تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819675795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين آمار معتادان در كشور؛يك ميليون و 200 هزار معتاد در كشور زندگي مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آخرين آمار معتادان در كشور؛يك ميليون و 200 هزار معتاد در كشور زندگي مي كنند
سمنان - خبرگزاري مهر: مديركل پيشگيري، درمان و بازپروري ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور گفت: يك ميليون و 200 هزار معتاد بر اساس آخرين آمار معتادان در كشور زندگي مي كنند.

سعيد صفاتيان ظهر امروز در حاشيه برگزاري كارگاه آموزشي بين المللي پيشگيري و درمان سوء مصرف مواد مخدر در گفتگو با خبرنگاران در مهدي شهر گفت: از اين تعداد پنج درصد آنها مصرف كننده موادمخدر صنعتي و توهم زا هستند.

به گفته وي، درمان معتادان پرخطر و تزريقي در اولويت كارهاي ستاد است و توسعه مراكز خصوصي درمان اعتياد از برنامه هاي ديگر ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

وي با بيان اينكه پيشگيري و درمان از مهمترين برنامه هاي امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر است، بيان داشت: نيمي از اعتبارات مبارزه با مواد مخدر نيز به امر پيشگيري و درمان اختصاص يافته است

صفاتيان با اشاره به رشد اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر نسبت به سال قبل گفت: بيش از 800 مركز درماني خصوصي در كشور فعال است كه در نظر داريم 250 مركز ديگر ايجاد شود.

مديركل پيشگيري، درمان و بازپروري ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور تصريح كرد: 35 ميليون نفر در جهان به مواد صنعتي و توهم زا اعتياد دارند كه در ايران برنامه هاي درماني توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي پيش بيني شده است.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن