تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817393478




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ماندگاري سايپا به عنوان نخستين خودروساز برتر كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: ماندگاري سايپا به عنوان نخستين خودروساز برتر كشور
ماندگاري سايپا به عنوان نخستين خودروساز برتر كشور


معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: این شرکت در راستای اعمال مدیریت صحیح توانست در سال گذشته تولید خود را 15درصد افزایش دهد؛ بهطوری که میزان تولید گروه از حدود 552هزار دستگاه خودرو در سال 86 به حدود 631هزار دستگاه در سال گذشته رسیده است.
</b>
موذنی همچنین به رشد 18درصدی ارزش فروش شرکت سایپا در سال گذشته نسبت به مدت مشابه آن در سال 86 اشاره کرد و گفت: با تحقق رشد 5/17درصدی مبلغ فروش، در شرکت سایپا و نیز رشد 1/18درصدی در سطح گروه، گروه خودروسازی سایپا توانست بیشترین رشد فروش را بین خودروسازان کشور از آن خود کند.
وی افزود: پس از موفقیت گروه خودروسازی سایپا در تصاحب سهم 6/48درصدی بازار خودروی کشور به نظر میرسد گروه سایپا دیگر خودروساز دوم کشور نیست و از جهت ارزیابی تمام مولفهها از جمله میزان تولید، سهم بازار، سودآوری و دیگر شاخصها دارای مقام نخست خودروسازی در کشور است.
وی ادامه داد: اگر به کسب سود شرکتهای بورسی خودروساز کشور نیز توجه شود سایپا توانسته با دستیابی به سود خالص 7هزار و 287ميليارد ریالی برای پنجمین سال متوالی بالاترین سود را بین شرکتهای بورسی سال گذشته تجربه کند.
معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: در موضوع شاخصها و عملکرد مالی این شرکت در سال 87 با بازده 5/17درصد بازار سرمایه مواجه بوده و بهعنوان پرطرفدارترین سهمهای بازار سرمایه مطرح بوده است.
وی به افزایش میزان بهرهوری و کنترل هزینههای این شرکت در سال گذشته اشاره کرد و گفت: شاخصهای مهم بهرهوری از قبیل سرانه تولید، فروش، ارزش افزوده و کاهش ضایعات همگی از رشد مناسبی برخوردار بوده آنچنان که در زمینه رشد هزینهها، شرکت سایپا توانست با مدیریت بر هزینهها و کنترل آن کاهش 19درصدی را نسبت به نرخ رشد سطح عمومی قیمتها (تورم) داشته باشد.
وی به تحقق اهداف تعیین شده گروه خودروسازی سایپا در سال 87 اشاره کرد و گفت: بهرهبرداری از 30 پروژه مهم گروه، انعقاد تفاهمنامه با خودروسازان خارجی (مالزی) افتتاح و رونمایی از محصولات متنوع و در نهایت کسب نشان تندیس طلایی به این شرکت مهمترین عملکرد و فعالیتهای سال گذشته سایپا بوده است.
موذنی در ادامه تصریح کرد: علاوه بر رونمایی از پروژههای مختلف این شرکت در سال گذشته شرکت سایپا برای نخستینبار صاحب برند اختصاصی خودروی تمام ایرانی مینیاتور و موتور ملی 231 شد که بیشک بهرهبرداری از این طرح ایران را در زمره کشورهای خودروسازی معتبر جهان قرار داد.
وی همچنین امضای توافقنامه ایجاد سایت تولید خودروهای گروه سایپا در کشور الجزایر، ارائه نسل دوم کارتهای الکترونیکی خدمات خودرو، افتتاح خودرو تولید ریو، گیربکس اتوماتیک، ورود مینیبوس آذر به ناوگان حمل و نقل، راهاندازی خط تولید شاسی خودرو نیسان وانت بهعنوان جدیدترین کامیون کشنده را از مهمترین فعالیتهای این شرکت در سال گذشته نام برد.
معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا همچنین درباره برنامه توسعه صادرات این شرکت در سال 87 نیز گفت: در سال 86 پایگاههای صادراتی سایپا 17 جایگاه بود که این میزان در سال گذشته به 30 پایگاه صادراتی ارتقا یافت و از لحاظ ارزشی این صادرات شرکت در سال 87 حدود 42درصد رشد داشت.
وی بیان داشت باتوجه به برنامهریزیهای انجام شده و اهداف منظوره برای توسعه صادرات محصولات شرکت سایپا قرار است سهم صادرات این شرکت تا 20درصد افزایش یابد؛
چرا که مجموعه گروه خودروسازی سایپا در سال 1390 تولید یک میلیون دستگاه انواع خودرو را در برنامه کاری خود قرار داده است.
موذنی افزود: تا سال 1390 علاوه بر رشد 20درصدی تولید محصولات سایپا، تعداد برندهای اختصاصی این شرکت
به 4 برند میرسد.
وی از بهرهبرداری از خط تولید مگان، افتتاح خط تولید موتور خودرو تندر90 راهاندازی طرح توسعه شیشهنشکن، افتتاح خط تولید رنگ خودرو بر پایه آب، شروع تولید نسل جدید کامیونها، رونمایی از موتور دوگانهسوز انژکتوری و موتور پایه گازسوز، بهعنوان مهمترین فعالیتهایی یاد کرد که در رئوس کاری شرکت سایپا لباس تحقق به تن کرده است.
__________________








این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 276]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن