تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805551114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجوز انتشار 27 نشريه جديد صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: مجوز انتشار 27 نشريه جديد صادر شد
در اين جلسه با انتشار 2 روزنامه‌، 4 هفته‌نامه‌، 3 دو هفته‌نامه‌، 9 ماهنامه‌، يك دو ماهنامه، 6 فصلنامه و 2 دو فصلنامه موافقت شد.
مديركل مطبوعات و خبرگزاري‏هاي داخلي ارشاد گفت:‌ هيئت نظارت بر مطبوعات با انتشار 27 نشريه موافقت كرد.
به گزارش روابط عمومي معاونت امور مطبوعاتي و اطلاع رساني، محمد پرويزي بر‌اساس گزارش دبيرخانه هيئت نظارت بر مطبوعات اعلام كرد: در اين جلسه با انتشار 2 روزنامه‌، 4 هفته‌نامه‌، 3 دو هفته‌نامه‌، 9 ماهنامه‌، يك دو ماهنامه، 6 فصلنامه و 2 دو فصلنامه موافقت شد.
وي اظهار داشت: در اين جلسه روزنامه‌هاي «خراسان جنوبي» به صاحب امتيازي «مؤسسه فرهنگي هنري خراسان» و مدير مسئولي «كورش شجاعي بورآباد»‌، روزنامه «خراسان شمالي» به صاحب امتيازي «مؤسسه فرهنگي هنري خراسان» و مدير مسئولي «كوروش شجاعي بورآباد» مجوز انتشار گرفتند.
پرويزي ادامه داد: همچنين با انتشار هفته‌نامه‌هاي «امتداد سبز» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «اكبر سلطاني»، هفته‌نامه «صفير كوير» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «سيدمهدي هاشمي بهمن‌آباد»‌، هفته‌نامه «الف» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «محمدمهدي برادران خلخالي»‌ و هفته‌نامه «مهرآور» به صاحب امتيازي «ناصر محمدي كمال‌آبادي» و مدير مسئولي «حسين تقوي رشيدي‌زاده» موافقت شد.
وي افزود: در اين جلسه دوهفته‌نامه‌هاي «نداي بردسكن» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «رضا نوري»‌ و «نسيم قوچان» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «حبيب‌اله آسوده يدكي»‌ و دوهفته‌نامه «سپهر بردسير» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «محمدرضا شجاعي باغيني» مجوز انتشار گرفتند.
پرويزي تصريح كرد: همچنين هيئت نظارت برمطبوعات در اين جلسه با انتشار ماهنامه‌هاي «تاك توس» به صاحب امتيازي «حوزه هنري خراسان رضوي» و مدير مسئولي «سيدمحمدصادق مركبي»‌، ماهنامه «خورشيد طوس» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «سيده اشرف حسيني»‌، «بهار خراسان» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «مختار فرزادي»‌، «معلم» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «محمدحسين ملكي» و «چناران امروز» به صاحب امتيازي «شهرداري چناران» و مدير مسئولي «علي اصغر عليزاده» موافقت كرد.
وي ادامه داد: ماهنامه‌هاي «ستاره دانايي» به صاحب امتيازي «ايرج يزدان بخش» و مدير مسئولي «پرويز فرشاد»، «قصرنامه» به صاحب امتيازي «شركت هتل بين‌المللي قصر خراسان» و مدير مسئولي «عليرضا سزاوار»‌، «سيماي ايثار» به صاحب امتيازي «مؤسسه خيريه فرهنگي و اجتماعي رهروان فضيلت (جويني‌ها و جغتائي‌ها)» و مدير مسئولي «غلامرضا خالصي»‌، «اقبال خراسان» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «مرتضي صادقي» و دوماهنامه «ساختمان سبز» به صاحب امتيازي و مدير مسئولي «غلامرضا موسايي‌پور» نيز در اين جلسه مجوز انتشار گرفتند.
پرويزي افزود: هيئت نظارت بر مطبوعات با انتشار فصلنامه‌هاي «شميم نرجس» به صاحب امتيازي «مؤسسه علمي و تحقيقي مكتب نرجس» و مدير مسئولي«اكرم نصيري»، «پيك مرغداران خراسان» به صاحب امتيازي «اتحاديه شركتهاي تعاوني كشاورزي مرغداران خراسان» و مدير مسئولي «ساسان سروري»‌، «مجله دانشكده پرستاري و مامايي مشهد» به صاحب امتيازي «دانشگاه علوم پزشكي مشهد ـ دانشكده پرستاري و مامايي» و مدير مسئولي «عباس حيدري»‌، «هتل گستر» به صاحب امتيازي و مديرمسئولي «مهدي خورشيد سخنگوي»‌ و «پيام مهرورزان» به صاحب امتيازي «آسايشگاه معلولين ذهني اميرالمومنين(ع) سبزوار» و مدير مسئولي «حميد بلوكي» موافقت كرد.
وي ادامه داد: همچنين فصلنامه «فرهنگ و هنر خراسان رضوي» به صاحب امتيازي «اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان خراسان رضوي» و مدير مسئولي «حسين بهروان» و دو فصلنامه‌هاي «مطالعات زمين‌شناسي» به صاحب امتيازي «دانشگاه فردوسي مشهد» و مدير مسئولي «عليرضا عاشوري» و «توسعه و سرمايه» به صاحب امتيازي «دانشگاه شهيد باهنر كرمان» و مديرمسئولي «پورحيدري» در اين جلسه مجوز انتشار گرفتند.
پرويزي گفت: همچنين در اين جلسه با تغيير صاحب امتيازي نشريات «شارستان» به «شركت شارستان نشر»‌، «شهرزاد» به «مؤسسه شهرزاد قصه‌گوي كودك»‌، «كتاب ورزش» به «شركت هفت هنر سفيد»‌، «صنعت سوم» به «احمد مرادي»‌، «صبح ايرانيان» به «پرستو گلبوئي نژاد»‌، «دامپزشك» به «هادي خوشبخت»‌، «غذا و تغذيه» به «اكبر ملكي‌زاده»‌، «دنياي فوتبال» به «مجتبي صدوقي»‌ موافقت و نيز با تغيير مدير مسئولي نشريات «مهندسي ترافيك» به «محمود صفارزاده»، «همشهري» به «علي اصغر محكي»‌، «توسعه و سياست اجتماعي» به «حجت‌اله ايوبي» ، «طلوع سبز» به «سيدمحمدصادق سهروردي»‌، «خبر» به «رضا مقدسي»‌، «گسترش صنعت» به «غلامحسين اسلامي فرد» موافقت شد.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن