تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816280141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده گرمي در مجلس: فرهنگ كشور از تعدد متولي رنج مي‌برد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده گرمي در مجلس: فرهنگ كشور از تعدد متولي رنج مي‌برد
خبرگزاري فارس: نماينده مردم گرمي در مجلس شوراي اسلامي گفت: بزرگ‌ترين مشكل حوزه فرهنگ كشور تعدد متولي است كه ماهيت و فعاليت اين حوزه را به شدت آسيب‌پذير كرده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، ولي اسماعيلي شامگاه امروز در آيين معارفه مدير كل جديد فرهنگ ارشاد اسلامي اردبيل، افزود: با وجود تلاش دولت نهم در افزايش اعتبار بخش فرهنگ و سپردن كار به انسان‌هاي كاردان و با كفايت اما همچنان اين حوزه به دليل داشتن متوليان متعدد جزيره‌گونه اداره مي‌شود و اين به صلاح كشور نيست.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس به مسئوليت سنگين فرهنگ و ارشاد اسلامي اشاره كرد و گفت: هر سه كلمه اين مجموعه بار معنايي سنگيني دارند كه مسئوليت مديران و اهالي اين مجموعه را سنگين‌تر مي‌كند.
وي استحاله فرهنگي غرب را يادآور شد و گفت: هم‌اكنون استكبار جهاني فرهنگ و تمدن ما را به شدت مورد هجمه قرار داده است و تنها راه برون‌ رفت آن اتكا به فرهنگ اصيل و نگاه به باورهاي جوانان است.
اسماعيلي با برشمردن اهداف دشمن در تهاجم فرهنگي، تصريح كرد: دشمنان ما در تلاش هستند ضمن دين‌گريزي و منزوي كردن روحانيت، تحقير فرهنگي، انديشه سكولار و بي‌هويتي را به جوانان ما القا كنند و نسل جوان ما را با فرهنگ منحط خود در غفلت ببرند.
وي با تاكيد بر برنامه‌ريزي و اختصاص اعتبار لازم براي مقابله با شبيخون فرهنگي اظهار داشت: متاسفانه با روي كار آمدن وزراي سابق فرهنگ و ارشاد كه به باور مردم و نظام اعتقاد نداشتند ضربه مهلكي به پيكره فرهنگ ما وارد شد كه در اين سه سال هنوز تاوان آن بي‌توجهي‌ها را دولت نهم پس مي‌دهد.
اسماعيلي گفت: مسئولان قبلي با پرداختن به امور كم‌ اهميت، حوزه فرهنگ را به سياست آلوده كردند كه نتيجه‌ آن توليد فيلم‌هاي مبتذل، ترجمه و نوشتن كتاب‌هاي پوچ‌گرايانه و ابتذال فرهنگي بوده است.
وي به اقدامات كميسيون فرهنگي مجلس در برطرف كردن نقيصه‌ اين بخش اشاره كرد و گفت: براي مقابله با اين تهاجم فرهنگي برنامه‌ مدوني طراحي شده تا با بسترسازي مناسب اين حوزه در ريل درست قرار گيرد.
نماينده‌ گرمي در ادامه تصريح كرد: علت روي آوردن جوانان ما به برخي آموزه‌هاي غربي بي‌توجهي ما به گسترش فرهنگ اسلامي بوده و غرب با انديشه‌ ايسم‌ها مي‌خواهد هويت ما را سست نشان دهد كه راه مقابله با آن لشكركشي و جنگ افروزي نيست بلكه توجه به انديشه ناب اسلامي است.
وي خاطر نشان كرد: متاسفانه در حوزه‌هاي متعدد فرهنگ و ارشاد نظير شعر، فيلم و داستان زنگ خطر از مدت‌ها پيش به صدا درآمده و ما انتظار داريم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با دقت در صدور مجوز براي كتاب و مطبوعات خوراك تبليغاني به دست دشمنان ندهد.
نماينده گرمي در پايان بر توسعه كمي و كيفي حوزه فرهنگ در مناطق مرزي، توزيع عادلانه اعتبارات، افزايش سرانه كتاب، تيزبيني در صدور مجوز نشريات محلي و جلوگيري از چاپ نشريات قوم‌گرا تاكيد كرد.
انتهاي پيام/ك
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن