تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815511256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مصاحبه و خبر


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: مصاحبه و خبر
زمان مسابقات تيم ملى تغيير نمى كند
ايران ورزشى - مسؤولان فدراسيون فوتبال اعلام كردند به دليل هماهنگى هاى قبلى، امكان تغيير دادن زمان مسابقات در مرحله مقدماتى جام جهانى وجود ندارد. در روزهاى اخير شايعات زيادى مبنى بر احتمال تغيير زمان مسابقه تيم هاى ايران و كره شمالى وجود داشته؛ اما مسؤولان فدراسيون براى شفاف شدن شرايط اعلام كردند كه زمان دقيق ديدارهاى تيم ملى به فيفا و كنفدراسيون آسيا اعلام شده و تغيير دادن زمان آنها امكان پذير نيست. اين وضعيت فقط مختص به فدراسيون ايران نيست؛ بلكه تمام فدراسيون ها زمان مسابقه تيم هاى كشورشان را به FIFA و AFC قبلاً اعلام كرده و برنامه ريزى آنها بر همين مبنا انجام گرفته است.
ديدار تيم هاى ملى ايران و كره شمالى در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ چهارشنبه هفته جارى ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادى برگزار مى شود.

دو جلسه تمرين براى كره
ايران ورزشى- از سوى فدراسيون فوتبال ايران آخرين برنامه هاى تمرينى تيم ملى فوتبال كره شمالى در تهران اعلام شد. تيم ملى كره شمالى ديروز (دوشنبه۲۲/۷/۸۷) از ساعت ۱۷ الى ۱۹ در ورزشگاه تختى تمرين كرد. ملى پوشان كره شمالى امروز از ساعت ۱۷ الى ۱۸ نيز در ورزشگاه آزادى تمرينات خود را پيگيرى مى كنند. تيم هاى ملى ايران و كره شمالى در مرحله مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ چهارشنبه هفته جارى راس ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادى با يكديگر ديدار مى كنند.

داور مالزيايى براى امارات - ايران
ايران ورزشى- از سوى فيفا، داوران و ناظر مسابقه تيم هاى امارات و ايران مشخص شدند. تيم هاى امارات و ايران از گروه B مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ در روز بيست و نهم آبان ماه در ورزشگاه محمد بن زياد ابوظبى با يكديگر ديدار خواهند كرد. موتساله سوبخيدى از مالزى اين بازى را قضاوت خواهد كرد. مودجين از چين و بوركياتى تانوم از تايلند، داور مالزيايى را در آن مسابقه به عنوان كمك داور همراهى خواهند كرد. عبدا... يازبيك ناظر اين رقابت است.

پرچم ۵۰۰ مترى در ورزشگاه آزادى !
ايران ورزشى- فدراسيون فوتبال در نظر دارد براى تشويق تيم ملى ايران پرچم ۵۰۰ متر مربعى را در ورزشگاه آزادى به اهتزاز درآورد.
تيم فوتبال پرسپوليس در اقدام جديدى پرچم ۵۰۰ مترى را طراحى كرده و قرار است در مسابقات آسيايى اين پرچم به اهتزاز در بيايد. فدراسيون فوتبال با پيروى از اين حركت تصميم دارد چنين پرچمى را طراحى كرده و در ديدار با كره شمالى آن را به اهتزاز درآورد. اين پرچم ۲۰متر در ۲۵ متر بوده و در صورتى كه زمان اجازه دهد اين پرچم در ورزشگاه آزادى و در ديدار ايران با كره شمالى صحنه زيبايى را به نمايش مى كشد.

حسين كعبى:
ديدار با كره سخت ترين بازى تيم ملى است
ايران ورزشى - حسين كعبى مدافع راست تيم ملى فوتبال كشورمان در آستانه ديدار تيم ملى مقابل كره شمالى مى گويد: با تجربه انجام ۳ بازى برابر تيم كره شمالى معتقدم مسابقه برابر اين تيم سخت ترين مسابقه ايران در مرحله مقدماتى صعود به جام جهانى خواهد بود. كره شمالى با بهره گيرى از بازيكنان سرعتى به فكر ارائه فوتبالى تك ضرب در برابر ايران خواهد بود و در اين بين اگر مى خواهيم برابر اين تيم موفق شويم بايد مراقب ضد حملات اين تيم باشيم. پس از كسب يك امتياز برابر عربستان، در مسابقه برابر كره شمالى فقط به دنبال كسب سه امتياز خواهيم بود تا خيالمان راحت شود چرا كه ساير تيم هاى مدعى گروه ما چهار امتيازى هستند. متاسفانه در حال حاضر ازساير مدعيان گروه خود عقب هستيم و بايد تحت هر شرايطى سه امتياز را كسب كنيم.
هافبك تيم ملى كشورمان با اشاره به بازى دوستانه تيم ملى برابر تيم پيكان كه با نتيجه ۲- 2 خاتمه يافت، مى گويد: بازيكنان تيم ملى در مسابقه برابر پيكان بههيچ وجه قدرت صددرصد خود را ارائه ندادند. ضمن اينكه دراين مسابقه بازيكنان جوانتر و نفراتى كه كمتر سابقه دعوت به تيم ملى را داشتند در كنار برخى از بازيكنان اصلى به ميدان رفتند. در اين بين ارزشى هم نداشت به خاطر يك بازى دوستانه بخواهيم با تمام توان ظاهر شويم چرا كه احتمال مصدوميت هم وجود داشت و براى سرمربى تيم ملى مهم بود كه بازيكنانش آسيب نبينند. با اين حال بازى برابر پيكان مسابقه خوبى بود و نتيجه به هيچ وجه مهم نيست. مسأله اصلى ايجاد هماهنگى بين بازيكنان است تا در مسابقات رسمى عملكرد بهترى داشته باشيم.
كعبى در خصوص عدم حضور على كريمى در اردوى تيم ملى مى گويد: تصميم گيرنده نهايى در خصوص دعوت از بازيكنان سرمربى تيم ملى است، اگر بازيكنى عملكرد خوبى داشته باشد صد درصد به تيم ملى دعوت خواهد شد. من به خوبى در خاطرم هست در مسابقه برابر كويت على دايى به من و ستار زارع گفت شما دو نفر آماده نيستيد و به همين خاطر بازى نخواهيد كرد. بعد از اين مسأله من به همراه ستار با تمرينات و آمادگى بيشتر در تيم باشگاهى مجدداً توانستيم به جايگاه خود در تيم ملى دست يابيم. على كريمى هم در اين بين وقتى در دوره قبلى از سوى كادر فنى به تيم ملى دعوت نشد حالا كه مجدداً به اردو دعوت شده است تصميم گرفته تا از تيم ملى خداحافظى كند. اين يك نظر شخصى است و من نمى توانم در مورد آن دخالت كنم. كعبى در خصوص شرايط تيم سايپا مى گويد: وضعيت سايپا اصلاً خوب نيست و متاسفانه در اين بين بازيكنان شناخته شده اى مثل من، ابراهيم ميرزاپور و سيد جلال حسينى بيشتر از بقيه مورد سؤالات خبرنگاران و علاقه مندان به فوتبال قرار مى گيرند. با اين حال اميدوارم پس از بازگشت دستياران ايرانى ليت بارسكى در ادامه مسابقات ليگ برتر بتوانيم نتايج قابل قبولى كسب كنيم .

۱۰۰۰ تماشاگر شهرستانى نظاره گر بازى ايران
ايران ورزشى- باشگاه هاى فوتبال فولاد خوزستان، پاس همدان و ذوب آهن اصفهان ۱۰۰۰ نفر از هواداران خود را براى تشويق تيم ملى فوتبال ايران در ديدار ايران - كره شمالى به تهران اعزام مى كنند.
ملامحمد مسؤول كميته فرهنگى فدراسيون فوتبال با اعلام اين خبر گفت: براى اولين بار تصميم داريم ساماندهى منطقى هواداران را با همكارى شهرستان ها و جمعيت حاميان تيم ملى در جريان ديدار تيم ملى فوتبال كشورمان در مقابل كره شمالى اجرا نماييم، به همين خاطر ۱۰۰۰ نفر از تماشاگران منتخب سه استان خوزستان، اصفهان و همدان را براى حضور دراستاديوم آزادى دعوت كرده ايم. هواداران منتخب باشگاه هاى فولاد خوزستان، پاس همدان و ذوب آهن اصفهان ظهر چهارشنبه در آكادمى فوتبال حاضر خواهند شد تا ضمن توجيه و انجام هماهنگى هاى لازم شعارهاى واحدى در اختيار ليدرها قرار بگيرد و سپس رو به روى جايگاه هواداران مستقر خواهند شد. ملامحمد همچنين قول داد در خلال بازيها براى تماشاچيان اقلام فرهنگى همچون پرچم، كلاه و ... براى تشويق تيم ملى قرار بگيرد و پيش از شروع مسابقه نيز در استاديوم برنامه هاى هنرى و فرهنگى برگزار شود.

بهزاد غلامپور:
هنوز دروازه بان اصلى انتخاب نشده است
ايران ورزشى- بهزاد غلامپور مربى دروازه بانان تيم ملى در آستانه ديدار حساس تيم ملى مقابل كره شمالى در مورد وضعيت دروازه بانان مى گويد: « همه دروازه بان ها در آمادگى كامل قرار دارند و تا روز برگزارى ديدار مشخص مى كنيم كدام دروازه بان در دروازه قرار مى گيرد. هنوز معلوم نيست كدام دروازه بان در دروازه قرار خواهد گرفت. مصدوميت رحمتى و طالب لو رفع شده و سه دورازه بان تيم ملى در آمادگى كامل براى بازى كردن به سر مى برند. در تمرينات اخير روى نقاط ضعف و قوت كره شمالى كار كرده ايم و مى دانيم اين تيم از چه مناطقى روى دروازه ما حمله ور مى شود. دروازه بان هاى ما كامل نيستند و نقاط ضعف و قوت دارند كه روى نقاط ضعف كار كرده ايم و نقاط قوت آنها را نيز تقويت كرده ايم تا در بازى مقابل كره شمالى با مشكلى مواجه نشويم. در ليگ برتر دروازه بان هاى خوبى داريم كه متاسفانه به دليل نداشتن زمان كافى نتوانستيم آنها را به تيم ملى دعوت كنيم با اين حال دروازه بان هاى حاضر در اردو تيم ملى از آمادگى خوبى برخوردارند و خواسته هاى ما را برطرف كرده اند.»

شجاعى: از غيبت كريمى در اردو ناراحتم
كريمى، الگوى هميشگى من است
مسعود شجاعى هافبك تكنيكى اوساسونا و تيم ملى كشورمان كه هم اكنون در تيم ملى جاى كريمى را به خوبى پوشش داده است از غيبت كريمى در تيم ملى به شدت احساس ناراحتى مى كند. شجاعى در مورد ديدار تيم ملى مقابل كره شمالى مى گويد: «فيلم بازى هاى كره شمالى را ديده ايم و كادر فنى هم تا حدودى با شرايط اين تيم آشنايى پيدا كرده است. كره شمالى بر روى ضد حمله ها بسيار خطرناك است اما كادر فنى تيم ملى تدابيرى انديشيده اند تا اين شگرد كره اى ها را خنثى كنند.» شجاعى در مورد ديدار تداركاتى تيم ملى مقابل پيكان مى گويد: «در بازى مقابل پيكان ايرادهاى بسيارى داشتيم اما اين اشكالات تا بازى مقابل كره شمالى به طور حتم رفع خواهد شد و از اين بابت نبايد هيچ گونه نگرانى وجود داشته باشد.»
شجاعى كه سبك بازى اش شباهت بسيارى به على كريمى دارد در مورد عدم حضور كريمى در تيم ملى مى گويد: «جاى كريمى واقعاً احساس مى شود. على آقا جزو بازيكنان بزرگ تيم ملى بوده و است البته كه اين تصميم شخصى است اما واقعاً خوشحال مى شوم اگر على آقا بعد از دعوت اش در اردو حاضر مى شد. على كريمى هميشه براى من يك الگو بوده و سعى مى كنم با نگاه كردن به بازى هايش نكات زيادى را ياد بگيرم.»
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 200]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن