تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803280486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سايه رحمتى بالاى سر دايى


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: سايه رحمتى بالاى سر دايى
گل ها: مهدى مهدوى كيا دقيقه ۱۰ و جواد نكونام دقيقه ۶۵ براى ايران و جونگ تاى سه دقيقه ۷۲ براى كره شمالى
داور: عبدالله الاهلالى (عمان)
كمك ها: على القسيمى و خالد الان (عمان)
اخطار: نام سونگ چول (كره شمالى)
تماشاگر: ۵۰ هزار نفر ، ورزشگاه: آزادى
ايران۲
سيدمهدى رحمتى، هادى عقيلى، سيد جلال حسينى، ستار زارع، حسين كعبى، مهدى مهدوى كيا، جواد نكونام، مسعود شجاعى، مجتبى جبارى (از دقيقه ۷۶ فريدون زندى)، غلامرضا رضايى (از دقيقه ۸۹ مازيار زارع) و رسول خطيبى(از دقيقه ۷۹ مهدى سيدصالحى)
سرمربى: على دايى
كره شمالى۱
رى ميونگ گوك، چائو جونگ يوك، رى جون ايل، رى كونگ چون، ان يونگ هاك، هونگ يونگ جو، ميون اين گوك ( از دقيقه ۸۹ پاك مان چول)، جونگ تاى سى، پاك چول جين، كيم يونگ جون (از دقيقه ۴۶ چوكيم چول) و نام سونگ چول
سرمربى: كيم جونگ هيون
شرح گل
گل اول ايران: مجتبى جبارى روى خط عرضى ۱۸ قدم سانتر خوبى را روى دروازه كره شمالى در بين مدافعان كره شمالى فرستاد كه مهدى مهدوى كيا با يك ضربه سر خوب و حساب شده بازى را يك بر صفر به نفع ايران رقم زد.
گل دوم ايران: روى يك ضربه ايستگاهى مهدى مهدوى كيا توپ خوبى را روى دروازه كره فرستاد كه توپ او با دفع ناقص دروازه بان اين تيم مقابل پاهاى مسعود شجاعى پايين آمد كه او توپ را بلافاصله روى دروازه ارسال كرد كه توپ او پس از برخورد به سر يكى از مدافعان كره پشت خط دفاعى چشم بادامى ها به جواد نكونام رسيد تا او با يك ضربه بغل پا دومين گل بازى و تيمش را به ثمر برساند.
گل كره شمالى: روى يك ضربه ايستگاهى توسط هونگ يونگ جو توپ او در ميان خط دفاع حاضر ما فرود آمد كه جونگ تاى سى در مقابل چشمان هادى عقيلى با يك پرش زيبا يكى از گلهاى خورده تيمش را جبران كرد.
لحظات حساس
دقيقه يك: مهدى مهدوى كيا از راست توپ خوبى را داخل ۱۸ قدم فرستاد، جبارى با يك ضربه سرخوب، خطيبى را در موقعيت گلزنى قرار داد كه پيش از خطيبى دروازه بان كره در حالتى نامتعادل توپ را مال خود كرد.
دقيقه :۱۸ مهدوى كيا از راست با يك نفوذ خوب و سانتر مجتبى جبارى را صاحب يك موقعيت ايده آل كرد كه ضربه سر جبارى را «رى ميونگ گوك» دروازه بان كره شمالى با يك شيرجه بلند مال خود كرد.
دقيقه :۲۱ رسول خطيبى پاس رو به عقب خوبى را به شجاعى داد تا او هم جبارى را صاحب توپ كند اما حيف كه ضربه جبارى در حالت تك به تك با دروازه بان كره شمالى چندان دقيق نبود و «گوگ» در ۲ ضرب توپ را مهار كرد.
دقيقه :۲۵ هونگ يونگ جو با يك فرار يك موقعيت خوب گلزنى را براى خود به وجود آورد اما در زدن ضربه آخر بد عمل كرد و توپ او پس از برخورد به پاى حسين كعبى كه در حالتى نامتعادل به زمين افتاده بود، به كرنر رفت.
دقيقه :۳۰ «جونگ تاى سى» از جناح چپ سانتر خطرناكى را روى دروازه ايران براى هونگ يانگ جو فرستاد كه ضربه سر اين بازيكن به شكل خطرناكى از كنار دروازه سيدمهدى رحمتى به خارج رفت.
دقيقه :۳۵ شوت ستار زارع از فاصله ۲۵ مترى كه از جناح چپ نواخته شده بود را دروازه بان كره با يك جاگيرى خوب دفع كرد.
دقيقه :۴۰ روى يك ضربه ايستگاهى و شروع مجدد مهدى مهدوى كيا، مسعود شجاعى را صاحب توپ كرد كه پاس عرضى شجاعى قبل از رسيدن به رسول خطيبى با دفع ناقص دروازه بان كره شمالى به كرنر رفت.
دقيقه :۵۵ هونگ يونگ جو از فاصله ۳۰ مترى شوت سنگينى را راهى دروازه سيدمهدى رحمتى كرد كه توپ او با فاصله كمى از كنار دروازه ايران به بيرون رفت.
دقيقه :۶۰ غلامرضا رضايى پس از دريافت توپ با يك چرخش ضربه اى را داخل ۱۸ قدم به طرف دروازه كره شمالى زد كه دروازه بان كره آن را به سادگى دفع كرد.
دقيقه :۶۲ شوت سنگين جونگ تاى سه مى رفت كه يك بار ديگر دروازه ما را با خطر روبه رو سازد كه سيدمهدى رحمتى با يك واكنش زيبا توپ را به كرنر فرستاد.
دقيقه :۷۰ ضربه چائو جونگ يوك در داخل ۱۸ قدم را يكبار ديگر سيدمهدى رحمتى با دشوارى مال خود كرد.
دقيقه :۷۴ جيون اين گوك از پشت محوطه جريمه ضربه اى را به طرف دروازه ايران فرستاد كه خيلى ها را نيم خيز كرد اما سيدمهدى رحمتى در آخرين لحظه با دست مخالف توپ او را به كرنر فرستاد.
دقيقه :۷۵ غلامرضا رضايى روى يك ضد حمله در داخل ۱۸ قدم كره توپ خوبى را براى خطيبى فرستاد كه ضربه اين بازيكن را دروازه بان كره از آن خود كرد.
دقيقه :۸۰ روى يك ضد حمله چائو جونگ يوك با رحمتى تك به تك شد كه ضربه اش با فاصله كم بر روى تور بالاى دروازه ايران پايين آمد.
دقيقه :۸۴ چونگ يونگ جو روى يك ضربه ايستگاهى، توپ را داخل ۱۸ قدم براى چائو جونگ يوك فرستاد كه ضربه سر او با برخورد به پاى نكونام تغيير مسير داد اما در لحظه ورود توپ به دروازه ايران سيدمهدى رحمتى با يك شيرجه زيبا توپ را مال خود كرد. دقيقه ۲+:۹۰ روى پرتاب بلند اوت دستى كره اى ها پشت محوطه ۱۸ قدم ايران صاحب يك موقعيت بسيار خوب شدند كه ضربه هيونگ يونگ جو با فاصله كمى از بالاى دروازه سيدمهدى رحمتى به بيرون رفت.در اينكه فقط در بازى با كره شمالى نتيجه و ۳ امتياز بازى را برديم هيچ كس شكى نداشته و ندارد. در روزى كه براى ملى پوشان كشورمان مشخص شده بود كه در ديگر بازى گروه تيم كره جنوبى در سئول با حساب ۴ بر يك امارات را شكست داده است، ملى پوشان كشورمان هيچ گاه در طول ۹۰ دقيقه نتوانستند به لحاظ فوتبالى برتر از حريف خود نشان دهند و فوتبال قابل قبولى را ارائه دهند. زدن ۲ گل تا دقيقه ۶۵ بازى تنها به روى خلاقيت هاى فردى بازيكنانى چون مهدوى كيا و نكونام به دست آمد وگرنه در طول بازى هيچ تاكتيك مشخصى از سوى بازيكنان تيم ملى ايران به چشم نيامد.بازيكنان تيم ملى كشورمان درست در لحظاتى گل اول را وارد دروازه حريف خود كردند كه كره اى ها هنوز با شرايط موجود در ورزشگاه آزادى كنار نيامده بودند، به طورى كه بعد از گل يخ كره اى ها باز شد و آنها به دفعات خطرات بسيارى را بر روى دروازه ما تدارك ديدند كه اكثر با رشادت سيدمهدى رحمتى دست آنها از رسيدن به گل كوتاه ماند.ملى پوشان كشورمان كه بر روى نيمكت ذخيره هاى خود هم بازيكن خاصى را نداشتند از دقيقه ۷۰ به بعد كم آوردند و همين باعث شد تا از اين لحظه تا پايان بازى برترى بى چون و چرا از آن ياران تيم كره شمالى باشد. كره اى ها در اين دقايق آنقدر خوب بازى كردند كه شايد اگر بگوييم كه شانس آورديم كه نتيجه را از دست نداديم، حرفى بيهوده نگفته ايم.بازى ملى پوشان كشورمان در واقع به نوعى ما را براى بازى هاى آينده نگران ساخت، مگر اينكه از اين پس دايى تيمش را با تفكراتى ديگر به زمين و در مقابل حريفان ديگر بفرستد.
گروه ۲
عصر ديروز همچنان ساير بازى هاى گروه يك رقابت هاى مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ آفريقاى جنوبى در منطقه آسيا برگزار شد كه در بازى اول استراليا با يك نتيجه خوب ۴ بر صفر قطر صدرنشين را برد و ديدار ۲ تيم ژاپن وازبكستان در پايان ۹۰ دقيقه در توكيو با تساوى يك بر يك به پايان رسيد.
جدول گروه يك
 پنجشنبه 25 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن