تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820833731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميرتاج‌الديني خواستار شد: احداث نمايشگاه دائمي كتاب و محصولات فرهنگي در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ميرتاج‌الديني خواستار شد: احداث نمايشگاه دائمي كتاب و محصولات فرهنگي در تبريز
خبرگزاري فارس: نماينده مردم تبريز در مجلس گفت:نمايشگاه دائمي كتاب و محصولات فرهنگي براي توسعه بيشتر فرهنگ، هنر، نشر كتاب و ترويج كتابخواني در تبريز ايجاد شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، سيد محمدرضا ميرتاج‌الديني ظهر امروز در حاشيه بازديد از نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز در گفتگو با خبرنگاران گفت: كتاب و كتابخواني مختص زمان خاصي نيست و فرهنگ كتابخواني در جامعه بايد در طول سال هم ترويج داده شود.
وي با تقدير از برگزار كنندگان نمايشگاه كتاب تبريز اظهار داشت: اين نمايشگاه رخداد فرهنگي بزرگ كشور است و مسئولان اجرايي به خصوص متوليان ديگر فرهنگي استان، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي را بيشتر حمايت كنند.
تاج‌الديني با اشاره به محدوديت مكان در برگزاري نمايشگاه امسال خاطر نشان كرد: فضاي موجود براي برگزاري نمايشگاه بين‌المللي مناسب نبوده و براي سال‌هاي آينده مكان بهتري درنظر گرفته شود.
وي تاكيد كرد: زمان برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب تبريز را بايد اداره كل فرهنگ و ارشاد تعيين كند و بر اين اساس محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي در اختيار اين اداره قرار گيرد.
تاج‌الديني اضافه كرد: برگزاري نمايشگاه كتاب تبريز در سال‌هاي آينده تا اتمام محل دائم نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي ادامه يايد.
عضو هيئت رئيسه مجلس شوراي اسلامي گفت: برگزاري نمايشگاه مطبوعات نيز در كنار نمايشگاه كتاب و محصولات فرهنگي ياد شده بسيار مناسب است.
وي يادآور شد: ساعت مطالعه در جامعه در حال افزايش است و ايجاد نمايشگاه‌هاي دائم فرهنگي در پيشبرد اين روند بسيار موثر مي‌باشد.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن