تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816781555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - فيلم ضبط شده كارآگاهان پليس آخرين راه فرار سارقان را بست


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: حوادث - فيلم ضبط شده كارآگاهان پليس آخرين راه فرار سارقان را بست
حوادث - فيلم ضبط شده كارآگاهان پليس آخرين راه فرار سارقان را بست

فيلم ضبط شده توسط دوربين تلفن همراه يكي از شهروندان قم كه صحنه سرقت جواهرآلات كودكي خردسال را در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي گذاشت در كنار سلسله عمليات گسترده كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت به دستگيري چهار عضو يك باند سرقت طلاجات كودكان شد.
به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي كشور با توجه به حساسيت شهروندان درباره فعاليت سارقاني كه به طمع سرقت جواهرات كودكان جان آنها را به خطر مي‌اندازند، كارآگاهان پليس آگاهي قم چندي قبل با يك اقدام ضربتي يكي از باندهاي بزرگ را در اين زمينه متلاشي كردند و با انجام تحقيقات فراوان و انجام مراقبت‌هاي ويژه و نامحسوس روي مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌اي متوجه شدند فردي به نام علي به همراه همدستانش در وقوع چندين فقره سرقت طلاجات كودكان كه در مدت زمان كوتاهي به پليس آگاهي گزارش شده است دست داشته است، به همين دليل بلافاصله عمليات براي شناسايي و دستگيري متهمان آغاز و با توجه به اينكه دستگيري يكي از اعضا مي‌توانست باقي مجرمان را فراري دهد، كارآگاهان در ابتدا با پيگيري فراوان موفق به شناسايي هويت سارقان شدند. در تحقيقات مشخص شد متهم اصلي در كنار همسر، خواهر و شوهرخواهر خود با تشكيل باند و با كمك يكي از مالخران سابقه‌دار قم اقدام به سرقت و فروش اموال مسروقه مي‌كند.
بدين ترتيب بعد از شناسايي هويت متهمان، كارآگاهان پليس با دقت فراوان محل‌هاي رفت‌وآمد و پاتوق‌هاي آنها را تحت نظر گرفتند اما پس از چند روز متوجه شدند افراد باند براي فرار از دست پليس، بيشتر در شهرهاي كاشان و ساوه سكونت داشته و تنها براي انجام سرقت به قم مراجعت مي‌كنند. با دريافت اين اطلاعات كارآگاهان پليس كه در كمين حضور سارقان نشسته بودند يكي از مخفيگاه‌هاي متهمان را تحت كنترل نامحسوس قرار دادند تا اينكه يكي از متهمان كه خواهر متهم اصلي بود دستگير شد.
فيلم تلفن همراه، شوك بزرگ به سارق
اين متهم سابقه‌دار كه در جريان بازجويي‌هاي اوليه منكر هرگونه اتهامي شد و گمان مي‌كرد همدستانش در محل امني به سر مي‌برند اما چند روز قبل از شروع تحقيقات پليس براي شناسايي اعضاي باند سرقت، يكي از شهروندان استان قم با مراجعه به پليس آگاهي عنوان كرد در حين عبور از خيابان متوجه سرقت طلاجات كودكي خردسال توسط زني جوان شد و وي ضمن دويدن به سوي آنها براي كمك به كودك، با تلفن همراه خود از اين صحنه فيلمبرداري كرد كه در قسمتي از آن صورت سارق به‌طور كامل پيدا بود. با اين مدرك غيرقابل انكار زن جوان سرانجام لب به اعتراف باز كرد و پس از معرفي خريدار اموال مسروقه به ده‌ها فقره با كمك اعضاي خانواده‌اش اعتراف كرد.
كمين براي دستگيري سردسته باند
پس از دستگيري اولين متهم و خريدار اموال مسروقه تلاش براي به دام انداختن سردسته باند با جديت دنبال و كارآگاهان پليس موفق شدند با پيگيري فراوان شماره خودرو متهم فراري را به دست آورند.
مشخصات اين خودرو براي توقيف در سيستم مخصوص پليس آگاهي ثبت شد و در نهايت با تجسس فراوان مشخص شد كه متهم به همراه همسر خود وارد قم شده است و بدون اطلاع از دستگيري خواهرش قصد ادامه سرقت‌ها را دارد. بنابراين مجددا پاتوق‌هاي رفت‌وآمد اين سارق بدون اينكه او كوچك‌ترين بويي از حضور پليس برده باشد تحت كنترل شديد قرار گرفت و در نهايت سردسته باند و همسرش در يكي از اين محله‌ها در كمين كارآگاهان پليس گرفتار شدند و پس از چند دقيقه فرار بي‌حاصل در خيابان‌هاي اطراف به دام افتادند.
با دستگيري اين متهمان آنها نيز در برابر شواهد پليس به ناچار به ده‌ها فقره سرقت طلاجات كودكان و دو فقره سرقت مغازه اعتراف كردند و در نهايت هر چهار متهم با صدور قرار روانه زندان شدند.
 يکشنبه 21 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن