تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816732332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روى تابلو


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: روى تابلو
واگذارى سهام صادراتى به «فاندها»
معاون وزير بازرگانى از خريد و فروش سهام صادركنندگان در صندوق هاى سرمايه گذارى غيردولتى خبر داد. به گزارش فارس، مهدى غضنفرى در خصوص نحوه عرضه جوايز صادراتى به صورت سهام گفت: سهام فولاد مباركه سهامى نيست كه فروش آن سخت باشد به همين دليل عرضه جوايز صادراتى به شكل سهام مورد استقبال صادركنندگان قرار گرفته است. وى افزود: صندوق هاى سرمايه گذارى غير دولتى به ما پيشنهاد داده اند تا سهام را به آنها بدهيم و در عوض به صادركنندگان پول نقد داده شود كه در اين خصوص تفاهم نامه اى امضا شده است تا سهام فولاد مباركه از طريق اين صندوق هاى غير دولتى خريد و فروش شود.

وزارت نفت صاحب نيروگاه مى شود
هيأت وزيران مجوز واگذارى نيروگاه ها به روش مزايده اى را صادر كرد.
به گزارش مهر، هيأت وزيران موافقت كرد مالكيت نيروگاههاى وزارت نيرو به وزارت امور اقتصادى و دارايى واگذار شود تا توسط هيأت عالى واگذارى با قيمت مناسب و تضمين خريد برق، مشروط به تبديل آنها ظرف سه سال به سيكل تركيبى به شيوه مزايده واگذار شوند.همچنين در صورت درخواست صاحبان نيروگاههاى واگذار شده براى دريافت وام از حساب ذخيره ارزى صرفاً هيأتى مركب از وزراى نيرو، امور اقتصادى و دارايى و صنايع و معادن و معاون برنامه ريزى و نظارت راهبردى رياست جمهورى اختيار تصميم گيرى خواهد داشت.در مصوبه هيأت دولت آمده است: وزارت نيرو مى تواند تعدادى از نيروگاههاى خود را به وزارت نفت واگذار كند تا از محل اعتبارات داخلى وزارت نفت به سيكل تركيبى تبديل شوند.

تأكيد رئيس كل جديد بر اجراى بسته بانك مركزى
رئيس كل بانك مركزى بار ديگر بر لزوم اجراى بسته سياستى - نظارتى بانك مركزى تأكيد كرد.محمود بهمنى در گفت و گو با فارس تصريح كرد: سياستهاى دوران جديد بانك مركزى تناقضى با بسته سياستى و نظارتى اين بانك ندارد، بلكه برنامه هايى را در كنار سياستهاى كنترل نقدينگى و مهار تورم اجرا خواهيم كرد. وى همچنين درباره نحوه تعيين نرخ سود بانكى اظهار داشت: ما ساختار تعيين نرخ منابع را اصلاح كرده ايم، يعنى در تمام بانكها براى سپرده هاى ۵ ساله سود على الحساب ۱۹ درصد، براى ۴ و ۳ ساله ۱۷ درصد، براى ۲ ساله ۱۶ درصد، سپرده هاى يك ساله ۱۵ درصد و نرخ سود سپرده هاى كمتر از يك سال را نيز ۹ درصد تعيين كرديم.وى افزود: از آنجا كه قصد داريم بانكدارى اسلامى را به نحو مطلوب اجرا كنيم اين سود را على الحساب به سپرده مى پردازيم و براى تمام بانكها نيز اين نرخ يكسان است. در عين حال هر بانكى كه خدمات بهترى به مشتريان خود ارائه كند، در جذب منابع موفق تر بوده و در پايان سال هر بانكى بهتر كار كرده باشد مى تواند از محل سود بيشتر سود بالاترى را به سپرده گذاران بپردازد.رئيس كل بانك مركزى در ادامه گفت: براى تأمين سرمايه در گردش واحدهاى توليدى و تكميل طرحهاى نيمه تمام به اين فكر افتاديم كه از محل وصول مطالبات معوق و فروش دارائيهاى مازاد بانكها و واگذارى شركتهاى تحت پوشش اين بستر مالى را ايجاد كنيم تا اين دارايى به سمت توليد رفته،بتواند عرضه كالا را افزايش دهد، نهايتاً به كنترل تورم بينجامد و ايجاد اشتغال و رشد اقتصادى را به دنبال داشته باشد.
 شنبه 20 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن