تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817094474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان كرمانشاه: مهارت‌هاي كارآفريني به عنوان ابزار فكري و دانش تكميلي بايد توسعه يابد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان كرمانشاه: مهارت‌هاي كارآفريني به عنوان ابزار فكري و دانش تكميلي بايد توسعه يابد
خبرگزاري فارس: سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان كرمانشاه گفت: مهارت‌هاي كارآفريني به عنوان ابزار فكري و دانش تكميلي بايد توسعه جدي يابد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، عبدالعلي يوسفي امروز در مراسم افتتاحيه كارگاه آموزشي مهارت كسب و كار كه در پژوهش سراي دانش آموزي كرمانشاه برگزارشد افزود: با توجه به اينكه 75 درصد فارغ التحصيلان فاقد مهارت لازم هستند، آموزش مهارت‌ها در دانشگاه‌ها يا آموزشگاه‌ها ضروري است.
وي ادامه داد: بازاركار نياز به مدرك ندارد بلكه به تخصص و تجربه و مهارت نياز دارد و اين مسئوليت بر عهده دانشگاه هاست كه متاسفانه تاكنون در اين حوزه درست عمل نكرده‌اند.
يوسفي تصريح كرد: با برنامه ريزي درست و فعاليت نيروهاي دانشگاهي در بحث كارآفريني مي‌توانيم ادعا كنيم در آينده شاهد اشتغال پايدار خواهيم بود.
سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي در ادامه گفت: بعد از كسب مهارت‌هاي كارآفريني، سرمايه گذاري مهم‌ترين مبحث در ايجاد اشتغال است كه دولت نهم در قالب بنگاه‌هاي اقتصادي زودبازده تسهيلات لازم را به افراد ذي‌ربط ارائه مي‌دهد.
يوسفي افزود: تاكنون 11 هزار ميليارد ريال اعتبار در قالب بنگاه‌هاي زودبازده اقتصادي به استان كرمانشاه اختصاص يافته كه 35 هزار طرح از آن عملياتي و تا امروز براي 57 هزار نفر شغل ايجاد شده است.
وي ادامه داد: از 35 هزار طرح عملياتي شده 25 هزار طرح آن به بهره برداري رسيده و امسال براي ادامه طرح بنگاه هاي زودبازده اقتصادي 255 ميليارد تومان بودجه در نظر گرفته شده كه 80 درصد آن در بخش كشاورزي هزينه مي شود.
رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي و منابع طبيعي استان نيز در اين مراسم گفت: در حال حاضر استان كرمانشاه يكي از قطب‌هاي كشاورزي كشور است و دولت براي توسعه اين بخش سرمايه فراوان اختصاص داده كه نياز به اجراي طرح‌هاي نوين و كارآمد دارد.
رستمي افزود: فارغ التحصيلان رشته‌هاي كشاورزي بايد با فراگيري علوم نوين از جمله مهارت‌هاي كسب و كار، بايد استان را براي توسعه بخش كشاورزي ياري دهند.
وي ادامه داد: متاسفانه نوع آموزش‌ها در دانشگاه‌ها در كشور متناسب با عمليات توليد نيست و اين مهم‌ترين مانع براي ايجاد اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي است.
رستمي تصريح كرد: سازمان نظام مهندسي كشاورزي به عنوان متولي امر سرمايه گذاري در بخش كشاورزي به دنبال جذب نيروهاي متخصص است كه بتوانند با استفاده از آنها از فرصت‌ها و تسهيلات موجود بهره بهينه را ببرد.
رئيس سازمان نظام مهندسي كشاورزي در ادامه گفت: اخيراً در سطح كشور سازمان جهاد كشاورزي اراضي مرغوب فراواني براي ايجاد مجتمع هاي گلخانه‌اي خريداري كرده كه بايد از اين فرصت استفاده كنيم.
رستمي افزود: در استان كرمانشاه 110 هكتار مجتمع گلخانه‌اي راه اندازي خواهد شد كه براي 570 نفر شغل ايجاد مي كند.
وي ادامه داد: در حال حاضر هزار هكتار از اين اراضي براي راه اندازي مجتمع‌هاي گلخانه‌اي در دست اجرا هستند.
رئيس هيئت مديره شركت مشاوره و توسعه كارآفريني آگين باختر نيز در اين مراسم گفت: هدف از برگزاري اين دوره ها شناساندن فرصت‌ها و تبديل ايده‌ها به طرح و آموزش مهارت‌هاي كسب و كار است.
محمد مهدي معيني افزود: اين دوره از امروز به مدت 12 روز ادامه دارد كه از اساتيد مجرب براي آموزش اين دوره‌ها به فارغ التحصيلان كشاورزي استفاده مي‌شود.
وي ادامه داد: از آنجايي كه ايجاد اشتغال نيازمند داشتن مهارت لازم براي انجام آن كار است بنابراين آموزش اين مهارت‌ها بسيار ضروري است.
معيني در پايان گفت: فارغ التحصيلان بعد از گذراندن اين دوره‌ها گواهينامه مهارت دريافت مي‌كنند و اين گواهينامه مي تواند برگ عبوري براي استفاده از تسهيلات باشد.
انتهاي پيام/ب
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن