابات دهم رياست جمهوري مجموعه اصلاح طلبان يك كانديدا را به مردم معرفي خواهند كرد.

مهرعليزاده: كانديداتوري ام منتفي نيست

رئيس سابق سازمان تربيت بدني احتمال كانديداتوري خود در انتخابات رياست جمهوري دهم را منتفي ندانست و گفت: بايد فرايند اجماع بر روي كانديداتوري واحد طي شود و بعد از آن اعلام نظر خواهيم كرد.

مهرعليزاده، رئيس سابق سازمان تربيت بدني در حاشيه افتتاحيه اولين كنگره حزب اعتماد ملي در جمع خبرنگاران درباره چگونگي اين مراسم اظهارداشت: اميدواريم با اين قدم هاي مبارك و خير و گرايش به تحزب و توسعه آن در جمهوري اسلامي بتوانيم اهداف اساسي نظام و انقلاب را بر اساس آنچه امام طراحي و ترسيم كرده اند پي بگيريم .

وي درباره تصميم خود براي نامزدي در انتخابات رياست جمهوري دهم گفت: بايد فرايند اجماع بر روي كانديداتوري واحد طي شود و در آن فرايند بايستي اين موضوع را مشخص كنيم .

مهرعليزاده در ادامه احتمال كانديداتوري خود را نيز منتفي نداست و افزود: در حال حاضر حركت هايي در يان گروهاي سياسي وجود دارد كه بعد از طي شدن آنها روي نحوه اجماع و كانديداي مورد اجماع اعلام نظر خواهيم كرد.

عارف: حتماً مي آيم/عبدالله نوري هنوز به قطعيت نرسيده

محمد رضا عارف نيز، اعلام كرده كانديداتوري اش در انتخابات آينده قطعي است

معاون اول رييس جمهور پيشين (خاتمي) اععلام كرده كه به زودي فعاليت هاي انتخاباتي خود را يشت سرخواهد كرد.

گفتني است ستادهاي انتخاباتي وي نيز فعال شده است.

همچنين برخي گروه ها در جريان اصلاحات از جمله دفتر تحكيم وحدت و حزب مشاركت، خواستار حضور عبدالله نوري هستند كه نوري هنوز نظر قطعي خود را اعلام نكرده است.

اعلمي: شايد كانديداي انتخابات رياست‏جمهوري شوم :

نماينده اصلاح‌طلب مجلس هفتم گفت: اگر زمينه و شرايط فراهم باشد، كانديدا مي‌شوم؛ چون حداقلش اين است كه حرف‌هايمان را مي‌توانيم بزنيم.

اكبر اعلمي در گفتگو با فارس در پاسخ به اين سوال كه آيا در انتخابات آينده رياست جمهوري قصد كانديداتوري داريد يا خير گفت: به هر حال اين از حقوق اجتماعي هر فردي است كه مي‌تواند انتخاب كند و انتخاب بشود. البته اگر خدايگان زمين اجازه بدهند.

وي با بيان اينكه بالاخره كساني بايد بلند شوند كه هدفشان ايجاد تحول باشد، گفت: هر كس توانست، دستش را مي‌گيريم و اگر زمينه و شرايط فراهم باشد، خودم كانديدا مي‌شوم چون حداقلش اين است كه حرف‌هايمان را مي‌توانيم بزنيم.
نماينده سابق تبريز در مجلس تصريح كرد: اگر هم رد صلاحيتم كردند، بكنند.

وي با بيان اينكه گرچه عده‌اي نمي‌خواهند و مقاومت مي‌كنند، اما ما هم بايد مقاومت كرده و حضور پيدا كنيم، گفت: البته براي كانديداتوري هنوز تصميم قطعي نگرفته‌ام.
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن