تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806665501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون مطبوعاتي وزير ارشاد: دو داوطلب نمايندگي مديران مسوول نشريات در هيات نظارت انصراف دادند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: معاون مطبوعاتي وزير ارشاد: دو داوطلب نمايندگي مديران مسوول نشريات در هيات نظارت انصراف دادند
معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: دو نفر از نامزدهاي شركت در انتخابات نماينده مديران مسول نشريات در هيات نظارت به صورت رسمي استعفا كردند.


"عليرضا ملكيان" روز پنجشنبه در گفت وگويي اختصاصي با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: 53 داوطلب براي شركت در انتخابات تعيين نماينده مديران مسئول در دوازدهمين دوره هيات نظارت بر مطبوعات ثبت نام كرده اند.
وي اظهار داشت: دو نفر از مجموع به صورت رسمي استعفا داده و برهمين اساس انتخابات با حضور 51نامزد در مرحله دوم (دوم آبان ماه) برگزار مي شود.
"انتخابات تعيين نماينده مديران مسئول كشور در هيات نظارت بر مطبوعات قرار بود امروز برگزار شود كه به دليل به حد نصاب نرسيدن مديران مسئول شركت كننده ، انتخابات به مرحله دوم كشيده شد."
معاون مطبوعاتي و اطلاع رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: مديران مسئول نشريات علاقه مند به شركت در انتخابات عضويت در هيات نظارت از 18تا 27شهريورماه براي ثبت نام فرصت داشتند.
ملكيان تصريح كرد: در اين مدن 57مدير مسئول از نشريات سراسر كشور به عنوان نامزد شركت در انتخابات ثبت نام كردند كه پس از بررسي مدارك و انطباق شرايط، چهار نفر از ثبت نام كنندگان واجد شرايط داوطلبي براي اين انتخابات نبوده و 53 داوطلب براي شركت در انتخابات به صورت رسمي معرفي شدند.
وي افزود: دي ماه امسال مدت دو ساله عضويت اعضاي هيات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري ها در دوره يازدهم به پايان مي رسد و برهمين اساس اعضاي جديد اين هيات بايد تا پيش از پايان زمان قانوني فعاليت اين دوره اعلام شوند.
ملكيان با بيان اينكه هيات نظارت بر مطبوعات داراي هفت عضو مي باشد، گفت: يك قاضي به انتخاب رييس قوه قضاييه ، يك نماينده از مجلس شوراي اسلامي به انتخاب رييس مجلس، يكي از اساتيد دانشگاه به انتخاب وزير علوم، يكي از اساتيد حوزه علميه به انتخاب شوراي عالي حوزه علميه قم، يكي از اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، نماينده مديران مسئول نشريات و وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي يا نماينده ايشان اعضاي هيات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاري ها را شامل مي شوند.
وي تصريح كرد: به جز نماينده مديران مسئول نشريات كه با برگزاري انتخابات معرفي مي شود، مابقي اعضا با حكم رييس مربوطه مشخص و تعيين خواهند شد.
به گفته ملكيان، مرحله دوم انتخابات تعيين نماينده مديران مسئول نشريات در هيات نظارت بر مطبوعات دوم آبان ماه امسال در تالار وحدت تهران برگزار مي شود.
براساس تبصره 3 ماده 31 آيين‌نامه اجرايي قانون مطبوعات، مديران مسوول نشرياتي كه حداقل يك شماره از نشريه خود را يك سال قبل از برگزاري انتخابات( 18مهرماه جاري) منتشر كرده باشند و يا پروانه انتشار نشريه‌ آنها به دليل حكم قطعي دادگاه و يا ماده 16 قانون مطبوعات توسط هيات نظارت برمطبوعات ابطال نشده باشد مي‌توانند در انتخابات شركت كنند.
 پنجشنبه 18 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن