تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در هر جمعه، اندكى از سبيل و ناخن‏هاى خود را بگير، و اگر هم چيزى وجود نداشته باشد، آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816891864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايسكانيوز گزارش مي دهد جنايت اسرار آميز با 3 قرباني


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: ايسكانيوز گزارش مي دهد جنايت اسرار آميز با 3 قرباني


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: يك جنايتكار كه در دادگاه اصفهان به اشد مجازات محكوم شده بود در زندان مركزي اين استان به دار مجازات آويخته شد.

به گزارش روزچهارشنبه گروه حوادث ايسكانيوز: رسيدگي به اين پرونده از27 آذر 1381 پس از آن آغاز شد كه پليس ، جنازه مرد 29 اي ساله به نام «مصطفي رئيس زاده» را داخل پژو 206 واژگون شده در دره‌ كمربندي «سميرم» شهرضا كشف مكرد.
كارشناسان در بررسي مقدماتي ، علت مرگ او را سرعت غير مجازعنوان و پزشكي قانوني ، ضربه مغزي و عوارض ناشي از آن را تائيد كرد اما شواهد از جمله حضورنابهنگام «مصطفي» در سميرم ، خاموش بودن مستمر موبايل وي پيش از سرنگوني خودرو ، نبود پول در كيف، دزديده شدن گوشي تلفن همراه ، نقد شدن يك فقره چك پنجاه ميليون توماني او و مهم تر از همه باز نشدن كيسه هواي خودرو به دليل بسته بودن سوئيچ ، فرضيه جنايت با طرح و نقشه اي حساب شده را قوت بخشيد.
كارآگاهان با تحقيق موشكافانه و بررسي فهرست (پرينت) موبايل قرباني در آخرين روزهاي عمرش متوجه شدند او در تلاش براي خريد ويلاي 380 ميليون توماني بود ، با چند بنگاه مسكن ارتباط داشت و شماري چك به آنها ، امانت داده بود.
در پي افشاي اين موضوع ، تمامي بنگاه‌ داران مورد نظر تحت بازجويي قرار گرفتند. در آن ميان ، ضدونقيض گوئي «اميد.خ» پسر28 ساله صاحب يكي از بنگاه داران شك پليس را برانگيخت و وي با ديدن مدرك هاي دادگاه پسند ، چاره‌اي جز بيان حقيقت نيافت.
«اميد» اعتراف كرد : زماني كه مصطفي براي خريد ويلا ، چك 50 ميليون توماني را به عنوان امانت به من داد اسير وسوسه هاي شيطان شدم.تصميم گرفتم چك را خودم نقد كنم و به همين منظور از گواهينامه شخص ديگري استفاده كردم.20 ميليون تومان از اين پول را به پدرم دادم و گفتم از كسي قرض گرفته ام.بعد ، از ترسم و به خاطرجلوگيري از لو رفتن نقشه قتل مصطفي را طراحي كردم و با يكي از دوستانم به نام فريبرز در ميان گذاشتم.بدين ترتيب او با پيشنهاد من وسوسه شد و قرار گذاشتيم كه مصطفي را به بهانه تحويل سند ويلا به نجف آباد اصفهان بكشانيم.مصطفي هم فريب خورد و پيشنهاد ما را پذيرفت.با پژو 206 خود او به سمت نجف آباد حركت كرديم و ساعت يك تا سه بعدازظهر پس از گشت در خيابانها و باغ هاي اطراف در فرصت مناسبي با تيشه به سر مصطفي زديم.او بي‌هوش شده بود كه دست ، پا و دهانش را بستيم و در صندوق عقب ماشين انداختيم.ما ، مرد پولدار را به طرف سميرم برديم و براي اينكه علت قتل را تصادف جلوه دهيم ، بدن نيمه جان او را شبانه درجاده سميرم به كنار دره برديم.سپس مصطفي را تهديد كرديم تا يك برگ از چك هايش را امضا كند.پس از اين كه به هدفمان رسيديم مصطفي را پشت فرمان ماشينش نشانديم و با كشيدن ترمز دستي، او را به به پائين دره پرت كرديم.
به دنبال برملا شدن اين راز تكان دهنده «اميد» زنداني شد و فريبرز پيش از دستگيري در يك رخداد رانندگي جان باخت.گزارش ايسكانيوز مي افزايد،رئيس شعبه 119 دادگاه عمومي - جزايي اصفهان با توجه به محتويات پرونده ، اعتراف صريح مجرم و همچنين تقاضاي خانواده داغدار، به استناد قانون مجازات اسلامي ، هر دو جاني را به قصاص نفس محكوم كرد.
همچنين به دليل مرگ «فريبرز» قرار موقوفي تعقيب وي صادرشد و حكم اعدام « اميد» به تائيد ديوان عالي كشور رسيد.آدمكش جوان ، سرانجام روز گذشته در محوطه زندان مركزي اصفهان به دار مجازات آويخته شد.525/120
 چهارشنبه 24 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن