تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815391860




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه قدس// رسانه هاي صهيونيستي و سوء استفاده تبليغاتي از بيماري كودك ايراني// خاتمي: قيم نمي خواهم// خاطرات كرباسچي از اولين روز اوين// نماينده اي كه با موتورسيكلت رفت و آمد مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه قدس// رسانه هاي صهيونيستي و سوء استفاده تبليغاتي از بيماري كودك ايراني// خاتمي: قيم نمي خواهم// خاطرات كرباسچي از اولين روز اوين// نماينده اي كه با موتورسيكلت رفت و آمد مي كند
خبرگزاري آريا- قدس در شماره امروز خود (23 مهر)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

توقيف يك فروند كشتي حاملسوخت قاچاق

ايرنا- يك منبع آگاه از توقيف يك فروند كشتي حامل سوخت (نفت گاز) قاچاق در اطراف جزيره سيرك خبر داد.

وي روز دوشنبه گفت كه اين كشتي به نام «درگاهان» در حوالي سيرك، به خريد سوخت از لنجهاي صيادي و برخي يدك كشها اقدام مي كرده است.اين منبع آگاه گفت: كشتي هنگام توقيف، حامل 90 هزار ليتر نفت گاز قاچاق بوده است.

رسانه هاي صهيونيستي و سوء استفاده تبليغاتي از بيماري كودك ايراني

آريا - حضور بيمار سرطاني 13 ساله ايراني كه گويا از طريق تركيه براي درمان به سرزمينهاي اشغالي رفته است، توجه رسانه هاي دنيا را به خود جلب كرده است.اين پسربچه كه تومور مغزي دارد، پس از معاينه در تركيه به همراه خانواده به اسرائيل اعزام شده است.خبرگزاريهاي فرصت طلب صهيونيستي اكنون موجي از تبليغات را در مورد اين سفر به راه انداخته اند.

خاطرات كرباسچي از اولين روز اوين

برنا- شهردار اسبق تهران، خاطرات اولين روز از اقامت در زندان اوين را منتشر كرد.غلامحسين كرباسچي، عضو حزب كارگزاران در اين خاطرات متصدي مغازه هاي زندان را رفيق دوست بيان مي كند و مي گويد: اقتصاد زندان دست بچه هاي مؤتلفه است و مغازه ها به رياست آقاي رفيق دوست! اين را خود زندانيان مي گويند. ساعت 30/7 هواخوري تمام شد و به اتاق رفتيم، ساعت 30/8 نماز جماعت خوانديم و ساعت 9 شام خورديم. با سفارش آقاي شهرام و آقاي خزائي و رفيق دوست، كباب از رستوران آوردند و تخم مرغ و سيب زميني بند ماند...

خاتمي: قيم نمي خواهم

شبكه خبر دانشجو- سيد محمد خاتمي در حاشيه همايش بين المللي «دين در دنياي جديد»، در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به اين پرسش كه نامزدي تان را كي اعلام مي كنيد، گفت: بنا نيست اعلام كنيم.رئيس جمهور سابق كشورمان در خصوص زمان اعلام نامزدي خود در انتخابات رياست جمهوري دهم، گفت: نيازي به قيم ندارم و آمدن يا نيامدنم را خودم اعلام مي كنم.وي در پاسخ به اين پرسش كه موسوي لاري گفته است، «خاتمي تا پايان پاييز درباره آمدن يا نيامدنش اظهارنظر مي كند»، گفت: آقاي موسوي لاري حتماً بر ما ولايت دارند كه از طرف ما حرف زده اند.خاتمي افزود: اگر بنا باشد اعلام كنم، خودم مي توانم و نيازي به اعلام ديگران نيست.وي درباره نامزدي كروبي هم گفت: آقاي كروبي، رئيس ما هستند.

«لري كينگ» در راه ايران

البرز- «لري كينگ»، مجري كهنه كار شبكه خبري «سي ان ان» به ايران سفر مي كند.لري كينگ قرار است پس از برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا در 14 آبان و بعد از فروكش كردن تنور داغ انتخابات در آن كشور به ايران بيايد تا برنامه هاي ويژه اي در باره انتخابات ايران بسازد.گفته مي شود، لري كينگ قصد دارد گفتگوهايي را با نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ايران در سال آينده ضبط كند. همچنين او قصد دارد براي اولين بار در تاريخ مبارزات انتخابات ايران، همه كانديداها را در يك استوديو گرد هم آورده و از آنان پرسشهاي مشتركي بپرسد.هنوز هيچ مقام رسمي در وزارت ارشاد خبر آمدن، تاريخ سفر احتمالي و يا حتي درخواست او براي رواديد حضور در كشور را تأييد نكرده است.

مسافر جاده پاستور، بلوار كشاورز، نيويورك

البرز- محمد پارياب، معاون پيشين سخنگوي دولت كه دبير شوراي عالي اطلاع رساني نيز بود، بزودي به عنوان رئيس دفتر خبرگزاري جمهوري اسلامي در نيويورك معارفه مي شود.پارياب، پيش از اين از سوي الهام به عنوان جانشين سخنگو و دبير شوراي عالي اطلاع رساني دولت منصوب شد و پس از بروز آنچه از آن به عنوان اختلاف ياد مي شد، به تأمين اجتماعي رفته و با راه اندازي مؤسسه «آتيه»، روزنامه خورشيد را روانه گيشه ها كرد.اما پس از استعفاي چند روز پيش وي از هيأت مديره مؤسسه فرهنگي و هنري «آهنگ آتيه»، مذاكراتي با وي در خصوص پذيرش مسؤوليت دفتر خبرگزاري ايرنا در نيويورك انجام شده است.گفته مي شود، وي هفته آينده به عنوان نماينده اين خبرگزاري در نيويورك معارفه مي شود.

هشدار ارگان سپاه درباره تحركات هوشنگ امير احمدي

شهاب نيوز- هفته نامه «صبح صادق» ارگان رسمي سپاه پاسداران در تازه ترين شماره خود كه ديروز منتشر شد، تلاشهاي هوشنگ اميراحمدي و صدور مجوز آمريكا براي فعاليت شوراي آمريكاييان و ايرانيان در ايران را «هموار كردن مسير براي فعاليت ناتوي سياسي فرهنگي» خواند و نسبت به آن هشدار داد.

جشنواره زيبايي و تندرستي پلمب شد

فارس- جشنواره زيبايي و تندرستي كه در آن، عكس نامناسب زنان و دختران ايراني در قالب آلبوم و مدل در معرض ديد مردم قرار گرفته بود، پلمب شد.

پيگيري ضرب و شتم طلاب حوزه علميه تهران

رسا- حجةالاسلام كرباسي، مدير جامعه اميرالمؤمنين(ع) و چهار نفر از طلاب، بازداشت و مورد ضرب و شتم و بازجويي دو ساعته قرار گرفتند و با اخذ تعهد اجباري آزاد شدند.دبير مجمع مديران مدارس علميه تهران نيز با محكوم كردن بازداشت و ضرب و شتم شماري از طلاب حوزه علميه تهران، خواستار پيگيري مسؤولان شد.

نماينده اي كه در سوئيت 50 متري زندگي مي كند

فارس- يكي از نمايندگان مجلس هشتم در يك سوئيت 50 متري ساكن شده است.به گزارش فارس، مرتضي آقاتهراني از نمايندگان تهران كه در قم ساكن بود، پس از رأي آوردن از حوزه انتخابيه تهران در انتخابات مجلس هشتم، در يك سوئيت 50 متري در يكي از ساختمانهاي ستاد راهيان نور در تهران ساكن شد.در حالي كه اين روزها بحث دريافت مبلغ 100 ميليون توماني توسط برخي از نمايندگان مطرح شده و عده اي نيز اين مبلغ را لازمه تهيه امكانات براي خود مي دانند، وي چهار عضو ديگر خانواده خود را نيز در همين سوئيت ساكن كرده است.گفته مي شود اين نماينده از دريافت مبلغ 100 ميليون توماني نيز پرهيز كرده است.

نماينده اي كه با موتورسيكلت رفت و آمد مي كند

فارس- يكي از نمايندگان استان يزد در مجلس با موتور ياماهاي مدل 65 تردد مي كند. وي كه 2 دوره نماينده مجلس است براي ديدار با مردم و بازديد از روستاها از يك موتور «ياماها 80» استفاده مي كند كه در سال 1372 آن را خريداري كرده است و در آن زمان نيز هشت سال از عمر اين موتور گذشته بود.وي كه حوزه انتخابيه اش 2 شهرستان را در بر مي گيرد، در شهر خود با همين موتورسيكلت تردد مي كند اما براي رفتن به شهر دوم حوزه انتخابيه اش كه حدود 80 كيلومتر فاصله دارد، با تاكسي و وسيله نقليه عمومي رفت وآمد مي كند.دفتر كار اين نماينده نيز توسط برخي از خيرين به صورت رايگان در اختيار وي گذاشته شده است و هزينه اي از اين بابت از مجلس دريافت نمي كند.در مجلس هشتم كه هر نماينده مي تواند يك محافظ و يك راننده را به مجلس معرفي كند، وي تاكنون كسي را معرفي نكرده است.اين نماينده تاكنون از مجلس وامي دريافت نكرده و با وجود آنكه مجلس هشتم اخيراً وام 100 ميليون توماني به نمايندگان داده است، اين وام را دريافت نكرده است.

خروج ياران «مهندس» از سايه

فردا- تشكل فكري سياسي چهره هاي نزديك به ميرحسين موسوي، آخرين نخست وزير ايران با خروج از سايه، فعاليت علني خود را آغاز كرد.ششمين مجمع عمومي عادي سالانه جمعيت «توحيد و تعاون» با حضور اكثريت اعضا برگزار شد. اين جمعيت كه اعضا و مسؤولان آن از نيروهاي نزديك به ميرحسين موسوي و سيدمحمد خاتمي هستند، بيش از پنج سال است كه مطالعات و تحقيقات فشرده نظري خود را در حوزه مسائل اجتماعي، اقتصادي و سياسي آغاز كرده اند.

احمدي مقدم جايگزين كردان نمي شود

شهاب نيوز- پيشتر در برخي محافل خبري، از پذيرش استعفاي علي كردان، وزير كشور و سرپرستي با حفظ سمت احمدي مقدم در اين وزارتخانه سخن گفته مي شد، اما رئيس مركز اطلاع رساني ستاد فرماندهي ناجا تأكيد كرد كه تاكنون با سردار احمدي مقدم درباره واگذاري سرپرستي وزارت كشور صحبتي نشده است.

واكنش هيأت اسلامي هنرمندان به ماجراي «گلشيفته فراهاني»

فارس- در پي انتقاد رسانه ها و محافل هنري كشور به حضور گلشيفته فراهاني در افتتاحيه فيلم هاليوودي «مجموعه دروغها»، پايگاه اطلاع رساني هيأت اسلامي هنرمندان مطلبي را منتشر كرد. در بخشي از اين مطلب آمده است: بحثهاي متفاوت روزهاي اخير در محافل هنري و رسانه اي درباره حواشي حضور اين بازيگر نوجوان سينماي ايران در آن فيلم هاليوودي، ضرورت موضع گيري شفاف و عاجل مسؤولان سينمايي و وزارت ارشاد نسبت به اين بحث يعني ضوابط و قواعد حاكم بر حضور بازيگران سينماي ايران در فيلمهاي خارجي و اقتضائات عرفي، شرعي و قانوني حاكم بر آن را آشكار كرد. حال چرا مسؤولان فرهنگي و سينمايي نسبت به اين بحث كه هر روز در رسانه ها فراگيرتر مي شود سكوت كرده اند، جاي مبهم اين قضيه است!
 سه شنبه 23 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن