تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805168117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پنج خبر از حوزه شهري تهران


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: پنج خبر از حوزه شهري تهران
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/21
تقاطع سه راه آزمايش به عنوان بزرگ ترين تقاطع غير همسطح كشور فردا با حضور شهردار تهران افتتاح مي شود .
به گزارش روابط عمومي شهرداري تهران تقاطع سه راه آزمايش در شرق تهران و انتهاي خيابان دماوند قرار دارد كه محل تلاقي دو محور آزاد راهي سرخه حصار و زين الدين و هم چنين محور بزرگراه تهران، آبعلي و دو محور جاده اي تلو و دماوند است.
تسهيل در تردد و كاهش بار ترافيكي شرق و شمال شرق تهران ، بهبود دسترسي به پايانه برون شهري شرق ، ارتباط با محورهاي شرقي و غربي آزاد راه و بزرگراه و جاده هاي سرخه حصار ، زين الدين ، آبعلي ، دماوند و تلو از اهداف اين طرح است .
اين تقاطع در محل تلاقي آزاد راه هاي تهران،آبعلي ، شهيد ياسيني ، شهيد زين الدين ، جاده لشكرك و خيابان دماوند قرار دارد و با افتتاح آن بار ترافيكي ورودي از شرق تهران در كم ترين زمان به سمت غرب و جنوب غرب و شمال تهران منتقل مي شود .
بر اين اساس ، تقاطع غير هم سطح سه راه آزمايش ، به جز محور زين الدين به دليل نبود رفع معارض ، همه بخش ها و پل ها ، بزرگراه ها و رمپ و لوپ هاي آن دوشنبه به بهره برداري مي رسد .
___________________________________________________
مدير عامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهرداري تهران با اعلام آغاز مرحله دوم طرح ناحيه اي مبارزه با موش در 80 محور اصلي تهران گفت : طرح ضربتي مبارزه با موش هر سه ماه يكبار در كنار عمليات عادي ، اجرا خواهد شد.
محمد حسن امراللهي با اشاره به موفقيت آميز بودن 70 درصدي مرحله اول اين طرح گفت : در مرحله دوم كه از 15 تا 26 مهر اجرا خواهد شد ، خيابان هاي ولي عصر ، شريعتي ، انقلاب ، رسالت ، جمهوري ، نواب و.. جزء محورهاي اصلي مبارزه با جانوران موذي قرار دارند.
وي همچنين از نصب 180 بنر و توزيع50 هزار بروشور اطلاع رساني ميان كسبه هاي مناطق ياد شده خبر داد و گفت : عمده ترين دليل افزايش جمعيت موش ، رعايت نكردن بهداشت و نظافت از سوي كسبه و به خصوص اغذيه فروشي هاست كه با توزيع اين بروشورها از آنها درخواست همكاري كرده ايم كه در اين صورت طرح موفق تر خواهد بود.
مدير عامل شركت ساماندهي صنايع و مشاغل در خصوص جمع آوري سگ هاي ولگرد نيز گفت :گروه هاي لازم براي جمع آوري سگ هاي ولگرد تهران به خصوص در مناطق 1، 4، 5، 18 ، 19 و 22 آماده شده است.
وي همچنين در خصوص زنده گيري گربه نيز گفت : مناطق 7 و 11 به عنوان پايلوت براي طرح زنده گيري گربه انتخاب شده اند ، همچنين طرح عقيم كردن گربه ها نيز در حال بررسي است.
_____________________________________________
مدير عامل سازمان مهندسي و عمران شهرداري تهران ، از افتتاح كامل ميدان رسالت و تقاطع هاي آن در آينده نزديك خبر داد .
مسعود نصر آزاداني ، گفت : عمليات اجرايي طرح ميدان رسالت در حال اجراست و تاخيري كه در افتتاح اين طرح به وجود آمد به دليل انتخاب پيمانكار توسط سازمان بود ودر حال حاضر اين طرح در مراحل پاياني خود قرار دارد .
وي افزود : وجود پست برق در ميدان نيز از دلايل ديگر تاخير در افتتاح اين طرح بود ، اما در حال حاضر همه جابه جايي ها درحال اتمام است و اين طرح به زودي به بهره برداري مي رسد .
نصر آزاداني درادامه اظهارداشت : ميدان اصلي و خط جنوبي مسير به بهره برداري رسيده و خط شمالي نيز در حال جدول گذاري و توزيع آسفالت است كه براي اين كار نيز بايد جابه جايي ترافيك در منطقه صورت مي گرفت تا امكان امتداد مسير در شرق و غرب ميدان وجود داشته باشد كه با هماهنگي با راهنمايي و رانندگي اين كار انجام شده و مسير در حال تكميل است .
__________________________________________________

مدير عامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران ، گفت: در اوايل آبان دوربين هاي ثبت تخلفات در بزرگراه صياد شيرازي نصب مي شود و خودورهايي كه سرعت بيش از حد مجاز دارند شناسايي و جريمه خواهند شد.
بهروزافزود : 8 دوربين ثبت تخلفات بزرگراه صياد شيرازي را تحت پوشش قرار خواهد داد و تخلفات رانندگان با تلاش ماموران راهنمايي و رانندگي تشخيص، ثبت و بلافاصله در سامانه اجرائيات وارد مي شود.
وي با اشاره اينكه در كمتر از 48 ساعت پرينت تخلفات ثبت شده در تهران و كمتر از 72ساعت در شهرستان ها به در منازل متخلفان ارسال مي شود ، افزود : ثبت تخلفات از طريق اين سامانه به صورت 24 ساعته صورت مي گيرد و امكان ثبت سبقت از راست نيز با اين سامانه وجود دارد.
مدير عامل شركت كنترل ترافيك شهرداري تهران با بيان اينكه تا پايان سال شش بزرگراه ديگر نيز به دوربين هاي ثبت تخلفات مجهز خواهند شد گفت: بزرگراه هاي يادگار امام(ره)، امام علي (ع)، شهيد بابايي، شهيد حكيم، چمران و تهران كرج بزرگراه هايي هستند كه پس از بزرگراه نيايش و صياد شيرازي از طريق دوربين هاي ثبت تخلفات تحت كنترل قرار خواهند گرفت.
بهروز خاطر نشان كرد: در حال حاضر بزرگراه نيايش با 12 دوربين ثبت تخلفات نصب تحت نظارت و كنترل قرار دارد و با توجه به تعداد دوربين ها و دقت و سرعت احتمال ثبت نشدن تخلف در اين بزرگراه به كمتر از ده درصد رسيده است.
_________________________________________________________

با هدف كاهش ترافيك درون شهري و افزايش خدمات به شهروندان، احداث دو پايانه جديد مسافربري در شرق و جنوب پايتخت در دستور كار مديريت شهري تهران قرار گرفت.
مدير عامل سازمان پايانه هاي مسافربري و پارك سوارهاي شهرداري تهران با اعلام اين مطلب گفت: احداث پايانه30 هكتاري در شرق تهران با زيربناي 200 هزار متر مربع در اولويت برنامه هاي اين سازمان قرار دارد.
ولي ا... آذروش افزود: اين پايانه در تقاطع 9 بزرگراه وآزادراه و در نقطه تلاقي معابر شرياني درون شهري و برون شهري واقع شده است.
وي با اشاره به اين كه پايانه شرق در ابتداي جاده دماوند قرار گرفته و ايستگاه مبداء متروي شرق تهران محسوب مي شود، اضافه كرد: وجود ايستگاه جزيره اي مترو و پارك سوار اتوبوسراني در داخل اين پايانه اين امكان را به مسافران مي دهد كه دسترسي آسان به اين مكان داشته باشند.
مدير عامل سازمان پايانه هاي شهرداري تهران ميزان استفاده روزانه از پايانه شرق را 120 و سقف اين ميزان را 240 هزار نفر در روز پيش بيني كرد و يادآور شد: با بهره برداري از اين پايانه از تردد روزانه چهار هزار دستگاه اتوبوس به داخل شهر كاسته مي شود.
آذروش ساخت سه باب هتل دو، سه و چهار ستاره، سالن سينما، غرفه هاي محصولات فرهنگي و هنري و فروشگاه هاي مختلف را از جمله امكانات پايانه شرق بر شمرد و تصريح كرد: در اين پايانه فضايي به منظور پرواز و فرود بالگرد در حوادث و سوانح احتمالي در نظر گرفته شده است.
وي احداث پايانه 32/5 هكتاري در جنوب تهران را از ديگرطرح هاي اولويت دار سازمان پايانه هاي شهرداري تهران اعلام كرد و گفت: اين پايانه در محل اتصال جاده ساوه با بزرگراه هاي آيت ا... سعيدي و آزادگان ساخته خواهد شد. مدير عامل سازمان پايانه هاي شهرداري تهران با بيان اين كه ساخت تاسيسات مقاوم مربوط به مديريت بحران، تعميرگاه هاي سبك و سنگين، پمپ هاي بنزين و گازوييل همراه با ديگر امكانات رفاهي از تسهيلات پايانه شرق به شمار مي آيد، اضافه كرد: اسلام شهر، شهر جديد پرند، چهاردانگه و شهر آفتاب از جمله نقاط تحت پوشش اين پايانه اند.
وي در پايان احداث پايانه هاي نيمه متمركز به منظور سوار و پياده كردن مسافر در نقاط مختلف شهر را يكي از سياست هاي اصولي سازمان پايانه هاي مسافربري بيان كرد و گفت: به اين منظور ساخت 15 پايانه نيمه متمركز كه تاثير قابل توجهي در ساماندهي ترافيك درون شهري دارند، پيش بيني شده است.
كد: 0001/10107
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 150]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن