تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805450103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خراسان جنوبي امن ترين استان است


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: خراسان جنوبي امن ترين استان است
چاوشان: استان خراسان جنوبي در زمينه ناامني و اختشاش امن ترين استان در كل كشور شناخته شده و رتبه اول كشوري را در اين خصوص به دست آورده است. فرمانده يگان ويژه پاسداران فرماندهي انتظامي استان با بيان اين مطلب به خبرنگار ما گفت: با درايت و مديريت مسئولان سياسي و نظامي و انتظامي استان، همچنين به خاطر فرهنگ بالاي مردم موضوع اختشاشات و اجتماعات غيرقانوني در استان نسبتا منفي بوده است كه اين خود يكي از شاخص هاي خوب خراسان جنوبي است كه با توجه به همجواري با ناامن ترين كشور يعني افغانستان در كل كشور جزو امن ترين استان ها شناخته شده است.

سرهنگ دوم علي عزيزي با بيان اين كه از سال گذشته تاكنون ۷هزارو۳۱۵نفر از افاغنه غيرمجاز را توانسته ايم از استان طرد كنيم، به شرح وظايف اين يگان پرداخت و گفت: عمده وظايف يگان ويژه كنترل بحران ها و ناآرامي هاي اجتماعي آشوب هاي خياباني تامين امنيت راهپيمايي بزرگ، جلوگيري از راهپيمايي غيرمجاز، مبارزه مستمر و قاطع با هر گونه خراب كاري و تروريسم، ماموريت نظم ورزشگاه هاي بزرگ و مسابقات مهم، عمليات هاي امدادي و كمك به آسيب ديدگان حوادث غيرمترقبه و پشتيباني و تقويت ساير واحدهاي نيروي انتظامي بنا به دستور يگان ويژه.

وي متذكر شد: يگان ويژه خراسان جنوبي نيز با توجه به اين وظايف تمام ماموريت هاي استان را پشتيباني كرده است.

وي افزود: يگان ويژه استان به منظور تقويت امنيت اجتماعي با فرماندهي انتظامي همكاري مي كند و حجم وسيعي از ماموريت ها را انجام داده و مي دهد از جمله برقراري امنيت در ديدارهاي مسئولان استان، توقيف موتورسيكلت هاي متخلف در راستاي طرح امنيت اجتماعي، مبارزه با كالاهاي قاچاق و مواد سوختي، برخورد با مظاهر علني فساد در تفرج گاه ها و تفريح گاه ها به عنوان پليس كوهستان، شركت در مراسم ملي و مذهبي به صورت گسترده و جمع آوري افاغنه و طرد آنان از مرزهاي استان.

وي با توضيح درباره واحد رهايي گروگان ادامه داد: وظيفه اصلي ما مقابله با گروگان گيري و تروريسم است كه خوشبختانه در استان كمتر شاهد چنين مواردي هستيم.

اين مقام در خصوص پليس كوهستان نيز گفت: از سال گذشته فعاليت ما در اين خصوص به طور گسترده انجام شده است كه بيشتر جنبه ارشادي داشته و در روزهاي آخر هفته و ايام تعطيل از ساعات اوليه روز تا نيمه شب يگان ما در تفرج گاه ها حضور دارند.

عزيزي در خصوص قاچاق كالا و سوخت افزود: بالغ بر ۳۰۰هزار ليتر سوخت در ۲سال گذشته گرفتيم و شايد بتوان گفت سال گذشته در طي ۲۴ساعت بالغ بر ۳۰ هزار ليتر سوخت قاچاق مي شد اما با اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت اين رقم به حداقل ممكن رسيده است. وي در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبني بر اين كه تاكنون چند مورد اختشاش در استان داشته ايم گفت: تنها يك مورد اختشاش داشتيم كه آن هم مربوط به آب شرب سربيشه بود كه بلافاصله حل شد و گاها تحصن هاي كوچك در محل استانداري داشتيم كه آن ها هم با درايت مسئولان حل شد.وي همچنين در خصوص ورود افاغنه به كشور و به كارگيري آن ها توسط هموطنان متذكر شد: با توجه به بيماري هاي خطرناكي كه اين افراد با خود وارد مي كنند، از به كارگيري اين افراد جدا خودداري كنند.

فرمانده يگان ويژه پاسداران فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي خواستار اطلاع رساني جامع تر در خصوص قاچاق سوخت شد و افزود: اگر عواقب اين معضل را همه بدانند و خساراتي كه به كشور و به تبع آن به خود مردم بر مي گردد را بدانند، اين كه قاچاق اين مواد سوختي باعث آتش گرفتن چند خودرو و سوختن چند نفر و حتي زن و بچه هاي بي گناه شده است را بدانند و اگر مشكل اشتغال به خصوص در روستاهاي فقير مرز نشين ما حل شود و ماموران نيز با جديت خيلي بيشتري كار را ادامه دهند، شايد اين مشكل به حداقل برسد.

وي هدف از برپايي اين نمايشگاه را نمايش تجهيزات و امكانات يگان ويژه با هدف آشنايي شهروندان با شرح وظايف و ماموريت هاي يگان ويژه عنوان كرد.
 دوشنبه 22 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2050]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن