تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815062072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عامل مرگ دختر و پسر در شهر بازى شناسايى شد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات نو: عامل مرگ دختر و پسر در شهر بازى شناسايى شد
گروه حوادث- به دنبال سقوط منجر به مرگ دو شهروند از يك وسيله بازى شهربازى واقع در پونك متصدى بهره‌بردارى از وسايل بازى مقصر شناخته شد.

ساعت 20:30 مردادماه سال جارى افسر نگهبان كلانترى 140 باغ فيض از سقوط 2 شهروند تهرانى از بشقاب پرنده در پارك شاهد واقع در سردار جنگل باخبر شدند كه بلافاصله بازپرس با صدور دستورات قضايى لازم خواهان كشف زواياى پنهان اين حادثه شد.

ماموران با حضور در صحنه دريافتند يك دختر و پسر جوان از داخل يكى از وسايل بازى اين مجموعه به پائين پرت شده و يكى از آن‌ها در محل فوت كرده و ديگرى پس از انتقال به بيمارستان فوت كرده است.

اصغرزاده؛ بازپرس شعبه دوم دادسراى امور جنايى تهران در خصوص اين پرونده گفت: با انجام تحقيقات مشخص شد زمانى كه اين وسيله در حال كار كردن بوده است اين 2 نفر از درون آن پرت شده‌اند. وى ادامه داد: تحقيقات براى مشخص شدن علت اصلى بروز اين حادثه آغاز شده است و براى مشخص شدن بهتر موضوع يك كارشناس رسمى‌براى اين پرونده انتخاب شده است.

وى افزود: فوت شدگان اين حادثه به نام‌هاى شكوفه 23 ساله و ميلاد 26 ساله پس از حضور در پارك اقدام به تهيه بليت كرده و سپس سوار بر بشقاب پرنده شده‌اند كه اين حادثه رخ‌ داده است. بازپرس شعبه دوم دادسراى امور جنايى تهران گفت: در ابتداى تحقيقات از مدير پارك و پيمانكار استفاده از اين وسايل كه حق استفاده از وسايل را از شهردارى اجاره كرده است مشخص شد پيمانكار مدعى است به فوت‌شدگان به واسطه اضافه وزنشان هشدار داده بوده است اما استفاده كنندگان با عدم توجه به اين تذكر براى استفاده از اين وسيله اصرار كرده‌اند.

وى ادامه داد: اين ادعاى مطرح شده از سوى پيمانكار صرفا يك ادعا قلمداد شد و صحت آن بايد توسط كارشناس مربوطه تائيد مى‌شد تا اين فرد بى‌گناه شناخته شود.

اصغرزاده گفت: در حال حاضر هيچ‌ فردى در رابطه با اين پرونده دستگير نشده و صرفا از چندين نفر تعهداتى مبنى بر عدم خروج از تهران گرفته شده است تا در صورت نياز براى تحقيقات بيش‌تر در دسترس باشند.

وى ادامه داد: يكى از وظايف كارشناس مشخص شده براى تعيين تكليف اين پرونده اين است كه دو جوان فوت شده به واسطه سنى كه داشته‌اند اجازه استفاده از اين وسيله را داشته‌اند يا خير. وى افزود: تحقيقات انجام شد تا با نظر تكميلى كارشناس انتخاب شده مسائل شهربازي، متصدى استفاده از اين دستگاه و اپراتور اين مجموعه به ترتيب 50 درصد، 35 درصد و 15 درصد مقصر شناخته شدند اما مشخص شد هر 3 پست در اختيار يك نفر بوده است و به اين ترتيب تنها يك نفر در وقوع قتل غير عمد اين 2 نفر مقصر شناخته شد.

تحقيقات در اين زمينه همچنان ادامه دارد.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات نو]
[مشاهده در: www.hayateno.ws]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 204]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن