تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر لحظه ای که بر فرزند آدم بگذرد و او به یاد خدا نباشد روز قیامت حسرتش را خواهد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814745542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز دومين جشنواره مستند سينما حقيقت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /آغاز دومين جشنواره مستند سينما حقيقت
آغاز جشنواره مستند سينما حقيقت، گزارش نشست نقد و بررسي "سه زن" و دستنوشته‌هاي بيضايي در موزه سينما عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه 23 مهرماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به درخواست وزير ارشاد براي همكاري صدا و سيما در هفته كتاب، گفتگوي اختصاصي ابراهيم حاتمي‌كيا، ضبط بخش‌هاي آوازي اپراي عروسكي عاشورا، كنسرت ذوالفنون براي مولانا، پيام معاونت سينمايي به دومين جشنواره سينما حقيقت و اخبار كوتاه.

"جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به گفتگوي اختصاصي ابراهيم حاتمي‌كيا، توليد يك تله فيلم جديد، افتتاح جشنواره بين‌المللي سينما حقيقت، دستنوشته‌هاي بيضايي در موزه سينما، انتخاب رئيس جديد شوراي صنفي نمايش و اخبار كوتاه. مطلبي درباره شجريان، عليزاده و كلهر در صفحه موسيقي، گفتگو با فواد و سياوش صفاريان‌پور مجريان دو قلوي تلويزيون، نگاهي به نقش‌آفريني فرامرز قريبيان در "روز حسرت" و ارزيابي نمايش‌هاي شبكه 4 و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر آمده است.

"همشهري" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با نويد دهقان سرپرست گروه قمر و يادداشتي درباره اين گروه موسيقي. مطلبي درباره اكران سياسي فصل پاييز هاليوود و جايزه كوروساوا براي ميخالكف و كايگه در صفحه سينما و درخواست وزير ارشاد براي توجه رسانه ملي به كتاب، فرهاد فخرالديني در جشن خانه موسيقي، راه‌اندازي كتابخانه تخصصي سينما، فروش سينماهاي تهران و اخباري كوتاه از محمد شيرواني، سامان مقدم، امير دژاكام و ... در صفحه ادب و هنر منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مروري بر رويدادهاي حوزه فرهنگ و هنر، جشنواره تئاتر ماه، گزارش نشست نقد و بررسي "سه زن" و گفتگوي اختصاصي ابراهيم حاتمي‌كيا، گپي با رضا ناجي، نمايشگاه نقاشي محمدحسين ماهر، فيلم‌هاي مستند ايراني و خارجي جشنواره سينما حقيقت، برپايي سومين جشنواره فيلم ديدار و مروري بر رويدادهاي حوزه موسيقي.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به پيش‌بيني شكست پروژه جنجالي "مجموعه دروغ‌ها"، ادامه واكنش‌ها به حضور گلشيفته فراهاني، پروژه جديد مسعود كيميايي، كنسرت ذوالفنون در نياوران، گفتگوي اختصاصي ابراهيم حاتمي‌كيا، نشست نقد و بررسي فيلم "سه زن"، نمايش دستنوشته‌هاي بهرام بيضايي در موزه سينما و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با مسعود جاهد نوازنده ني و آهنگساز و اخبار كوتاه. گزارش نشست نقد و بررسي فيلم "سه زن"، نوشته‌هاي بهرام بيضايي در موزه سينما، انتشار فهرست بازيگران فيلم "شاهزاده ايراني"، فيلم "444 روز" در جشنواره مستند آمستردام و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"كارگزاران" در صفحه موسيقي مي‌پردازد به گفتگو با سالار عقيلي خواننده اركستر موسيقي ملي، گزارشي از تمرين گروه قمر و نوستالژي معاصر. نگراني‌هاي منيژه حكمت، گزارش فروش آخر هفته سينماي جهان، گفتگوي اختصاصي ابراهيم حاتمي‌كيا، حرف‌هاي مدير مركز هنرهاي نمايشي، دستنوشته‌هاي بيضايي در موزه سينما، ميراث ملي شدن تماشاخانه سنگلج و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 122]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن