تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارقان زورگير در آبيك دستگير شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سارقان زورگير در آبيك دستگير شدند
خبرگزاري فارس: رئيس پليس آگاهي استان قزوين از دستگيري سارقان زورگير در شهرستان آبيك خبر داد.
به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، محمد‌حسين محمدي بعد‌از ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: براساس گزارش‌هاي رسيده مبني بر سرقت به عنف يا زورگيري يك دستگاه پژو آردي در شهرستان آبيك توسط چهار نفر سارق و يك دستگاه پرايد در اوايل مرداد سال جاري در شهرستان نظرآباد تهران، مأموران تحقيقات خود را آغاز كردند.
وي ادامه داد: خودرو سرقت شده از آبيك در نظرآباد و خودروي سرقت شده از نظرآباد در آبيك كشف شد كه همه قسمت‌هاي هر دو خودرو اوراق شده و تنها اسكلتي از آنها باقي مانده بود.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين اضافه كرد: بعد از انجام اقدامات تخصصي و پيگيري‌هاي لازم و مشاهدات مالباختگان، هويت يكي از سارقان شناسايي و از اين طريق، سارق ديگري در يكي از روستاهاي شهرستان آبيك شناسايي و دستگير مي‌شود.
وي افزود: در 21 مهر نيز خانمي 21ساله به دادسراي شهرستان آبيك مراجعه و اعلام مي‌كند كه چهار نفر وي را مورد آزار و اذيت قرار داده‌اند كه مأموران با توجه به چهره‌نگاري سارقان، متوجه شباهت ظاهري افراد زورگير با اظهارات شاكي مي‌شوند.
محمدي اظهار داشت: براساس تحقيقات نامحسوس و اظهارات شاكي، يكي از سارقان به نام مهران 22 ساله كه در يكي از روستاهاي شهرستان آبيك ساكن بوده و به دليل ضرب و جرح نيز توسط پليس آگاهي استان تهران تحت تعقيب بود، دستگير مي‌شود.
وي ادامه داد: مأموران در بازرسي از منزل اين متهم، لوازم يدكي خودروهاي سنگين را كشف كردند.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين همچنين اضافه كرد: در دو روستاي اطراف شهرستان آبيك نيز متهمان با استفاده از روش‌هاي پليسي و بدون هيچگونه خسارتي دستگير شدند كه در اين رابطه هفت نفر دستگير شدند و متهمان به سرقت به عنف و جرم آزار و اذيت يك خانم اعتراف كردند كه تحقيقات ادامه دارد تا ديگر سرقت‌هاي مشابه اين متهمان نيز كشف شود.
محمدي در ادامه به دستگيري قاتل 27 ساله‌اي در شهريور سال جاري در قزوين اشاره كرد و اظهار داشت: جواني به اين دليل كه احساس مي‌كرد فردي براي خواهر متأهلش كه داراي فرزند بوده مزاحمت ايجاد كرده با وي ارتباط برقرار كرده و او را تهديد مي‌كند كه در صورتي كه بار ديگر ايجاد مزاحمت كند او را مي‌كشد.
رئيس پليس آگاهي استان قزوين گفت: اين فرد در شهريور سال جاري مشاهده مي‌كند كه خواهرش به همراه فرد مذكور به سمت زيباشهر رفته در نتيجه آنها را تعقيب مي‌كند، در هنگام بازگشت كه فرد مذكور در دو راه همدان از خواهرش جدا مي‌شود، به سمت وي رفته و با زدن ضربات عميق چاقو، وي را به شدت مجروح مي‌كند، پس از انتقال فرد مجروح به بيمارستان وي پس از هشت روز در بيمارستان فوت مي‌كند.
محمدي خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه مأموران فرد ضارب را در روز وقوع جرم دستگير كرده بودند قاتل به جرم خود اعتراف كرده و با دستور مقام قضايي به زندان منتقل مي‌شود.
وي گفت: قاتل مجرد و از فوتباليست‌هاي مطرح استان قزوين بوده است.
انتهاي پيام،/ب
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 228]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن