تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه براى زنده كردن حق يك مسلمان، شهادت حقّ بدهد، روز قيامت در حالى آورده مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوول گروگانگيري پاسگاه شمسر سراوان و شماري از همدستانش به هلاكت رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مسوول گروگانگيري پاسگاه شمسر سراوان و شماري از همدستانش به هلاكت رسيدند
داخلي. اجتماعي. انتظامي.

فرمانده قرارگاه عملياتي رسول اكرم (ص) گفت: مسوول عمليات گروگانگيري پاسگاه "شمسر" شهرستان سراوان و شماري از همدستانش در شرق كشور به هلاكت رسيدند.

سردار سرتيپ پاسدار "بهرام نوروزي" روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا بيان كرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) و نيروهاي قرارگاه عملياتي فتح سيستان و بلوچستان با اقدامهاي اطلاعاتي و عملياتي هماهنگ يك گروه اشرار تروريستي را منهدم كردند.

وي افزود: نيروهاي يادشده با اطلاع از ورود اعضا يك باند تروريستي كه در آن سوي مرز خود را براي خرابكاري آماده كرده و وارد كشور شده بودند، در ارتفاعات عمومي "پير سوران" زاهدان با آنان درگير و پيش از هر گونه اقدام خرابكارانه‌اي، آن را منهدم كردند.

فرمانده قرارگاه عملياتي حضرت رسول اكرم (ص) گفت: با بررسيهاي به عمل آمده سركرده اين گروه تروريستي كه مسووليت عمليات گروگانگيري و شهادت كاركنان پاسگاه شمسر سراوان و چندين فقره گروگانگيري در استانهاي سيستان و بلوچستان و كرمان را عهده دار بود، به هلاكت رسيد.

وي افزود: اين شرور معروف اين بار نيز قصد داشت اقدامهاي خرابكارانه و گروگانگيري در داخل كشور بويژه سيستان و بلوچستان انجام دهد كه با اقدام به موقع دلاور مردان قرارگاه عملياتي فتح و سربازان گمنام امام زمان(عج) به هلاكت رسيد.

سردار نوروزي بيان كرد: اين درگيري كه در ‪ ۲۴‬ساعت گذشته به وقوع پيوست ‪ ۱۰‬نفر از اعضاي اصلي اين گروهك كشته و زخمي شدند و مقادير قابل توجهي سلاح، مهمات، تجهيزات و خودرو از آنان كشف و ضبط شد.

وي يادآور شد: علاوه بر اين، در دو ماه گذشته چهار عمليات پاكسازي در ارتفاعات پيرسوران زاهدان انجام شد كه در اين عملياتها ‪ ۳۸‬نفر از اشرار و ناامن‌كنندگان جامعه كشته و زخمي و مقادير زيادي سلاح و مهمات و تجهيزات از آنان كشف و ضبط شد.

به گزارش ايرنا، اشرار مسلح وابسته به يك گروهك تروريستي ‪ ۲۴‬خرداد ماه گذشته با اقدامي غافلگيرانه و استفاده از تاريكي شب پاسگاه مرزي "شمسر" سراوان را خلع سلاح كرده و ‪ ۱۶‬ماموران آن را به گروگان بردند. ك/‪۳‬ ‪۶۵۹/۶۵۳‬
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن