تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816685011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرمانده نيروي انتظامي:براي برقراي امنيت از هيچ تلاشي فروگذارنمي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرمانده نيروي انتظامي:براي برقراي امنيت از هيچ تلاشي فروگذارنمي كنيم
سياسي. نماز جمعه . سخنان پيش از خطبه . هفته نيروي انتظامي
تهران - فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: به مردم عزيز قول مي‌دهم كه از هرگونه تلاشي فروگذار نكنيم تا بتوانيم امنيت مثال زدني و شايسته را ايجاد كنيم .

به گزارش خبرنگار ايرنا، سردار سرتيپ اسماعيل احمدي مقدم كه همزمان با هفته نيروي انتظامي به عنوان سخنران پيش از خطبه در نماز جمعه تهران سخن مي‌گفت، با تبريك اين مناسبت به ملت ايران و همكاران نيروي انتظامي در سراسر كشور، تاكيد كرد: تبريك اين هفته وقتي زيبا تر است كه مردم عزيز ما شاهد خدمات نيروي انتظامي باشند و شانيت و مباركي اين هفته به رضايت مردم از خدمات نيروي انتظامي است .

احمدي مقدم شعار هفته نيروي انتظامي، (هدف من آرامش و امنيت تو است) را رسالت نيروي انتظامي بيان كرد و افزود: امنيت از اوليه‌ترين نيازهاي جامعه بشري و نياز مستمر و فراگير و دائمي است و هيچ زماني نيست كه انسان به امنيت نياز نداشته باشد .

فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه، قدر و منزلت يك موضوع را در زمان نبود آن احساس مي‌شود، گفت : مي‌توان از مردم افغانستان و عراق كه امروز سايه اشغال بر آنها افكنده شده و از ناامني رنج مي‌برند اهميت و ارزش امنيت را پرسيد.

سردار احمدي مقدم در ادامه به تفاوت ويژگي‌هاي امنيت در نظام مقدس اسلامي و جوامع غربي اشاره كرد و گفت: در نظام مقدس اسلامي امنيت بر اساس باورهاي ديني و اسلامي سنجيده و پياده مي‌شود اما در جوامع غربي كه دنيا طلبي و شهوت پرستي به عنوان ارزش‌هاي اوليه مطرح است، امنيت بر اساس عقلانيت حساب گري سنجيده مي‌شود .

فرمانده نيروي انتظامي كشور تصريح كرد: متاسفانه در برخي موراد شاهد هستيم كه بعضي افراد و اصحاب فكر و قلم ما را در مقايسه با غرب مورد انتقاد قرار مي‌دهند اما بايد بدانند كه امنيت در جامعه ما مبتني بر ارزش هاي ديني است .

احمدي مقدم تاكيد كرد: ما اعتقاد داريم كه برخورد با مجرم كاري معلول گرا است و اگر به ريشه‌ها و علت‌ها توجه نشود نه تنها جرم كاسته نخواهد شد بلكه بطور مرتب با زايش جرم مواجه خواهيم بود .

فرمانده نيروي انتظامي كشور در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي دركشور اشاره كرد و افزود: در شرايطي كه با شبيخون و تهاجم فرهنگي گسترده غرب عليه باورها و ارزش‌ها ي ملت مواجه هستيم توجه به ارزش‌هاي اسلامي و باورهاي ديني است كه موجب كاهش جرائم خواهد شد.

احمدي مقدم در عين حال اظهار داشت : اگر بخوايم به امنيت مطلوب دست پيدار كنيم ، دستگاه‌هاي فرهنگي و مجامع ديني بايد به وظايف خود به خوبي عمل كنند، پاسخگو باشند وبا تجديد نظر در روش‌هاي تبليغي خود، اثر گذار و قاطع باشند .

وي در ادامه با اشاره به تلفات سنگين تهاجم فرهنگي، گفت: امروز ابزار هاي جديد، مفهوم تازه‌اي از حريم خصوصي ايجاد كرده و با استفاده از وسائل ارتباطي جديد، اعماق زندگي مردم و شخصي‌ترين جنبه‌هاي زندگي آنها روي فيلم‌ها و اينترنت منتشر مي‌شود و درنتيجه دفاع از حريم خصوصي نيز بسيار پيچيده شده است.

احمدي مقدم با تاكيد بر اينكه راه‌هاي مبارزه و مقابله با اينگونه جرايم بايد تغيير كند و قوانين جديدي براي آن وضع شود گفت: حتي اگر كسي در حريم خصوصي گناه هم مي‌كند نبايد آن را افشا كرد، اما متاسفانه امروز بخاطر بي‌حساب و كتاب بودن برخي رسانه‌هاي جديد افشاگري و مفاسد اخلاقي گسترش يافته است .

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي با درك شرايط داخلي و خارجي و شناخت اهداف در پاسخ به مطالبات مردم تلاش مي‌كند بتواند امنيت مطلوب و شايسته جامعه ايراني را برقرار كند، گفت كه طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي در كشور در اين راستا برگزار شده است .

احمدي مقدم تصريح كرد: با اجراي اين طرح آشوبگران و اخلال گران اجتماعي و گردنكشان كه آرامش و آسايش را از مردم سلب و امنيت را به خطر انداخته بودند، سركوب شدند .

وي با تاكيد بر اينكه در اجراي اين طرح برغم اقدامات خوب انجام شده هنوز به نقطه مطلوب نرسيده ايم، گفت كه ما در ادامه اجراي طرح بسيار جدي هستيم و در دفاع از حقوق مردم كوتاه نخواهيم آمد .

فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در دفاع از طرح امنيت اجتماعي و اخلاقي در پاسخ به منتقدان آن گفت : گفتن اينكه با اجراي اين طرح، حقوق شهروندي رعايت نمي‌شود، دفاع از گرگ‌ها است چرا براي ضايع شدن حق مردم و مظلومان كسي دلسوزي نمي‌كند و از مجرمان حمايت مي‌كنند.

احمدي مقدم با اشاره به اينكه بحث پوشش در جامعه، خروجي پارتي‌هاي شبانه و روابط پنهاني و نا صحيح است، گفت: بايد با ريشه‌ها وباندهايي كه اين رفتارها را سازماندهي مي‌كنند، برخورد شود .

وي ادامه داد: در سايه طرح‌هاي اجتماعي امنيت ارتقاء پيدا كرد، جرم كاهش يافت ، خيابان‌ها از معتادان و گردنكشان ،گداها و ولگردها پاك شد، البته در ابتداي راه هستيم اما به مردم و نمازگزارن عرض مي‌كنم كه ما در اين موضوع جدي هستيم و اين طرح قطعي و موضعي نيست و خادمان شما در اجراي آن جدي هستند.

* در كشف جرم پيشرفت بسياري خوبي داشته‌ايم .

فرمانده نيروي انتظامي كشور در ادامه سخنان خود به عنوان سخنران پيش از خطبه نماز جمعه تهران به موضوع تلاش نيروي انتظامي در زمينه كشف جرم اشاره كرد و گفت: در حوزه كشف جرم از ابتداي برنامه چهارم تا كنون رشد بسيار خوبي داشتيم و با استفاده از فنون علمي در كشف جرم به ‪ ۸۶‬موفقيت درصد كشف جرم رسيده‌ايم .

احمدي مقدم افزود: در زمينه سرقت مغازه و خودرو و كشف قتل دقت بسيار بيشتر است و تلاش ما اين است كه كشف بايد ‪ ۱۰۰‬درصد باشد و تلاش‌ها باعث شده كه در جرايم سرقت مسلحانه، گروگان‌گيري و سرقت بانك بيش از ‪ ۵۰‬درصد كاهش جرم داشته باشيم .

وي در عين حال به اهميت پيشگيري از وقوع جرم اشاره كرد و گفت : بايد شرايطي ايجاد كنيم كه جرمي در جامعه افقاق نيافتد كه مجبور به جلوگيري و مبارزه باشيم .

احمدي مقدم خاطرنشان كرد: به همين منظور و به منظور پيشگيري از وقوع جرم ، تجهيزات و امكانات پاسگاه‌ها و كلانتري‌ها در كشور نسبت به دو سال گذشته، ‪ ۵۰‬درصدافزايش يافته .

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه كسيكه در نيروي انتظامي انجام وظيفه مي‌كند بايد به كار خود ايمان و اعتقاد داشته باشد، گفت : امروز من ادعا مي‌كنم كه نيروي انتظامي زحمت كش‌ترين نهاد در كشور است و هيچ قشري به اندازه آنان تحت فشار كاري قرار ندارند .

احمدي مقدم اظهار داشت: ما در نيروي انتظامي تمام تلاش خود را بكار خواهيم بست و بدنبال آن هستيم كه با افزايش تجربه، توان و اعتقاد، گام هاي بلندي درجهت تامين امنيت و خدمت به مردم برداريم و بتوانيم پاسخگوي مطالبات مردم در حوزه امنيت اجتماعي و خدمات اجتماعي باشيم .

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينكه ‪۱۰۰‬ميليون نفر خدمت اعم از صدور گواهينامه، گذرنامه و يا خدمات خودرويي در سال براي نيروي انتظامي ثبت شده است، گفت: اينكه ادعا كنيم هيچ نقصي نداريم و گوش خود را به روي انتقادات ببنديم، درست نيست، انتقاد صحيح و دلسوزانه را به گوش جان مي خريم و براي رفع آن خواهيم كوشيد.

احمدي مقدم در پايان تاكيد كرد كه نيروي انتظامي بايد هر روز در عرصه خدمت و امنيت و ايجاد آرامش، گامي رو به جلو بردارد .
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن