تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816765991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استخدام آدمكش‌هاي اجاره‌اي براي جنايت 3ميليوني


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: استخدام آدمكش‌هاي اجاره‌اي براي جنايت 3ميليوني
داخلي- گروه حوادث:
مرد كينه جو براي انتقامجويي از مردي كه تصور مي‌كرد با خواهرش در ارتباط است، 2 جنايتكار را استخدام كرد تا او را به قتل برسانند.

اگر چه جنايتكاران هيچ ردي از خود بر جاي نگذاشتند، اما ارتباط آنها با طراح جنايت، راز خونين آنها را فاش كرد.

معماي جنايتي بدون سرنخ
صبح پنجم شهريورماه گذشته، هنگامي كه زنگ تلفن پليس آگاهي شهريار [استان تهران] به صدا درآمد، كارآگاهان پليس جنايي در جريان جنايتي وحشيانه قرار گرفتند؛ مرد جواني با ضربات چاقو به قتل رسيده و جسدش در اطراف شهريار رها شده بود.

با گزارش اين جنايت، كارآگاهان پليس آگاهي و بازپرس جنايي به صحنه پيدا شدن جسد رفتند تا با بررسي صحنه، بتوانند به سرنخ‌هايي درباره اين جنايت برسند.

تحقيقات پليسي در صحنه كشف جسد
با آغاز تحقيقات پليسي و قضائي درباره اين جنايت، مشخص شد جسد متعلق به جواني 25 تا 27 ساله است كه بعد از غافلگير شدن با ضربات چاقو از پاي درآمده است.

در حالي كه تيم تحقيق در نخستين مرحله براي كشف راز اين جنايت، بايد هويت مقتول را شناسايي مي‌كرد، ماموران متوجه‌ خودرويي شدند كه در فاصله اندكي از محل كشف جسد رها شده بود.

اين خودرو مي‌توانست نخستين سرنخ پليسي براي گشودن قفل اين ماجراي جنايي باشد، بنابراين مشخصات خودرو به سرعت استعلام شد، بررسي‌ها نشان مي‌داد خودرو متعلق به جواني بود كه جسدش در فاصله اندكي از محل توقف خودرو پيدا شده بود.

با شناسايي هويت قرباني حادثه، كارآگاهان در جريان تحقيقات خود دريافتند مقتول از مدتي قبل به يك دختر جوان علاقه‌مند شده و قصد ازدواج با وي را داشته است، از آنجايي كه اين موضوع با فرضيه انتقامجويي در ارتكاب اين جنايت خونين هماهنگي داشت، كارآگاهان تحقيقات خود را بر اين شاخه متمركز كردند و خانواده دختر جوان را تحت نظر قرار دادند.

در اين تحقيقات محرمانه بود كه آنها دريافتند يكي از برادران دختر مورد علاقه مقتول، رفت و آمدهاي مشكوكي با 2 مرد خلافكار دارد كه به تازگي با آنها آشنا شده است. با به دست آمدن اين اطلاعات، 2 رفيق جديد نيز تحت نظر قرار گرفتند و هنگامي كه ماموران مداركي درباره دخالت آنها در جنايت به‌دست آوردند، اين 2 مرد را به‌عنوان مظنونان اصلي در ارتكاب اين جنايت، با دستور قضائي بازداشت كرده و تحت بازجويي قرار دادند.

اسكناس‌هايي آغشته به خون و مرگ
مدتي قبل مردي به سراغمان آمد و گفت كه قصد دارد جواني را به خاطر رابطه دوستي با خواهرش گوشمالي بدهد، وقتي نقشه‌اش را پرسيديم، او گفت حاضر است در قبال قتل اين جوان 3 ميليون و 200 هزار تومان به هر دوي ما دستمزد بدهد. ما كه به شدت به پول احتياج داشتيم، بعد از شنيدن اين پيشنهاد تصميم به اجراي نقشه قتل گرفتيم.

اين نخستين اعترافاتي بود كه يكي از مردان دستگير شده در بازجويي‌هاي پليسي بيان مي‌كرد. اعترافات او پرده از راز وحشتناك اين جنايت خونين برداشت.

اين قاتل اجاره‌اي در ادامه اعترافاتش درباره شيوه قتل مرد جوان به افسر تحقيق گفت: من و همدستم با شناسايي جواني كه بايد او را به قتل مي‌رسانديم، صبح 4 شهريور يك بار خودروي او را به مقصد هشتگرد به صورت دربست كرايه كرديم اما موفق به اجراي نقشه‌‌مان نشديم.

وقتي مردي كه ما را اجير كرده بود در جريان اين ماجرا قرار گرفت، دوباره ما را وسوسه كرد كار اين جوان را تمام كنيم، اين بار او گفت حاضر است مبلغ قرارداد را افزايش دهد و پول بيشتري به ما بدهد.

با وسوسه‌هاي او همان وقت، مجددا با قرباني حادثه تماس تلفني گرفتيم و با او براي رفتن به شهريار قرار گذاشتيم. در مسير حركت او را در فرصت مناسبي به قتل رسانديم و بعد از پايان ماموريت‌مان از آنجا گريختيم.

سرهنگ اسماعيل هادئي - رئيس پليس آگاهي استان تهران - با اعلام اين خبر در نمايشگاه پليس كرج گفت: متهمان اجير شده به همراه مردي كه مدعي هستند آنها را براي ارتكاب اين جنايت استخدام كرده است، با قرار قانوني روانه زندان شدند.
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن