تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر باطل با حق درنياميزد، بر حقيقت جويان پوشيده نمى مانَد و اگر حق با باطل آميخته ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815405959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سلامات: مشكلات مالي پيش نيايد مدعي صعود هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: سرمربي تيم فوتبال شاهين اهواز گفت: در صورتي كه مشكلات مالي پيش نيايد مدعي صعود به ليگ برتر خواهيم بود.




سعيد سلامات در گفتوگو با خبرنگار باشگاه خبري فارس «توانا»، در مورد آخرين وضعيت تيم فوتبال شاهين اهواز در ليگ دسته اول فوتبال ايران عنوان كرد: خوشبختانه اسكلت اصلي تيم در سال گذشته را حفظ كرديم و با جذب چند بازيكن زير 20 سال و همچنين رحمان سامري از تيم نفت آبادان ميخواهيم با قدرت كارمان را آغاز كنيم.
وي ادامه داد: از امروز با برپايي اردو در كردان كرج نقاط ضعف و قوت تيم را در يك هفتهاي كه در اردو هستيم، شناسايي ميكنيم. البته چند بازي دوستانه هم در دستور كار داريم.
سلامات افزود: متأسفانه كار را كمي دير آغاز كرديم و دليل آن به رسيدگي به امور تيم و ساير كارهاي مربوط به بازيكنان برميگردد كه حل اين مشكلات باعث شد كمي زمان را از دست بدهيم.
سرمربي شاهين اهواز با اشاره به اين كه براي فصل جديد بودجه خوبي در نظر گرفته شده است، تصريح كرد: توانستهايم با جذب يك اسپانسر قسمتي از هزينههاي تيم را پرداخت كرده تا بازيكنان با روحيهاي دو چندان كار خود را در ليگ دسته اول آغاز كنند.
وي در پاسخ به اين سئوال كه آيا تيمهاي خوزستاني براي فصل جديد ليگ دسته اول زير سايه نفت آبادان هستند يا خير اظهار داشت: نفت يك تيم سرمايهدار و پولدار است و امكانات اين تيم به هيچوجه قابل مقايسه با شاهين نيست اما ما هم دست و پا بسته وارد مسابقات نميشويم و ميخواهيم از آبرو و حيثيت باشگاه شاهين و مردم خوزستان دفاع كنيم.
سلامات يادآور شد: سال گذشته هم اگر مشكلات مالي گريبانگير تيم نميشد، ميتوانستيم يكي از مدعيان اصلي صعود باشيم كه البته امسال با توجه به بودجه در نظر گرفته شده اين مشكلات را شاهد نخواهيم بود.
وي درباره وضعيت تيم و آمادگي بازيكنان گفت: خوشبختانه مصدوم نداريم و فقط داريوش رضاييان، مهاجم سابق پرسپوليس كه فصل گذشته مصدوم بود با برطرف شدن آسيبديدگياش به جمع ما اضافه شده و قصد داريم هماهنگي بازيكنان را بيشتر كنيم.
سرمربي شاهين در مورد آينده اين تيم تأكيد كرد: انسان بايد هميشه اميدوار باشد. البته اگر تيم را در رده پنجم هم نگه داريم براي مديريت تيم كافي است. جدول و قرعهكشي را ديدم و به نظر من اگر مشكلات مالي در فصل جاري پيش نيايد ميتوانيم مدعي صعود باشيم.
وي گفت: گروه الف كه ما در آن قرار داريم به نسبت گروه ب ضعيفتر است و تيمهاي مدعي صعود در گروه ب جمع شده و كار را سختتر كردهاند كه اميدوارم با اتفاقاتي كه ميافتد بتوانيم روزهاي خوبي را در ليگ دسته اول داشته باشيم.
شاهين اهواز در گروه الف با مس رفسنجان، شموشك نوشهر، پيام مشهد، داماش لرستان، كاوه تهران، شهرداري تبريز، تربيت يزد، نفت آبادان، اتكا گرگان، ايران جوان بوشهر، پيام مخابرات شيراز، شهرداري بندرعباس و سپاهان نوين اصفهان همگروه است.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن