تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309282




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفار هرندي به مهر خبر داد:انتصاب فردي كه براي تصدي اداره كتاب در نظر گرفته بودم، منتفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صفار هرندي به مهر خبر داد:انتصاب فردي كه براي تصدي اداره كتاب در نظر گرفته بودم، منتفي شد
وزير ارشاد درباره انتصاب فردي كه براي جايگزيني حميدزاده در مديريت اداره كتاب در نظر گرفته شده بود گفت: با توجه به اينكه سازماني كه اين فرد در آن فعاليت مي‌كرد رغبتي به ترك وي نداشت، همه‌ راهي كه ما رفته بوديم، به بن‌‌بست رسيد و انتخاب آن فرد منتفي شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسين صفار هرندي در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص آخرين وضعيت اداره بدون مدير كتاب وزارت ارشاد گفت: مگر مي شود اداره كتاب بدون متولي باشد؟ آقاي حميدزاده همچنان همكار ما هستند و كار ديگر خودشان را هم انجام مي دهند.

وي افزود: همانطور كه قبلاً هم گفته بودم حكم مدير جديد اداره كتاب روي ميز من در انتظار امضا بود اما با توجه به اينكه اين فرد در سازمان ديگري مشغول به فعاليت بود، در تعيين وي به اين سمت تاخير به وجود آمد. من با مسئول آن سازمان رايزني و حتي التماس كردم كه متاسفانه ايشان رغبتي به ترك و دوري وي (فرد مورد نظر) از سازمان نداشتند و به اين ترتيب همه‌ راهي كه ما رفته بوديم، در اين مرحله به بن ‌بست رسيد و انتخاب آن فرد هم منتفي شد.

وزير ارشاد در پاسخ به اصرار خبرنگار مهر در خصوص معرفي اين فرد به خبرنگاران گفت: اگر من اين فرد را معرفي كنم آن وقت ممكن است در سازمان خودش با مشكلاتي مواجه شود. به هر حال ما دنبال اين بوده و هستيم كه جايزگزين آقاي حميدزاده را مشخص كنيم و دائما به دنبال اين بوده‌ايم كه فردي داراي مشخصات متناسب با چنين سمتي را معين كنيم.

صفار هرندي اضافه كرد: اتفاقاً كساني هم براي اين منظور مطرح هستند كه در مورد يكي از آن‌ها جدي تر به يك نقطه‌ تصميم اساسي رسيده‌ايم و اگر به مساله اي بر نخوريم، مديري فارغ از دغدغه‌هاي ديگر را بالاي سر اداره‌ كل كتاب خواهيم داشت، كه زمان اعلام آن هم چندان دور نخواهد بود.

مجيد حميدزاده چهار ماه پيش از سمت مديريت اداره كتاب وزارت ارشاد استعفا داد.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن