تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815404381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير راه و ترابري: نتايج نهايي طرح جامع بنادر تا پايان سال مشخص مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: معاون وزير راه و ترابري: نتايج نهايي طرح جامع بنادر تا پايان سال مشخص مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: معاون وزير راه و ترابري گفت: نتايج نهايي طرح جامع 12 بنادر بازرگاني كشور تا پايان سال جاري مشخص خواهد شد.

طاهري مطلق معاون وزير راه و ترابري روز جمعه در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در رابطه با طرح جامع بنادر بازرگاني كشور گفت: زمان دقيق اتمام اجراي طرح هاي جامع به دليل متغيرهاي زياد مشخص نيست ولي با اين وجود طرح به زودي به اتمام خواهد رسيد.
وي ضمن اعلام خبر مشخص شدن نتايج نهايي طرح جامع تا پايان سال جاري گفت: با اجراي طرح جامع تمام كارهاي توسعه اي و همچنين چگونگي توسعه بنادر بر اساس مطالعات جامع صورت مي پذيرد.
رييس سازمان بنادر و كشتيراني در رابطه با دلايل كندي پيشروي اين طرح گفت: طبيعتا اجراي طرح هاي جامع، زمان خاص خود را جهت انجام امور اداري و اجرايي مي طلبد كه اين دليل كندي پيشروي نيست.
طاهري ظرفيت ترانزيت بنادر را 14 ميليون خواند و گفت: در حال حاضر در زمينه زير ساخت بندري مشكلي وجود ندارد و براي افزايش ترانزيت بايد مشكلات حل شود.
بر اساس اين گزارش با اجراي طرح جامع ظرفيت بنادر بازرگاني به 160 ميليون تن در سال خواهد رسيد در حالي كه هم اكنون از 13 بندر تجاري و بازرگاني تنها 50 ميليون تن كالا جا به جا مي شود.
به گزارش ايسكانيوز با اجراي طرح جامع بنادر بازرگاني سازمان بنادر كليه طرح هاي ساخت و توسعه و تكميل بنادر با استفاده از آن انجام خواهد شد و خارج از مصوب هيچ گونه سرمايه گذاري جديدي صورت نخواهد گرفت.
طرح جامع بنادر كه در سال 84 تدوين شده 12 بندر امام خميني، شهيد رجايي، بوشهر، چابهار، انزلي، نوشهر، خرمشهر، آبادان، لنگه، شهيد باهنر و امير آباد را شامل مي شود./02/125
 جمعه 19 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن